Sezon III - kolejka 6
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Sezon III - kolejka 6
Przed nami ostatnia prosta, a aktualna klasyfikacja -> http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=2204 wciąż pozostawia niektórym możliwość walki o pierwsze miejsce i podium. Biorąc jeszcze pod uwagę poprzednie kolejki, gdzie właściwie w każdej mieliśmy jakiś mały przewrót - szykuje nam się emocjonująca końcówka.
Zatem - kolejka 6.
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 05.08.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)
Bardziej futurystyczny chipset (Metal Max Returns, ponownie Bob the Taco) i charakterystyczne połączenie elementów wewnątrz-na zewnątrz. Mimo różnorodnych kombinacji ścian zestaw nie pozwoli Wam na spójne ułożenie dowolnej lokacji - no ale przecież m.in. o to w tym wszystkim chodzi. =)
Ostatni raz - powodzenia!
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
Zatem - kolejka 6.
Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 05.08.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)
Bardziej futurystyczny chipset (Metal Max Returns, ponownie Bob the Taco) i charakterystyczne połączenie elementów wewnątrz-na zewnątrz. Mimo różnorodnych kombinacji ścian zestaw nie pozwoli Wam na spójne ułożenie dowolnej lokacji - no ale przecież m.in. o to w tym wszystkim chodzi. =)
Ostatni raz - powodzenia!
P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: Sezon III - kolejka 6
ar ju fakin kidin mi?
Brzydki chipset. Niby mroczny, ale nie ma w nim nic komiksowego od tego z grobami. Nie podoba mi się :x
Brzydki chipset. Niby mroczny, ale nie ma w nim nic komiksowego od tego z grobami. Nie podoba mi się :x
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sezon III - kolejka 6
Mi też czapa za bardzo do gustu nie przypadła ;x
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon III - kolejka 6
Dobry chipset.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon III - kolejka 6
Powtórna przypominajka, odebrałem dotychczas 4 mapy - pozostało niecałe 12h do końca! =}
Gdyby ktoś nie otrzymał dotychczas potwierdzenia - proszę o jakiś sygnał.
edit-dół
Fakt _^_, poprawione.
Gdyby ktoś nie otrzymał dotychczas potwierdzenia - proszę o jakiś sygnał.
edit-dół
Fakt _^_, poprawione.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Michu
- Posty: 1156
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon III - kolejka 6
Pomimo nieprzewidzianych difficulties związanych z przymusem oglądania prac przez proxy mam zamiar zrobić mapkę. Możecie już zacząć trząść portkami XD
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Sezon III - kolejka 6
A ja mapki nie robię. Próbowałem - gówno zrobiłem, ten chip jest zdecydowanie nie dla mnie.
W sumie na jedno wychodzi i tak bym nie miał szans ;_;
W sumie na jedno wychodzi i tak bym nie miał szans ;_;
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Sezon III - kolejka 6
Ten chip jest fenomenalny, tylko przydało by się go jeszcze trochę wyedytować. Wtedy można by wycisnąć z niego naprawdę genialne mapy.
Zaraz podeślę swoją pracę. :P
Zaraz podeślę swoją pracę. :P
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: Sezon III - kolejka 6
A ja przewidze glosy na mojej mapce... 1 albo 2 xDD
Nie udalo mi sie moim zdaniem nic lepszego zrobic... to znaczy mialem ale wiele elementow nie pasowalo... sie zobaczy kto wygra :D
Nie udalo mi sie moim zdaniem nic lepszego zrobic... to znaczy mialem ale wiele elementow nie pasowalo... sie zobaczy kto wygra :D
Less Less Arte
- Nightcrawler
- Posty: 22
- Rejestracja: 29 cze 2009, 16:27
- Lokalizacja: Silesia
Re: Sezon III - kolejka 6
Mapka poszła, całkiem szybko mi to poszło, a trochę niepokoił mnie ten chip. A w cale nie był taki zły, gdyby dodać więcej kombinacji połączeń tych ścian, może trochę więcej elementów, to można by było zrobić całkiem ciekawe mapki. A tak to miałem fajny pomysł, ale musiałem go zubożyć :/.
- ŻbiXs
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
- Lokalizacja: Totu-totam
Re: Sezon III - kolejka 6
Chipset ma pewne braki, ale można z niego całkiem przystępną mapkę sklecić.
Moja jeszcze czeka na potwierdzenie, ale powinna przejść.
A tak z innej beczki, czy tylko ja miałem problemy z kolorem przeźroczystości w ostatnich 3 chipsetach, czy ktoś jeszcze się z tym spotkał? Pytam z ciekawości.
Moja jeszcze czeka na potwierdzenie, ale powinna przejść.
A tak z innej beczki, czy tylko ja miałem problemy z kolorem przeźroczystości w ostatnich 3 chipsetach, czy ktoś jeszcze się z tym spotkał? Pytam z ciekawości.
- Foxer
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sezon III - kolejka 6
Szkoda, że nie zdążyłem, byłem na wakacjach :P. Macie łatwiej teraz.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Sezon III - kolejka 6
No wkurzające było to czarne tło. :/ Powinien być wyjątek w regulaminie, który pozwalał by na zmianę koloru przezroczystego tła, bo na monitorach z niskim kontrastem może być czasem niewygodnie z ciemniejszymi kolorami w tle.
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Sezon III - kolejka 6
zawsze możesz zrobić mapkę na edytowanym chipie, a pod koniec podmienić