Strona 1 z 1

RGSS [XP]

: 10 sty 2017, 22:27
autor: Motoki
Siema.

Każda próba opalenia jakiejkolwiek gry (zarówno tej "zrobionej/gotowej" jak i gry testowej w samym programie) pod RMXP, powoduje pojawienie sie komunikatu (patrz obrazek w załączniku). Jakieś sugestie?

Re: RGSS [XP]

: 10 sty 2017, 22:34
autor: Yoroiookami
Odsyłam tutaj, bo ten problem się często zdarza. :L
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=9719

Re: RGSS [XP]

: 10 sty 2017, 22:39
autor: Usunięty
Może po prostu nie masz biblioteki RGSS?
http://forum.ultimateam.pl/archive/inde ... d-140.html
Wklej do folderu z grą.

Re: RGSS [XP]

: 10 sty 2017, 23:02
autor: Kleo

Re: RGSS [XP]

: 11 sty 2017, 00:28
autor: HGS
Biblioteki, oraz trzeba wyedytować plik Game.ini . Podmień treść pliku na tę:

[Game]
Library=RGSS104E.dll ====> tę linijkę zostaw taką jaka jest u ciebie
Scripts=Data\Scripts.rxdata
Title=Nazwa Twojej Gry
RTP1=
RTP2=
RTP3=

Re: RGSS [XP]

: 11 sty 2017, 09:07
autor: Dragon Kamillo
Ściągnij z neta RGSS104e.dll.
Wklej to do folderu gry z RMXP (niestety będziesz to musiał robić za każdym razem).
Otwórz plik game.ini i w drugiej linijce jeśli masz inną bibliotekę (np. 100j, albo 102e), to zmień ten numerek na 104e.
Wsio - u mnie zawsze pomaga.

Wiem że niby można wkleić wszystkie biblioteki do system 32 i system WOW64 (czy jakoś tak) i naprawić to globalnie, ale z jakiś powodów nigdy mi się to nie udało - może za mało się starałem, w końcu i tak mi było szybciej wkleić to do folderu gry bez grzebania.

Re: RGSS [XP]

: 15 sty 2017, 11:58
autor: Motoki
OK. Dziękuje Wam za pomoc.

Biblioteki do systemu32 oraz edycja pliku gry.
Przy okazji pytanie z serii "jestem idiotą": Jeśli stworze dysk z grą (biblioteki znajdują się wyłącznie w sys32), to istnieje prawdopodobieństwo, że gra otworzona na innym sprzęcie nie zadziała z powodu RGSS? Czyli lepiej gdybym wkleił je bezpośrednio do projektu?

Re: RGSS [XP]

: 15 sty 2017, 13:12
autor: Usunięty
Lepiej zawsze wklejać do projektu.