[VX] Klik! Klik!

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

[VX] Klik! Klik!

Post autor: Yoroiookami »

Jak można ustawić warunek na wciśnięcie przycisku, ale tak żeby gracz nie mógł go po prostu przytrzymywać? :I
Pomoc doceniem. <3
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VX] Klik! Klik!

Post autor: Dragon Kamillo »

Sprawdzać cały czas czy jest wciśnięty i jeśli jest w czasie w którym nie powinien być - to dawać graczowi wiadomość - "łapy precz od klawiatury" i karać go formatem dysku twardego - nikt nie odważy się oszukiwać przez kładzenie czegoś na klawiaturze...

A tak serio - to sposób jak wyżej jeśli gracz będzie miał wciśnięty przycisk wcześniej niż ty chcesz - to po prostu uniemożliw mu wykonanie jakieś akcji?
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX] Klik! Klik!

Post autor: Yoroiookami »

Format brzmi uczciwie. A jak sprawdzić, czy cały czas jest wciśnięty? :>
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VX] Klik! Klik!

Post autor: Dragon Kamillo »

Równoległe zdarzenie i warunek: przycisk jest wciśnięty?
A jak serio w tym momencie gracz ma wcisnąć, to przełącznik który wyłączy to równoległe zdarzenie?
Awatar użytkownika
Dr.Man
Posty: 140
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13

Re: [VX] Klik! Klik!

Post autor: Dr.Man »

Tak jest w XP

Kod: Zaznacz cały

Input.trigger?(Input::Z)
A jak w VX nie jestem pewien, ale chyba tak powinien wyglądać

Kod: Zaznacz cały

Input.trigger?(:C)
Obrazek
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [VX] Klik! Klik!

Post autor: Yoroiookami »

Dziękujem. Najwyraźniej VX używa tego samego co XP. o3o
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ