[2k3]Zmiana klasy uniemożliwia wzrost statystyk?
: 17 lis 2017, 12:53
Wróciłem do prac nad projektem. Niestety zatrzymał mnie kolejny bug, i kompletnie nie wiem co go powoduje.
Do zmiany animacji postaci podczas walki używam polecenia "Zmień Klasę", bo niestety innego sposobu nie ma (a szkoda). Oczywiście żadnych zmian dla postaci, której klasa się zmienia (poziom, umiejętności oraz statystyki). Po wywołaniu zdarzenia zawierającego te polecenie zacząłem testowo za pomocą innego zdarzenia na mapie dodawać nowy poziom i owszem, ten wzrastał, wymagane doświadczenie też, ale same statystyki już stoją w miejscu. Celem sprawdzenia, co jest nie tak, zrobiłem nowy projekt na szybko i zdarzenie, które wpierw zmieniało klasę a potem dodawało poziom, i wszystko działa tak jak należy.
Oczywiście krzywa doświadczenia dla bohatera jak i dla klasy jest identyczna, jednak i to nie zapobiega problemowi. Nie, na mapie nie ma innych zdarzeń które mogłyby np. zmieniać poziom. Specjalnie celem testu wywaliłem tylko zdarzenie zmieniające animację ze zdarzenia typowego odpowiedzialnego za uruchamianie menu oraz zmianę animacji walki po jego wyłączeniu, więc poszukiwania można zawęzić do tego co opisywałem powyżej.
EDIT: Próbowałem ustawić takie same krzywe doświadczenia w klasie docelowej, ale i to nie poprawia sytuacji. Wciąż dzieje się to samo.
Do zmiany animacji postaci podczas walki używam polecenia "Zmień Klasę", bo niestety innego sposobu nie ma (a szkoda). Oczywiście żadnych zmian dla postaci, której klasa się zmienia (poziom, umiejętności oraz statystyki). Po wywołaniu zdarzenia zawierającego te polecenie zacząłem testowo za pomocą innego zdarzenia na mapie dodawać nowy poziom i owszem, ten wzrastał, wymagane doświadczenie też, ale same statystyki już stoją w miejscu. Celem sprawdzenia, co jest nie tak, zrobiłem nowy projekt na szybko i zdarzenie, które wpierw zmieniało klasę a potem dodawało poziom, i wszystko działa tak jak należy.
Oczywiście krzywa doświadczenia dla bohatera jak i dla klasy jest identyczna, jednak i to nie zapobiega problemowi. Nie, na mapie nie ma innych zdarzeń które mogłyby np. zmieniać poziom. Specjalnie celem testu wywaliłem tylko zdarzenie zmieniające animację ze zdarzenia typowego odpowiedzialnego za uruchamianie menu oraz zmianę animacji walki po jego wyłączeniu, więc poszukiwania można zawęzić do tego co opisywałem powyżej.
EDIT: Próbowałem ustawić takie same krzywe doświadczenia w klasie docelowej, ale i to nie poprawia sytuacji. Wciąż dzieje się to samo.