[RM 2003] Czy można robić ruch postaci większy niż 3 fps?

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ToniX
Posty: 17
Rejestracja: 07 sty 2007, 18:15

[RM 2003] Czy można robić ruch postaci większy niż 3 fps?

Post autor: ToniX »

Czy można robić ruch postaci większy niż 3 fps? (trzy rysunki)
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Post autor: Gamer2002 »

ta, np, wsadzić wszystko w picture
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Czy można robić ruch postaci większy niż 3 fps?

Post autor: Jazzwhisky »

ToniX pisze:Czy można robić ruch postaci większy niż 3 fps? (trzy rysunki)
Teoretycznieee, tak jak mowil Gamer, ale osobiscie uwazam, ze gra jest nie warta swieczki...

http://www.gamingw.net/tutorials/391

Powodzenia ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Post autor: DE »

Coz, ja zrobilem ruch 6-klatkowy przy testowaniu moich czipow platformowkowych i wygladalo to wcale zgrabnie.
Tak wiec jak najbardziej sie da :)
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

IMO najprościej jest po prostu zrobić cztery Battle Animations i wyświetlać je na bohaterze zależnie, w którą stronę jest zwrócony, nadaje się to jednak tylko do np. samochodów, bo animacja się nie zatrzymuje.

@DE: Szczegóły plz, jeżeli inaczej niż w tym tutorialu ^^"
SimooN pisze:1. Da się
2. Jest możliwe
3. Można

Temat do zamknięcia
ODPOWIEDZ