Zaznaczam:
nie szukam współpracownika
a się pytam, czy jakkolwiek można zorganizować jakąś wygodną współprace internetową dla 2 (lub więcej osób) w VXace, i inną niż ,,zrobi jedna, udostępni dla drugiej, druga zrobi, udostępni" gdyż taka metoda jest po prostu nie efektowna, nie wygodna i po prostu słabo działa, bo może się okazać, że w równoległym czasie osoby coś robiły i średnio wiadomo którą zmianę przyjąć. Szukałem na forum i nic o tym nie znalazłem.
Chyba tyle, pozdrawiam, Goblin.
[VXace} współpraca (nie, nie szukam współpracownika)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
Regulamin forum
- goblin!!!
- Posty: 200
- Rejestracja: 05 lis 2015, 19:40
- Lokalizacja: Odległa ziemniaczana republika
[VXace} współpraca (nie, nie szukam współpracownika)
Przybyłem, zobaczyłem, wystrzeliłem gdzieś w kosmos.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
~ Prawdopodobnie Chruszczow, o Łajce.
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: [VXace} współpraca (nie, nie szukam współpracownika)
Jeśli chodzi o RM to załóżcie dysk (chmurę) i udostępnijcie sobie. Tam każdy będzie miał swoją wersję gry i tą główną. Jeśli ktoś skończy swoją robotę niech wam pokaże i wtedy doda to do gry. Tak można na przykład to robić.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- HGS
- Posty: 260
- Rejestracja: 29 maja 2015, 02:38
- Lokalizacja: Lochy w pałacu cesarskim Oktawiana Augusta
- Kontakt:
Re: [VXace} współpraca (nie, nie szukam współpracownika)
Da się pracować np na mapkach w jednym czasie :) Robisz powiedzmy 20 pustych mapek na zapas i np mapki o ID 0-10 są dla ciebie do roboty a mapki od 11-20 przesyłasz koledze i on je robi. Potem tylko je podmieniasz u siebie i cacy :)
"Makerowanie to wojna...". Każda wojna wymaga środków. Dlatego daję topory, by było czym walczyć. Tylko uwaga, są ostre!