Sezon III - kolejka 3
: 11 lip 2010, 16:37
Nowa kolejka, nowe wyzwanie! =)
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 15.07.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
UWAGA SZCZEGÓLNA
Mieliśmy już w związku z tym kilka problemów - nadsyłając pracę upewnijcie się, że nadsyłany screen i plik .lmu przedstawiają identyczny obraz mapy! Jest to ważne z kilku powodów, przede wszystkim - w przypadku, gdy ze screenem są jakieś problemy (resize, ucięty element, zła paleta po redukcji barw, etc.) do odtworzenia grafiki wykorzystuję plik .lmu, ponadto może być to pierwszy sygnał, że praca została wykonana łamiąc zasady (edytowany chipset). W takiej sytuacji wasze zgłoszenie nie zostanie zatwierdzone (poprawka lub wykluczenie z rywalizacji w kolejce)!
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)
Tym razem miniaturka - do tego niezwykle prosty chipset, garść stylowych elementów i nieco cukierkowy styl grafik (Lunar). Bez fajerwerków, ale wystarczająco dużo do stworzenia kameralnego wnętrza, które odsłoni nowe strony waszych umiejętności.
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 15.07.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
UWAGA SZCZEGÓLNA
Mieliśmy już w związku z tym kilka problemów - nadsyłając pracę upewnijcie się, że nadsyłany screen i plik .lmu przedstawiają identyczny obraz mapy! Jest to ważne z kilku powodów, przede wszystkim - w przypadku, gdy ze screenem są jakieś problemy (resize, ucięty element, zła paleta po redukcji barw, etc.) do odtworzenia grafiki wykorzystuję plik .lmu, ponadto może być to pierwszy sygnał, że praca została wykonana łamiąc zasady (edytowany chipset). W takiej sytuacji wasze zgłoszenie nie zostanie zatwierdzone (poprawka lub wykluczenie z rywalizacji w kolejce)!
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)
Tym razem miniaturka - do tego niezwykle prosty chipset, garść stylowych elementów i nieco cukierkowy styl grafik (Lunar). Bez fajerwerków, ale wystarczająco dużo do stworzenia kameralnego wnętrza, które odsłoni nowe strony waszych umiejętności.
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)