Fog'i w 2k3 ?
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Grimroth
- Posty: 88
- Rejestracja: 08 maja 2006, 19:36
- Lokalizacja: Silent Sosna Town
- Kontakt:
Fog'i w 2k3 ?
Jest w programie opcja do ustawiania Fogów tak jak z XP ? Za nic nie moge takiego czegoś znaleść. Chodzi mi tutaj o wyświetlanie na całej mapie obrazka np. z chmurami ALE tak że jak chodzimy to on się nie przesuwa wraz z bohaterem.
- Inq
- Posty: 1041
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20
- Grimroth
- Posty: 88
- Rejestracja: 08 maja 2006, 19:36
- Lokalizacja: Silent Sosna Town
- Kontakt:
Erm , widocznie słowem Fog wprowadziłem małą zmyłkę, bo nie chodzi mi tu o efekt mgły z weather effect tylko właśnie o obrazek na całej mapie. Wiadomo - wyświetlenie obrazka za pomocą picture to też rozwiązanie, ale mi chodziło o opcje która od razu wstawi ten rysunek na całą mapę (która aż taka mała to nie jest ;( i nie chodzi tu o rozciągnięcie go tylko wstawienie jednego obok drugiego. (przykładem obrazka może być "Shade01" z RM XP)
Na mapie zrobiłem to tak, że stworzyłem puste Eventy w równej odległości do siebie ,a potem po kolej włączyłem picture w miejscu w którym te eventy stały. W sumie nie ma z tym najmniejszego problemu, ale jestem ciekaw czy opcja o której wcześniej pisałem jest w programie bo dzięki niej zaoszczędził bym sobie troche czasu =='
Btw. jeśli nie ma takiej opcji w programie,a ktoś zna prostszy sposób eventami to niech napisze.
Na mapie zrobiłem to tak, że stworzyłem puste Eventy w równej odległości do siebie ,a potem po kolej włączyłem picture w miejscu w którym te eventy stały. W sumie nie ma z tym najmniejszego problemu, ale jestem ciekaw czy opcja o której wcześniej pisałem jest w programie bo dzięki niej zaoszczędził bym sobie troche czasu =='
Btw. jeśli nie ma takiej opcji w programie,a ktoś zna prostszy sposób eventami to niech napisze.
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Grimroth
- Posty: 88
- Rejestracja: 08 maja 2006, 19:36
- Lokalizacja: Silent Sosna Town
- Kontakt:
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
- Grimroth
- Posty: 88
- Rejestracja: 08 maja 2006, 19:36
- Lokalizacja: Silent Sosna Town
- Kontakt:
Ściągnąłem i działa. Są jednak problemy ponieważ bohaterowie mają zupełnie inne statystyki ==' Wygląda na to, że wszystkie ustawienia są z database Last Tir :C
Jestem jednak ciekaw w jaki sposób można edytować ten RPG_RT by wyświetlał te obrazki.
Edit :
Hmmm ta gra jest na 2k XD~~
Może jest jeszcze inny Last Tear ? :d
Jestem jednak ciekaw w jaki sposób można edytować ten RPG_RT by wyświetlał te obrazki.
Edit :
Hmmm ta gra jest na 2k XD~~
Może jest jeszcze inny Last Tear ? :d
Ostatnio zmieniony 17 sie 2007, 12:37 przez Grimroth, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Grimroth
- Posty: 88
- Rejestracja: 08 maja 2006, 19:36
- Lokalizacja: Silent Sosna Town
- Kontakt:
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
- Grimroth
- Posty: 88
- Rejestracja: 08 maja 2006, 19:36
- Lokalizacja: Silent Sosna Town
- Kontakt:
Hehe też mnie ten ekran zmylił, ale gra nie ma folderów odpowiadających 2k3 (battle2 , system2) ...co prawda autor mógł je usunąć, ALE (już po przekopiowaniu RPG_rt.exe do mojego projektu) w DMS są do wyboru tylko te opcje co w 2k =)
I co ciekawe po otwarciu tego projektu w makerze 2k w database ujrzałem inne statystyki postaci (hp,mp,str) które odpowiadają tym co widziałem wcześniej.
Wygląda na to, że RPG_rt w LT zostało zmodyfikowane nie tylko pod względem wielkości wyświetlanego obrazka, ale także pod ilością splash skrinów :]
Edit :
nie trzeba mieć zedytowanego rpg_rt żeby wyświetlać większe niż 640x480 Oo' , mam teraz wersje 1.08 i chodzi =D (ale importować dalej nie można d'oh!)
I co ciekawe po otwarciu tego projektu w makerze 2k w database ujrzałem inne statystyki postaci (hp,mp,str) które odpowiadają tym co widziałem wcześniej.
Wygląda na to, że RPG_rt w LT zostało zmodyfikowane nie tylko pod względem wielkości wyświetlanego obrazka, ale także pod ilością splash skrinów :]
Edit :
nie trzeba mieć zedytowanego rpg_rt żeby wyświetlać większe niż 640x480 Oo' , mam teraz wersje 1.08 i chodzi =D (ale importować dalej nie można d'oh!)