Sezon III - kolejka 2
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Sezon III - kolejka 2
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 08.07.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)
Te same rozmiary pracy, ale w dużej mierze - przeciwieństwo poprzedniego tilesetu. Klimat komiksowego horroru (Zombies Ate My Neighbors) i sporo podobnych elementów pozwalających dopieszczać w szczegółach wygląd mapy. Nie wszystko pasuje do wszystkiego, ale powinniście dać sobie radę - z hintów poniżej zwróćcie szczególną uwagę na punkt 2! =)
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 08.07.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)
Te same rozmiary pracy, ale w dużej mierze - przeciwieństwo poprzedniego tilesetu. Klimat komiksowego horroru (Zombies Ate My Neighbors) i sporo podobnych elementów pozwalających dopieszczać w szczegółach wygląd mapy. Nie wszystko pasuje do wszystkiego, ale powinniście dać sobie radę - z hintów poniżej zwróćcie szczególną uwagę na punkt 2! =)
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Stanior
- Posty: 298
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon III - kolejka 2
Ojjjj Jazz przesadziłeś;P jak to zobaczyłem to mnie wmurowało ;P
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
- DE
- Posty: 272
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56
Re: Sezon III - kolejka 2
ZUO!
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon III - kolejka 2
A ja nie widzę dalej obrazków.
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Sezon III - kolejka 2
<3 Świetny ten chipset, myślę, że tym razem zrobię coś dużo lepszego, bo to zdecydowanie moje klimaty. :D
EDIT: Szkoda, że nie ma charów zombiaków w tej kolejce. :<
EDIT: Szkoda, że nie ma charów zombiaków w tej kolejce. :<
Ostatnio zmieniony 04 lip 2010, 15:39 przez GameBoy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: Sezon III - kolejka 2
całkiem ciekawe ale... no cóż..... :> let's get started!
edit: po zaimportowaniu tego, stwierdzam że... ja chce RTP :D
up: nom brakuje zombiakuff :>
edit2: ten chipset jest bajerancki :D szkoda, że nie ma więcej szczegółów. Jazz masz gdzieś do tego charsety? bo bym wykorzystał do innego projektu ;>
edit: po zaimportowaniu tego, stwierdzam że... ja chce RTP :D
up: nom brakuje zombiakuff :>
edit2: ten chipset jest bajerancki :D szkoda, że nie ma więcej szczegółów. Jazz masz gdzieś do tego charsety? bo bym wykorzystał do innego projektu ;>
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon III - kolejka 2
GameBoy pisze:Szkoda, że nie ma charów zombiaków w tej kolejce. :<
Popatrzcie na rozmiary niektórych elementów, oryginalne sprajty z tej gry są w wymiarach 32x48px, a to przeszłoby tylko przez CharExpand w RM2k lub RMXP/VX. ;)master miller pisze:masz gdzieś do tego charsety?
Ale tak zupełnie pozakonkursowo - w sieci znalazłem tylko ten spritesheet -> http://www.nes-snes-sprites.com/ImagesS ... Sheet1.gif, w sumie najważniejsze animacje są. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Michu
- Posty: 1150
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Sezon III - kolejka 2
A ja bym proponowal, zeby z kazdym nastepnym chipsetem byly chary dolaczone - zobaczcie ile frajdy sprawilo tworzenie konkretnych scenek, ktore kazdy mogl sobie interpretowac =]
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sezon III - kolejka 2
Chip fajny, ale ja mam ochote sobie oczy wydrapać ;P Gdybym napisał do Jazza wcześniej to może bym jeszcze wziął udział w pierwszej kolejce T_T
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Sezon III - kolejka 2
Ten chipset jest rzeczywiście kiepski. A co do charów, to chyba można poustawiać obok siebie jako chary łączone, nie? W każdym razie ja za cienki w portkach na ten chipset, więc czekam do przyszłego tygodnia.
- Michu
- Posty: 1150
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: Sezon III - kolejka 2
Wbrew pozorom chip calkiem przyjemny, komiksowy i w sumie latwy, jezeli sie nad nim chwile posiedzi =]
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: Sezon III - kolejka 2
Michu przeceniasz niektórych, w tym mnie :PMichu pisze:Wbrew pozorom chip calkiem przyjemny, komiksowy i w sumie latwy, jezeli sie nad nim chwile posiedzi =]
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Sezon III - kolejka 2
Chip jest ładny i nie jest wcale trudny (całkiem serio), ale mam wrażenie, że wszystkie mapki będą podobne do siebie. Hm... tym razem nie oleje jak w pierwszej kolejce :) Dłużej nad tym posiedzę napewno...
- Stanior
- Posty: 298
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon III - kolejka 2
U mnie też ciężko z tym, ale nie zamierzam odpuszczać;P jak walczyć to od samego początku - do samego końca :D skoro nawet taki laik jak ja coś potrafi z tego zrobić - wy też potraficie nie martwcie się:)
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: Sezon III - kolejka 2
Stanior popieram :D
A poza tym fajne mapki w tym z pewnością wyjdą.
A poza tym fajne mapki w tym z pewnością wyjdą.