[VXAce] Problem ze zdarzeniami
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
[VXAce] Problem ze zdarzeniami
Ktoś rozumie, co tu się stało? Bo ja nie... niby antylag mógłby takie śmiesznostki powodować, sęk w tym, że go nie ma. Zero zewnętrznych skryptów.
Glico☆Magic?
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [VXAce] Problem ze zdarzeniami
Było.
VX ACE ma sam w sobie wbudowanego już Anti-Laga, który właśnie wyłącza zdarzenia po za mapą - coś jak w RM95.
Zaraz poszukam, wyłączenie tego to zmiana wpisu w jednej linijce.
Edit: i jest: viewtopic.php?f=2&t=4703&p=48747&hilit=cie%C5%84#p48746
VX ACE ma sam w sobie wbudowanego już Anti-Laga, który właśnie wyłącza zdarzenia po za mapą - coś jak w RM95.
Zaraz poszukam, wyłączenie tego to zmiana wpisu w jednej linijce.
Edit: i jest: viewtopic.php?f=2&t=4703&p=48747&hilit=cie%C5%84#p48746
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: [VXAce] Problem ze zdarzeniami
Ah. Cytując klasyka: "jak było to sorry". Dzięki za pomoc!
Glico☆Magic?