[VX] Wredne Animacje

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

[VX] Wredne Animacje

Post autor: Yoroiookami »

Zna ktoś może sposób na 'przytwierdzenie' animacji do mapy? Tak żeby nie latała za graczem? Bardzo by mi to pomogło. :|
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX] Wredne Animacje

Post autor: Yoroiookami »

Znalazłem takie cuś od Woratany.
Dzięki. <3

Kod: Zaznacz cały

#=========================================================================
# ? ? [VX] Animation Bug Fixed ? ? by Woratana (21/05/2008)
# * Fixed bug that animation will follow screen, not stay on character~ *
# * You can place this script in any slot below the slot 'Sprite_Base'
#-------------------------------------------------------------------------
class Sprite_Base < Sprite
  alias wora_bugfix_sprbas_upd update
  def update
    if !@animation.nil?
      if @animation.position == 3
        if viewport == nil
          @animation_ox = Graphics.width / 2
          @animation_oy = Graphics.height / 2
        else
          @animation_ox = viewport.rect.width / 2
          @animation_oy = viewport.rect.height / 2
        end
      else
        @animation_ox = x - ox + width / 2
        @animation_oy = y - oy + height / 2
        if @animation.position == 0
          @animation_oy -= height / 2
        elsif @animation.position == 2
          @animation_oy += height / 2
        end
      end
    end
    wora_bugfix_sprbas_upd
  end
end
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ