Strona 13 z 13

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 27 lut 2015, 20:16
autor: Athanor
Ale chyba ograniczę się do XP, bo robienie w czymś, czego nie czuję, mi nie idzie.

W konkurencji XPeka będzie się działo!

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 27 lut 2015, 21:03
autor: Preki
No i wiedziałem xD Zero głosów na mnie, ale czego się spodziewać po zrecyklingowanej mapie z jednej z moich gier :wink: Innego, fikuśnego pomysłu nie miałem, tak jak reszta uczestników. Dobrze, że ta kolejka się nie liczyła jako tako :-P

Re: Sezon IV - kolejka 1

: 27 lut 2015, 21:29
autor: Dragon Kamillo
lorak, serio istniała jakaś prostsza metoda, którą zrobiłeś tą górkę w lewym dolnym rogu (te lasy XD), a ja się tyle namęczyłem żeby odkryć jak to coś powstało, no i w sumie udało mi się XD (chociaż moja metoda wymagała chyba 6 dobrze przemyślanych ruchu, a w razie pomyłki zaczynania wszystkiego od nowa - "kocham" ten edytor za takie rzeczy XD).

Ja też w 4 żadnej czaszki nie widziałem, w sumie to w tej mapie nie podobały mi się właśnie te palmy. Ale to tylko dlatego że jak widzę te palmy na trawie to mapka wydaje mi się jakby była brudna XD. Dla mnie to się nie klei, ale z piaskiem i owszem.

Śnieżna mapka Prometheriona nawet OK, ale 100% pewny nie jestem czy bym zagłosował. W końcu na piątkę zagłosowałem tylko ze względu na klif, plażę i ciekawe przejście między wodą a brzegiem. Reszta (łącznie z miastem, chociaż ułożenie OK) była nie za dobra.

X-Tech świetne porównanie do tej plasteliny, ale myślę że mimo wszystko ćpanie plasteliną w blachę jest o wiele łatwiejsze niż klecenie mapy w tym czymś.

Co do mojej mapy to jakoś tak se wyszło. Kombinowałem z tilesetem i nic nie wychodziło. Najpierw miałem pomysł aby wyspy latały nad wielką wodą, ale brak fajnego wodospadu i małe rozmiary mapy uniemożliwiły zrobienie tego. A więc zostało tylko czarne tło i latające wyspy (chciałem użyć tych latających wysp, ale tak żeby miało to sens) więc rysowałem kolejne wyspy starając się żeby niższe były coraz ciemniejsze (to stąd ten cień na dole i ciemniejsza trawa w środku), ale to nadal było za płaskie i wtedy ujrzałem te roślinki, a więc zrobiłem fasolkę tak jak w marianie XD. Potem zaćpałem wszystko chmurkami (niebo nocą) i tak oto siedzi mapa.

Edit: przy okazji jeśli można spytać, jestem ciekawy jak został wykonany wodospad na mapie 28. Jakie ustawienia i jak trzeba go narysować, żeby pod spód podłożyć wodę (no innej opcji nie ma bo dostępna grafika miała przejście ku przeźroczystości u dołu). Było to drugie nad czym kombinowałem (po lesie na mapie 13), ale w tym przypadku nie udało mi się odkryć sposobu.