[XP] Akcesoria i warunki
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- goblin!!!
- Posty: 200
- Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
- Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika
[XP] Akcesoria i warunki
Witam.
Otóż jest następujący problem z warunkiem ,,Bohater [...v] posiada pancerz [...v]"
Cały pancerz wykrywa, oprócz akcesoriów. Nie wiem czemu. Z każdym akcesorium jest tak samo.
Wie ktoś, czemuż to się tak dzieje?
Otóż jest następujący problem z warunkiem ,,Bohater [...v] posiada pancerz [...v]"
Cały pancerz wykrywa, oprócz akcesoriów. Nie wiem czemu. Z każdym akcesorium jest tak samo.
Wie ktoś, czemuż to się tak dzieje?
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: [XP] Akcesoria i warunki
U mnie na RPGXP ten problem nie występuje.
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...
- goblin!!!
- Posty: 200
- Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
- Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika
Re: [XP] Akcesoria i warunki
mam tę wersjetiberium pisze:U mnie na RPGXP ten problem nie występuje.
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: [XP] Akcesoria i warunki
A spróbuj zrobić nowy szybki projekt, jakieś proste zdarzenie co bada ten warunek.
Mi działało jak należy.
Mi działało jak należy.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...
- goblin!!!
- Posty: 200
- Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
- Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika
Re: [XP] Akcesoria i warunki
Lel, rzeczywiście, w innym projekcie działa. Lol.
Nie mam pomysłu.
Nie mam pomysłu.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [XP] Akcesoria i warunki
Przekopiuj klasy z nazwą "interpreter" w skryptach z nowego projektu do starego - powinno zacząć działać.
Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.
Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.
- goblin!!!
- Posty: 200
- Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
- Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika
Re: [XP] Akcesoria i warunki
Rozwiązanie proste i skuteczne, dziękuje za pomoc. Już wsio działa.Dragon Kamillo pisze:Przekopiuj klasy z nazwą "interpreter" w skryptach z nowego projektu do starego - powinno zacząć działać.
Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.
Temat więc zamykam.
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.