[VX] Klik! Klik!
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
[VX] Klik! Klik!
Jak można ustawić warunek na wciśnięcie przycisku, ale tak żeby gracz nie mógł go po prostu przytrzymywać? :I
Pomoc doceniem. <3
Pomoc doceniem. <3
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [VX] Klik! Klik!
Sprawdzać cały czas czy jest wciśnięty i jeśli jest w czasie w którym nie powinien być - to dawać graczowi wiadomość - "łapy precz od klawiatury" i karać go formatem dysku twardego - nikt nie odważy się oszukiwać przez kładzenie czegoś na klawiaturze...
A tak serio - to sposób jak wyżej jeśli gracz będzie miał wciśnięty przycisk wcześniej niż ty chcesz - to po prostu uniemożliw mu wykonanie jakieś akcji?
A tak serio - to sposób jak wyżej jeśli gracz będzie miał wciśnięty przycisk wcześniej niż ty chcesz - to po prostu uniemożliw mu wykonanie jakieś akcji?
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [VX] Klik! Klik!
Równoległe zdarzenie i warunek: przycisk jest wciśnięty?
A jak serio w tym momencie gracz ma wcisnąć, to przełącznik który wyłączy to równoległe zdarzenie?
A jak serio w tym momencie gracz ma wcisnąć, to przełącznik który wyłączy to równoległe zdarzenie?
- Dr.Man
- Posty: 140
- Rejestracja: 10 lip 2013, 12:13
Re: [VX] Klik! Klik!
Tak jest w XP
A jak w VX nie jestem pewien, ale chyba tak powinien wyglądać
Kod: Zaznacz cały
Input.trigger?(Input::Z)
Kod: Zaznacz cały
Input.trigger?(:C)
- Yoroiookami
- Posty: 679
- Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45