Strona 9 z 13

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 20:34
autor: Dragon Kamillo
I trzeba mieć 3 posty, ale do tego ci w sumie niedaleko XD.
No tak też na trzeciej dopiero dzisiaj po południu zobaczyłem tą bitwę. W sumie w grze byłoby OK. Typowa Jrpgowa konstrukcja mapy świata (duże puste przestrzenie, gdzieniegdzie miasta) i scenka ostrzeliwania i niszczenia miasta. To byłoby genialne.

Nie rozumiem za to tej popularności siódemki, jak dla mnie jest to jedna ze słabszych map, jedynie podobają mi się te budynki na trawie, reszta dla mnie leży. Miasto z murami brzydkie, góry płaszczone przez większe głazy itp. Mi się ona po prostu nie podoba.

Za to z resztą wyników się jak najbardziej zgadzam, tylko ta 7 na 2 miejscu jakoś mi nie pasuje.

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 21:12
autor: Ernest Magnus
...

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 22:43
autor: CrashuR
Tak szczerze pisząc dopiero teraz zauważyłem, że na mapce nr 5 te piękne góry nie są wcale takie piękne xD
Nie chcę nikogo obrazić, ale wydaje mi się, że góry nie powinny urywać się w połowie :lol:

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 22:51
autor: ADI
Nie ma szczytów owszem...
Też zwróciłem na to uwagę, ale w ten sposób wygląda to jakby górna część była wyżej od spodu. XD

Gdyby dodać szczyty wszystko byłoby na równym poziomie wysokości.

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 22:53
autor: Avaron
Te góry właśnie mają przedstawiać urwisko a nie góry, przynajmniej według mnie. Dlatego zapewne są poucinane, ale autor ciekawie wykorzystał ten element tilesetu.

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 23:06
autor: CrashuR
Moim zdaniem to nie wygląda jak żadne urwisko, a po prostu źle złożone góry. Autor pewnie chciał wytworzyć "głębię" swojej mapki i postanowił powycinać góry tak by mu pasowało mimo, iż za ładnie to nie wygląda. Aż teraz trochę żałuję, że nie przyjrzałem się dokładniej, gdy oddawałem głosy. Poleciałby pewnie punkcik do kogoś innego. :roll:

Nie ma szczytów owszem...

Nie tylko szczytów:
Obrazek
Obrazek

W niektórych miejscach po prostu kafelki są też w "złej kolejności".
Może i się czepiam, ale skoro te "góry" są najbardziej widoczne to powinny jakoś wyglądać xd

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 23:14
autor: Dragon Kamillo
CrasheR po prostu dla ciebie są te grafiki znane jako góry, więc gdzie byś je nie ujrzał zawsze będą dla ciebie górami. I tu jest problem, bo dla kogoś kto nie zna tak dobrze RTP VX wcale nie muszą to być góry, a właśnie chociażby urwisko.

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 23:19
autor: CrashuR
No okej urwisko urwiskiem, ale ustawienie grafik w złej kolejności to już raczej nie problem tego, że ktoś nie zna RTP. Zauważ sam, że w kilku miejscach to wygląda jak losowo ułożone fragmenty "urwiska" xd

To jakbyś budował dom z dachem na dole i drzwiami na piętrze. xD
ObrazekObrazek

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 23:20
autor: Kryzz333
Dragon, ja się nie zgadzam.
Może autor miał taki zamiar, ale rezultat jest słaby.

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 23:23
autor: Jazzwhisky
CrasheR, tych grafik nie da się tam poukładać idealnie w tej formie i/lub bez sporej ilości zdarzeń, niemniej głosowanie jest już w tak zaawansowanym etapie, że może poczekajmy po prostu na pokolejkową odpowiedź autora?
Mi się akurat spodobało, że mimo ewidentnych wad mapa (a każdej można coś zarzucić) wygląda jak wygląda, ogólnie też dziś zagłosowałbym inaczej, ale jakoś nie mam przekonania, że byłyby to jakieś lepsze głosy. =)

Oczywiście mamy rekord głosów oddanych na jedną mapę i rekord w ilości oddanych głosów w ogóle.

edit-dół
Ok, ok, ale myślę, że cztery posty i cztery obrazki wystarczą aż nadto, żeby podzielić się swoim zdaniem. =P
Btw, jeśli każdy z głosujących oddałby 4 głosy, i każdy zagłosowałby w tym na tę samą mapkę, to zebrałaby 25% głosów. Lider ma w tej chwili 21% (przy 29 pracach!), nieźle.

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 23:29
autor: CrashuR
CrasheR, tych grafik nie da się tam poukładać idealnie w tej formie i/lub bez sporej ilości zdarzeń

Mapka jest naprawdę okej, ale moim zdaniem (powtarzam moim) jeżeli nie można zrobić czegoś dobrze na mapce to nie powinno się tego robić wcale. Wolę trochę bardziej pustą dobrze wykonaną mapkę, niż wycięte na łatwiznę urwisko, bo fajnie wygląda. :roll:

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 25 lut 2015, 23:33
autor: Dragon Kamillo
CrasheR kierując się twoją zasadą to w tej kolejce powinno nie być żadnej mapy. W VX (zwykłym, czy tam ACE) nie da się niczego zrobić dobrze na mapce - przynajmniej moim zdaniem XD.

Gdyby te skały były poukładane prawidłowo - na pewno mapa nie byłaby tak genialna. Dla mnie te skały i brzeg to największe miłe zaskoczenie w tej kolejce. Zresztą reszta tej samej mapy jest już po prostu cienka.

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 26 lut 2015, 00:19
autor: Ernest Magnus
...

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 26 lut 2015, 00:36
autor: CrashuR
Tak, tak. No, ale jak już napisałem. Mogłoby to sobie być urwiskiem, ale po prostu te graficzki są źle ułożone i trochę to kłuje w oczy. Poza tym nigdzie nie hejtuje, piszę jak jest. :roll:
Normalnie gdyby ta mapka wystąpiła w jakiejś grze to zostałaby skrytykowana i ludzie stwierdziliby, że została źle wykonana, a w Lidze jest uznawana za cudowną :lol:

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 26 lut 2015, 00:38
autor: Avaron
Bo w lidze nie chodzi o grywalność map :/