[RMXP] BGM przestało działać

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Silvah
Posty: 5
Rejestracja: 31 mar 2016, 19:53

[RMXP] BGM przestało działać

Post autor: Silvah »

Zwracam się do Was z nieco nietypowym problemem... Gra działała, wszystko hulało, problemów nie było. Do czasu. Nagle, za którymś włączeniem gry testowej, nie odezwała się muzyka w głównym menu. Co więcej, BGM nie działają na żadnych mapkach, czy to systemowe czy nie. Mam kilka skryptów (w tym na wygląd menu), ale przed feralnym wydarzeniem nic nie zmieniałam w bazie i wszystko działało. Jedyne co mi się kojarzy, że robiłam zaraz przed wykrzaczeniem się muzyki, to włączenie playera w programie i odsłuchanie paru muzyczek. I w playerze wciąż działają bez zarzutu... Czy ktoś ma jakiś pomysł, co się mogło stać? :c
Awatar użytkownika
Yoroiookami

GF 2019 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2017 - Dema (miejsce 1); GF 2015 - Pełne Wersje (miejsce 2); GF 2014 - Pełne Wersje (miejsce 3); GF 2010 - Gry (miejsce 2); GF Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 679
Rejestracja: 02 wrz 2014, 12:45

Re: [RMXP] BGM przestało działać

Post autor: Yoroiookami »

A jak klikniesz F1 podczas testowania to nie masz magicznie odznaczonego "BGM"? :L
Obrazek
Obrazek
Silvah
Posty: 5
Rejestracja: 31 mar 2016, 19:53

Re: [RMXP] BGM przestało działać

Post autor: Silvah »

...

Ano mam :D

Nie wiem, kiedy to odznaczyłam, lol. Dzięki :D
Zablokowany