[XP][Mr.MoABS]Wyłączanie HUDa

Problemy związane z pracą w RM, poszukiwania współpracowników. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Młody Gengar
Posty: 4
Rejestracja: 03 lis 2018, 00:36

[XP][Mr.MoABS]Wyłączanie HUDa

Post autor: Młody Gengar »

Witam!
To znowu ja, znowu z problemem z Mr.Mo ABS, a konkretniej z HUDem.
Mianowicie HUD w Mr.Mo można wyłączać podczas gry przypisanym do tego klawiszem na klawiaturze, jednak interesuje mnie możliwość wyłączenia go z poziomu zdarzenia (np.Na czas trwania cut scenki). Przejrzałem już zarówno polski jak i zagraniczny internet i nie znalazłem działającego sposobu, próbowałem też coś pokombinować na własną rękę, jednak jestem żółtodziobem w skryptach w RPG Makerze. Byłbym wdzięczny za pomoc, poniżej wrzucam skrypt na HUD.
Spoiler:
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [XP][Mr.MoABS]Wyłączanie HUDa

Post autor: Dragon Kamillo »

Spróbuj dać w zdarzeniu wywołaj skrypt i dać tam

Kod: Zaznacz cały

@mrmo_hud.visible = false
Jak nie zadziała to prawdopodobnie będziesz musiał znaleźć w skryptach mrmo wszystkie

Kod: Zaznacz cały

@mrmo_hud
i zamienić na

Kod: Zaznacz cały

$mrmo_hud
i wtedy oczywiście hud powinien zniknąć gdy dasz

Kod: Zaznacz cały

$mrmo_hud.visible = false
Żeby go pojawić bez wciskania przycisków to oczywiście false zamieniasz na true i powinno być OK.

Niestety nie pamiętam czy zmienne z @ (to chyba były jakieś lokalne) będą mogły być zmieniane z poziomu efentów, na pewno zmienne globalne ($) nie będą miały z tym żadnego problemu. A ich zamiana nie powinna raczej zrobić niczego złego.
Może ktoś bardziej obeznany w skryptach zaraz wejdzie i da jakiś lepszy sposób.
Awatar użytkownika
Młody Gengar
Posty: 4
Rejestracja: 03 lis 2018, 00:36

Re: [XP][Mr.MoABS]Wyłączanie HUDa

Post autor: Młody Gengar »

Dzięki wielkie!
Faktycznie wszystkie @mrmo_hud musiałem w skrypcie zmienić na $mrmo_hud, i teraz wszystko piko belo :D.
Jeszcze raz dzięki, temat do zamknięcia.
Zablokowany