Animatorzy, łączcie się!

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Animatorzy, łączcie się!

Post autor: Gamer2002 »

Potrzebuje pomocy do zrobienia animacji na RM do mojego projektu. Od razu mówię, tych animacji jest DUŻO, więc przyda mi się kilku chętnych do pomocy.

Zadeklarujcie tutaj swoją chęć do współtworzenia Wielkiego Tajemniczego Projektu2002 a na gg/pw (jak kto woli) dostaniecie szczegóły.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Animatorzy, łączcie się!

Post autor: Jazzwhisky »

Gamer2002 pisze:Zadeklarujcie tutaj swoją chęć do współtworzenia Wielkiego Tajemniczego Projektu2002 a na gg/pw (jak kto woli) dostaniecie szczegóły.
Skądinąd wiem, że projekt wart jest szczególnego zainteresowania, jednak może dałbyś jakieś graficzne przykłady, zamiast rzucać je każdemu potencjalnemu pomocnikowi przez GG? W sumie na jedno wyjdzie, a nikt będzie robił złudnych nadziei czy nie napisze tylko po to by poznać *sekrety WTP2002*... ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

A właśnie, trzeba wrzucić w końcu na sajt trzecią część tutka DE - o animacji =}
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Post autor: Gamer2002 »

Ok, żeby było wiadomo, o co chodzi.

Obrazek
Tu jest jeden z animation setów (wrzucać do folderu battle2).
Z tego chcę mieć ten i ten atak. Oczywiście nie musi być w 100% takie jak w oryginale, wystarczy tylko by było podobne.

edit: Ludzix, ja wiem jak to zrobić, tylko że mam tyle tego cholerstwa do zrobienia, że sam bym nad tym miesiąc-dwa siedział.

edit2: aj, bym zapomniał. Jak robi się animacje z wykorzystaniem tych wielkich obrazków pilota/mecha (czyli dotyczy to obydwóch ataków) to te duże na osi y mają być na pozycji -32 a y axis line ma być ustawione na low
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Z charsetami mógłbym się jeszcze pobawić, ale to już jest ponad mój marny skill. :P
ODPOWIEDZ