Strona 1 z 2

Sezon III - kolejka 6

: 01 sie 2010, 21:48
autor: Jazzwhisky
Przed nami ostatnia prosta, a aktualna klasyfikacja -> viewtopic.php?f=21&t=2204 wciąż pozostawia niektórym możliwość walki o pierwsze miejsce i podium. Biorąc jeszcze pod uwagę poprzednie kolejki, gdzie właściwie w każdej mieliśmy jakiś mały przewrót - szykuje nam się emocjonująca końcówka.

Zatem - kolejka 6.

Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 05.08.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.

CHIPSET KOLEJKI
Obrazek
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)


Bardziej futurystyczny chipset (Metal Max Returns, ponownie Bob the Taco) i charakterystyczne połączenie elementów wewnątrz-na zewnątrz. Mimo różnorodnych kombinacji ścian zestaw nie pozwoli Wam na spójne ułożenie dowolnej lokacji - no ale przecież m.in. o to w tym wszystkim chodzi. =)
Ostatni raz - powodzenia!

P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)

Re: Sezon III - kolejka 6

: 01 sie 2010, 21:57
autor: master miller
ar ju fakin kidin mi?

Brzydki chipset. Niby mroczny, ale nie ma w nim nic komiksowego od tego z grobami. Nie podoba mi się :x

Re: Sezon III - kolejka 6

: 01 sie 2010, 22:47
autor: Gedharm
Mi też czapa za bardzo do gustu nie przypadła ;x

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 01:43
autor: X-Tech
Dobry chipset.

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 12:07
autor: Jazzwhisky
Powtórna przypominajka, odebrałem dotychczas 4 mapy - pozostało niecałe 12h do końca! =}
Gdyby ktoś nie otrzymał dotychczas potwierdzenia - proszę o jakiś sygnał.

edit-dół
Fakt _^_, poprawione.

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 12:12
autor: Michu
Blad w rozmiarach podany, tak tylko pro forma - 320x340

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 13:00
autor: X-Tech
Pomimo nieprzewidzianych difficulties związanych z przymusem oglądania prac przez proxy mam zamiar zrobić mapkę. Możecie już zacząć trząść portkami XD

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 13:04
autor: Gedharm
A ja mapki nie robię. Próbowałem - gówno zrobiłem, ten chip jest zdecydowanie nie dla mnie.

W sumie na jedno wychodzi i tak bym nie miał szans ;_;

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 14:07
autor: GameBoy
Ten chip jest fenomenalny, tylko przydało by się go jeszcze trochę wyedytować. Wtedy można by wycisnąć z niego naprawdę genialne mapy.
Zaraz podeślę swoją pracę. :P

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 20:35
autor: Klonoa
A ja przewidze glosy na mojej mapce... 1 albo 2 xDD

Nie udalo mi sie moim zdaniem nic lepszego zrobic... to znaczy mialem ale wiele elementow nie pasowalo... sie zobaczy kto wygra :D

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 20:46
autor: Nightcrawler
Mapka poszła, całkiem szybko mi to poszło, a trochę niepokoił mnie ten chip. A w cale nie był taki zły, gdyby dodać więcej kombinacji połączeń tych ścian, może trochę więcej elementów, to można by było zrobić całkiem ciekawe mapki. A tak to miałem fajny pomysł, ale musiałem go zubożyć :/.

Re: Sezon III - kolejka 6

: 05 sie 2010, 21:43
autor: ŻbiXs
Chipset ma pewne braki, ale można z niego całkiem przystępną mapkę sklecić.
Moja jeszcze czeka na potwierdzenie, ale powinna przejść. :-D

A tak z innej beczki, czy tylko ja miałem problemy z kolorem przeźroczystości w ostatnich 3 chipsetach, czy ktoś jeszcze się z tym spotkał? Pytam z ciekawości. :roll:

Re: Sezon III - kolejka 6

: 06 sie 2010, 10:35
autor: Foxer
Szkoda, że nie zdążyłem, byłem na wakacjach :P. Macie łatwiej teraz.

Re: Sezon III - kolejka 6

: 06 sie 2010, 10:35
autor: GameBoy
No wkurzające było to czarne tło. :/ Powinien być wyjątek w regulaminie, który pozwalał by na zmianę koloru przezroczystego tła, bo na monitorach z niskim kontrastem może być czasem niewygodnie z ciemniejszymi kolorami w tle.

Re: Sezon III - kolejka 6

: 06 sie 2010, 11:08
autor: kalafior
zawsze możesz zrobić mapkę na edytowanym chipie, a pod koniec podmienić