Zdarza się, że przed tym przez chwilę pojawiają się nazwy przedmiotów i nie wiedzieć czemu zawierają "14]" na początku. O co tu chodzi?Script 'Window_Message' line 346: NoMethodError occured.
undefined method 'upcase' for nil:NilClass
[VXAce] Zdobycie łupu crashuje grę
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Yotta
- Posty: 39
- Rejestracja: 16 lut 2015, 20:02
- Lokalizacja: Dobre Miasto
[VXAce] Zdobycie łupu crashuje grę
Nie wiedzieć czemu, mam problem z łupem z potworków. Gdy coś zdobędę, gra wywala mi następujący komunikat:
Kto pyta, nie błądzi. Kto nie błądzi, ten znajdzie drogę. Kto znajdzie drogę, ten odnajdzie własne szczęście.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: [VXAce] Zdobycie łupu crashuje grę
Zakładam, że skoro "nie wiedzieć czemu" to nie jest to kwestia użytych skryptów - nie nadałeś przypadkiem przedmiotom specjalnych nazw, np. z użyciem \[x] itp.? Ew. w samym komunikacie o zdobyciu itemków może być jakiś zapis z błędem tego typu, spróbuj przepisać go od nowa.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Yotta
- Posty: 39
- Rejestracja: 16 lut 2015, 20:02
- Lokalizacja: Dobre Miasto
Re: [VXAce] Zdobycie łupu crashuje grę
Problem tkwił w Vocabie. Przed nazwą przedmiotu było tam '\c[14]'. Dzięki za pomoc.
Kto pyta, nie błądzi. Kto nie błądzi, ten znajdzie drogę. Kto znajdzie drogę, ten odnajdzie własne szczęście.