Specyfika tilesetów w RMVX trochę utrudnia nam kombinacje - zatem uwaga, z myślą o tych wszystkich, którzy nie mają doświadczenia z tą wersją RM (i chyba bez strat dla tych, którzy je mają) ->Podstawowe zasady rywalizacji/oddawania prac:
- Podstawą wykonanej pracy jest plik mapy wraz z ustawieniami tilesetu/grafik. Prace w formie spakowanego projektu (z zaimportowanymi grafikami, bez pliku .exe) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje najpopularniejsze archiwa).
- Czas nadesłania mapy: do piątku, 06.08.2010 włącznie, oczekujcie ode mnie potwierdzenia każdej nadesłanej pracy!
- Tworzymy dowolną lokację/obszar, jednak nie edytujemy tilesetu ani dodatkowych plików, nie wykorzystujemy też ich elementów w inny sposób (np. jako panoramy).
- Uwaga na koniec - mapy w tym stylu -> http://tsukuru.pl/inne/ligamapperow/s1k2/Map0016.png nie będą poddawane głosowaniu (0 pkt)
Tworzycie dowolną mapę na podstawie defaultowego ustawienia RTP-tilesetów RMVX (nowy projekt, bez podmienionych plików graficznych). Ograniczenia:
- do pracy wykorzystujecie jedynie zakładki A, B i C.
- żadnych zdarzeń/bohatera na mapie (ani Common Events)
Rozmiary pracy: 34x26 pól (1088x832px, czyli 4 ekrany gry RMVX)
I w sumie tyle, wytyczne mówią chyba same za siebie, gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości - proszę się zgłaszać.
P.S. Prezentacja prac z kolejki 5 - po południu.