[VXAce] Skrypt Yanflay sprawia pojedyncze wyświetlanie animacji

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[VXAce] Skrypt Yanflay sprawia pojedyncze wyświetlanie animacji

Post autor: Kitabake »

Używam w VXAce skryptu: https://yanflychannel.wordpress.com/rmvxa/
core+battle system+visual battlers

Przed dodaniem skyptu używając skilla 4 random wrogów, powtarza 4 razy = otrzymywałem 4 animacje i każda z nich robiła 4 hity,
teraz pojawia się 16 pojedynczych animacji odzielnie. Wie ktoś jak zrobić, by było jak wcześniej ale tak by nie usuwać w całości skryptu?

EDIT: Z jakiegoś powodu 1 ze skillów w grze działa normalnie i nie wiem czemu. Mam Omni Slash i działa źle jak opisałem wyżej. I mam ryk który ma identyczne ustawienia i działa dobrze.

EDIT2: Jednak była różnica, tylko w animacjach, a nie w przy pojedynczym wrogu. Okej Animacje typu screen nie powtarzają się. W takim razie:
Wie ktoś jak zrobić, by skill typu "pojedynczy wróg" wyświetlał się w taki sposób jak ten typu "cały ekran"?

EDIT3: Wniosek kolejny. Wcześniej działało dobrze, nawet gdy animacja była na "pojedynczego wroga". Wcześniej zadane pytania wciąż są aktualne.
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Awatar użytkownika
Kitabake
Posty: 367
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:03
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: [VXAce] Skrypt Yanflay sprawia pojedyncze wyświetlanie animacji

Post autor: Kitabake »

Doszedłem po długim czasie i reasearch-u do rozwiązania problemu. Należy dodać w opisie skill-a taką notkę "<one animation>". Wynika to z tego, że silnik Yanfly-a zmienia działanie walki w taki sposób, że bazowo animacje się glichowały. No i zmienił wyświetlanie animacji. Na szczęście dodał obejście. Piszę to w razie jakby ktoś miał taki sam problem jak ja. Temat do zamknięcia ;)
Moje projekty:
"Hunter: Avendzer Dragon"
"Chaos Element: Climax Redux"
"Ziemia: Opętanie"
"Blade Trynty"
Zablokowany