Sezon III - kolejka 6
: 01 sie 2010, 21:48
Przed nami ostatnia prosta, a aktualna klasyfikacja -> http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=2204 wciąż pozostawia niektórym możliwość walki o pierwsze miejsce i podium. Biorąc jeszcze pod uwagę poprzednie kolejki, gdzie właściwie w każdej mieliśmy jakiś mały przewrót - szykuje nam się emocjonująca końcówka.
Zatem - kolejka 6.
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 05.08.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)
Bardziej futurystyczny chipset (Metal Max Returns, ponownie Bob the Taco) i charakterystyczne połączenie elementów wewnątrz-na zewnątrz. Mimo różnorodnych kombinacji ścian zestaw nie pozwoli Wam na spójne ułożenie dowolnej lokacji - no ale przecież m.in. o to w tym wszystkim chodzi. =)
Ostatni raz - powodzenia!
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
Zatem - kolejka 6.
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 05.08.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)
Bardziej futurystyczny chipset (Metal Max Returns, ponownie Bob the Taco) i charakterystyczne połączenie elementów wewnątrz-na zewnątrz. Mimo różnorodnych kombinacji ścian zestaw nie pozwoli Wam na spójne ułożenie dowolnej lokacji - no ale przecież m.in. o to w tym wszystkim chodzi. =)
Ostatni raz - powodzenia!
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)