2k3 z steama vs twierdzówka - problem z warunkami !!!!
: 09 sie 2018, 13:18
Mam pytanie. Czy wersja 2k3 z Steama posiada wyeliminowany problem z przeskakiwaniem instrukcji/zmiennych w warunkach...Zrezygnowałem z działania w tym rmie odkąd stwierdziłem, że program generuje przeskoki fragmentów instrukcji warunkowych...myślałem, że to jakiś błąd skryptów, ale to wina programu....po prostu przy złożonych wielu warunkach współgrających program nie wyrabiał. Zrezygnowałem z kontynuacji prac nad hororrem z wieloma ciekawymi mechanikami...bo nie wiem jak walczyć z tym bugiem programu - a nie będę zgadywał w ciemno gdzie przeskoczy, a gdzie nie bo chcę robić grę, a nie walczyć z programem. czy to samo będzie w odnowionej wersji rpgmakera 2003, która jest obecnie sprzedawana między innymi na steamie ? Warto ją kupić ?
Ni9estety wielokrotnie problem mi się powtarzał przez co nie raz zrezygnowałem z prac nad niejedną ideą/projektem. Ktoś rozumie gdzie leży przyczyna / jak unikać tego problemu dokładnie ? Sądziłem, że to ja robię niewłaściwie skrypty/mechaniki - bzdura. Robiłem je świetnie...Problem leży w programie.
edit:
przykładowo w horrorze, który ostatnio tworzyłem jeszcze parę tygodni temu - stworzyłem mechanikę, która polegała na tym, że wrogowie mieli podążać za śladami bohatera. to działało tylko okazywało się, że gubili ślady tak jakby znikały. Następowały właśnie przeskoki w warunkach i pewne zmienne były pomijane. po wielu testach pozycje śladów m.innymi zawsze były na odpowiednim miejscu tak jak kolejność wg. której wrogowie mieli po nich podążać...problem w tym, że te dane były gubione i pomijane. bez sensu.
Ni9estety wielokrotnie problem mi się powtarzał przez co nie raz zrezygnowałem z prac nad niejedną ideą/projektem. Ktoś rozumie gdzie leży przyczyna / jak unikać tego problemu dokładnie ? Sądziłem, że to ja robię niewłaściwie skrypty/mechaniki - bzdura. Robiłem je świetnie...Problem leży w programie.
edit:
przykładowo w horrorze, który ostatnio tworzyłem jeszcze parę tygodni temu - stworzyłem mechanikę, która polegała na tym, że wrogowie mieli podążać za śladami bohatera. to działało tylko okazywało się, że gubili ślady tak jakby znikały. Następowały właśnie przeskoki w warunkach i pewne zmienne były pomijane. po wielu testach pozycje śladów m.innymi zawsze były na odpowiednim miejscu tak jak kolejność wg. której wrogowie mieli po nich podążać...problem w tym, że te dane były gubione i pomijane. bez sensu.