Przykładowy scenariusz - wchodzę do pokoju, jeżeli coś tam zrobię(aktywuje się skrypt "Control Switches: #0001 = ON) to po wyjściu czeka na mnie event dzięki skryptowi "If: #0001 = ON, Set Movement Route: This Event - Image Evil(4), Else: Set Movement Route: This Event - Image None"
I wszystko działa, jednak jeżeli chcę, aby ten skrypt sam się załączył po wyjściu z pokoju to ustawiam "Trigger" na "Autorun".
Tylko, że wtedy po wyjściu z pokoju nie mogę poruszać postacią, tak jakby event odpalał się ciągle, nie pozwalając mi grać
Ogółem mam wielkie problemy z opcją "Autorun", a na wielu "Mapach" chciałbym tego używać. Wie ktoś jak to okiełznać?
[MV] Conditional Branch, a nowy pokój
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 wrz 2017, 23:03
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [MV] Conditional Branch, a nowy pokój
Eventy z autorun musza mieć jakieś "zakończenie", bo dokładnie będą się tak odtwarzać bez końca. Dodaj na końcu Self Switch "A" na ON i dodaj nową, pustą kartę (czy cokolwiek tam ma być) z warunkiem na Self Switch "A" (po lewej stronie)