Strona 1 z 1

[XP] Akcesoria i warunki

: 04 paź 2017, 18:11
autor: goblin!!!
Witam.
Otóż jest następujący problem z warunkiem ,,Bohater [...v] posiada pancerz [...v]"
Cały pancerz wykrywa, oprócz akcesoriów. Nie wiem czemu. Z każdym akcesorium jest tak samo.
Wie ktoś, czemuż to się tak dzieje?

Re: [XP] Akcesoria i warunki

: 14 paź 2017, 23:16
autor: tiberium
U mnie na RPGXP ten problem nie występuje.
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)

Re: [XP] Akcesoria i warunki

: 14 paź 2017, 23:39
autor: goblin!!!
tiberium pisze:U mnie na RPGXP ten problem nie występuje.
Radze się przerzucić na nowszą wersję (RPGXP-wyd4-beta)


mam tę wersje

Re: [XP] Akcesoria i warunki

: 15 paź 2017, 01:27
autor: tiberium
A spróbuj zrobić nowy szybki projekt, jakieś proste zdarzenie co bada ten warunek.
Mi działało jak należy.

Re: [XP] Akcesoria i warunki

: 15 paź 2017, 14:07
autor: goblin!!!
Lel, rzeczywiście, w innym projekcie działa. Lol.
Nie mam pomysłu.

Re: [XP] Akcesoria i warunki

: 15 paź 2017, 14:33
autor: Dragon Kamillo
Przekopiuj klasy z nazwą "interpreter" w skryptach z nowego projektu do starego - powinno zacząć działać.

Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.

Re: [XP] Akcesoria i warunki

: 15 paź 2017, 14:49
autor: goblin!!!
Dragon Kamillo pisze:Przekopiuj klasy z nazwą "interpreter" w skryptach z nowego projektu do starego - powinno zacząć działać.

Pierwsze wersje RMXP miały swoje dziury, a że od RMXP duża część gry zakodowana jest w skryptach zapisanych w projekcie, to same aktualizacje przy projektach utworzonych w starszych wersjach nie pomogą, trzeba sobie skrypty pozmieniać samemu ręcznie w edytorze.


Rozwiązanie proste i skuteczne, dziękuje za pomoc. Już wsio działa.
Temat więc zamykam.