Potrzebuje pomocy do zrobienia animacji na RM do mojego projektu. Od razu mówię, tych animacji jest DUŻO, więc przyda mi się kilku chętnych do pomocy.
Zadeklarujcie tutaj swoją chęć do współtworzenia Wielkiego Tajemniczego Projektu2002 a na gg/pw (jak kto woli) dostaniecie szczegóły.
Animatorzy, łączcie się!
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Animatorzy, łączcie się!
Skądinąd wiem, że projekt wart jest szczególnego zainteresowania, jednak może dałbyś jakieś graficzne przykłady, zamiast rzucać je każdemu potencjalnemu pomocnikowi przez GG? W sumie na jedno wyjdzie, a nikt będzie robił złudnych nadziei czy nie napisze tylko po to by poznać *sekrety WTP2002*... ;)Gamer2002 pisze:Zadeklarujcie tutaj swoją chęć do współtworzenia Wielkiego Tajemniczego Projektu2002 a na gg/pw (jak kto woli) dostaniecie szczegóły.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
Ok, żeby było wiadomo, o co chodzi.
Tu jest jeden z animation setów (wrzucać do folderu battle2).
Z tego chcę mieć ten i ten atak. Oczywiście nie musi być w 100% takie jak w oryginale, wystarczy tylko by było podobne.
edit: Ludzix, ja wiem jak to zrobić, tylko że mam tyle tego cholerstwa do zrobienia, że sam bym nad tym miesiąc-dwa siedział.
edit2: aj, bym zapomniał. Jak robi się animacje z wykorzystaniem tych wielkich obrazków pilota/mecha (czyli dotyczy to obydwóch ataków) to te duże na osi y mają być na pozycji -32 a y axis line ma być ustawione na low
Tu jest jeden z animation setów (wrzucać do folderu battle2).
Z tego chcę mieć ten i ten atak. Oczywiście nie musi być w 100% takie jak w oryginale, wystarczy tylko by było podobne.
edit: Ludzix, ja wiem jak to zrobić, tylko że mam tyle tego cholerstwa do zrobienia, że sam bym nad tym miesiąc-dwa siedział.
edit2: aj, bym zapomniał. Jak robi się animacje z wykorzystaniem tych wielkich obrazków pilota/mecha (czyli dotyczy to obydwóch ataków) to te duże na osi y mają być na pozycji -32 a y axis line ma być ustawione na low
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt: