Sezon IV - kolejka 1

Start Sezonu VI!!!
Zablokowany

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 27 lut 2015, 00:55

Map001
0
Brak głosów
Map002
3
2%
Map003
2
2%
Map004
9
7%
Map005
25
19%
Map006
0
Brak głosów
Map007
14
11%
Map008
0
Brak głosów
Map009
5
4%
Map010
0
Brak głosów
Map011
5
4%
Map012
10
8%
Map013
7
5%
Map014
0
Brak głosów
Map015
6
5%
Map016
4
3%
Map017
6
5%
Map018
4
3%
Map019
0
Brak głosów
Map020
4
3%
Map021
3
2%
Map022
4
3%
Map023
3
2%
Map024
1
1%
Map025
2
2%
Map026
2
2%
Map027
8
6%
Map028
2
2%
Map029
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 129
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Athanor »

Ale chyba ograniczę się do XP, bo robienie w czymś, czego nie czuję, mi nie idzie.
W konkurencji XPeka będzie się działo!
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 758
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Preki »

No i wiedziałem xD Zero głosów na mnie, ale czego się spodziewać po zrecyklingowanej mapie z jednej z moich gier :wink: Innego, fikuśnego pomysłu nie miałem, tak jak reszta uczestników. Dobrze, że ta kolejka się nie liczyła jako tako :-P
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Sezon IV - kolejka 1

Post autor: Dragon Kamillo »

lorak, serio istniała jakaś prostsza metoda, którą zrobiłeś tą górkę w lewym dolnym rogu (te lasy XD), a ja się tyle namęczyłem żeby odkryć jak to coś powstało, no i w sumie udało mi się XD (chociaż moja metoda wymagała chyba 6 dobrze przemyślanych ruchu, a w razie pomyłki zaczynania wszystkiego od nowa - "kocham" ten edytor za takie rzeczy XD).

Ja też w 4 żadnej czaszki nie widziałem, w sumie to w tej mapie nie podobały mi się właśnie te palmy. Ale to tylko dlatego że jak widzę te palmy na trawie to mapka wydaje mi się jakby była brudna XD. Dla mnie to się nie klei, ale z piaskiem i owszem.

Śnieżna mapka Prometheriona nawet OK, ale 100% pewny nie jestem czy bym zagłosował. W końcu na piątkę zagłosowałem tylko ze względu na klif, plażę i ciekawe przejście między wodą a brzegiem. Reszta (łącznie z miastem, chociaż ułożenie OK) była nie za dobra.

X-Tech świetne porównanie do tej plasteliny, ale myślę że mimo wszystko ćpanie plasteliną w blachę jest o wiele łatwiejsze niż klecenie mapy w tym czymś.

Co do mojej mapy to jakoś tak se wyszło. Kombinowałem z tilesetem i nic nie wychodziło. Najpierw miałem pomysł aby wyspy latały nad wielką wodą, ale brak fajnego wodospadu i małe rozmiary mapy uniemożliwiły zrobienie tego. A więc zostało tylko czarne tło i latające wyspy (chciałem użyć tych latających wysp, ale tak żeby miało to sens) więc rysowałem kolejne wyspy starając się żeby niższe były coraz ciemniejsze (to stąd ten cień na dole i ciemniejsza trawa w środku), ale to nadal było za płaskie i wtedy ujrzałem te roślinki, a więc zrobiłem fasolkę tak jak w marianie XD. Potem zaćpałem wszystko chmurkami (niebo nocą) i tak oto siedzi mapa.

Edit: przy okazji jeśli można spytać, jestem ciekawy jak został wykonany wodospad na mapie 28. Jakie ustawienia i jak trzeba go narysować, żeby pod spód podłożyć wodę (no innej opcji nie ma bo dostępna grafika miała przejście ku przeźroczystości u dołu). Było to drugie nad czym kombinowałem (po lesie na mapie 13), ale w tym przypadku nie udało mi się odkryć sposobu.
Zablokowany