Sezon III - kolejka 5
: 25 lip 2010, 12:54
Aktualna klasyfikacja -> http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=2204 i walka o podium wciąż nie jest zamknięta (jest spory ścisk, stąd szanse mają nawet uczestnicy spoza aktualnej pierwszej dziesiątki!).
A przed Wami - kolejka 5.
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 29.07.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)
Kolejny ligowy standard (REFMAP) i niezwykle popularny chipset lasu (w wydaniu zimowym). Do tego porcja charsetów i chyba jedno z najprzyjemniejszych zadań tego sezonu.
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
A przed Wami - kolejka 5.
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 29.07.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)
Kolejny ligowy standard (REFMAP) i niezwykle popularny chipset lasu (w wydaniu zimowym). Do tego porcja charsetów i chyba jedno z najprzyjemniejszych zadań tego sezonu.
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)