Sezon IV - kolejka 2

Start Sezonu VI!!!
Zablokowany

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 06 mar 2015, 10:23

Map0001
1
1%
Map0002
0
Brak głosów
Map0003
1
1%
Map0004
4
3%
Map0005
0
Brak głosów
Map0006
4
3%
Map0007
2
2%
Map0008
7
6%
Map0009
0
Brak głosów
Map0010
3
2%
Map0011
0
Brak głosów
Map0012
15
12%
Map0013
0
Brak głosów
Map0014
1
1%
Map0015
0
Brak głosów
Map0016
0
Brak głosów
Map0017
3
2%
Map0018
2
2%
Map0019
15
12%
Map0020
0
Brak głosów
Map0021
2
2%
Map0022
19
15%
Map0023
9
7%
Map0024
3
2%
Map0025
19
15%
Map0026
15
12%
Map0027
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 125
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1948
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Sezon IV - kolejka 2

Post autor: Dragon Kamillo »

Trochę późno, no ale chyba nie za późno XD.
Nie wiem jak ktoś mógł głosować na to coś z numerkiem 22, a że to było 19 osób to dopiero dziwota XD. Przecież ta moja mapka jest wręcz do dupy. Robiłem ją na szybko, w połowie byle-jak, ma kupe karygodnych błędów, a cały pomysł powstał na kiblu podczas srania. Do tego jest to mapka nie grywalna, naprawdę nie wiem czym się kierowaliście oddając głos na tą mapę. Do tego w tej mapie jest skopane to co było tym oryginalnym pomysłem - perspektywa. Wystarczy popatrzeć i widać że dół nie zgadza się z górą itp. Ogólnie to miało coś wyjść ale SNESowskie Mode7, albo może raczej jako XPekowskie H-Mode 7 XD.

Dobra, a teraz muszę się przyznać że przez zaspanie i sprawdzian z fizyki (ten trudniejszy) i angielskiego ze słówek, nie oddałem głosów. Wieczorkiem zasnąłem, a rano jak się obudziłem stwierdziłem że gówno umiem i wolałem się uczyć.

Ale z map na które zwróciłem uwagę (co nie znaczy że każdej dałbym głos):
8 - fajny labirynt, jak dla mnie najlepsza mapa tutaj, świetne użycie cienia.
17 - jest OK, dół mapy taki se, ale fajny pomysł na ściany na górze mapy.
25 - winda genialny pomysł, reszta mapy brzydota.
26 - ktoś się chyba nie mógł zdecydować, które pomieszczenie wybrać. Gdy się łapą zakryje jedno i patrzy tylko na drugie i odwrotnie to z osobna jest genialnie, no ale na jednej mapie już nie. W grze trzeba by było albo zakrywać obrazkiem niewidoczne pomieszczenie, albo po prostu podzielić mapę na 2 mapy. Jedno z tych pomieszczeń (w sumie obojętnie które) i mapa OK, tak mapa nie OK.
3 - w sumie byłoby OK, gdyby nie pomieszczenie w prawym dolnym rogu wciśnięte jakby na siłę. Ono psuje całą mapę.
1 - dziura mi się podoba, ale mapka raczej słaba.
10 - w sumie też jest OK.
12 - jakoś dziwny efekt robią te schody między tymi trzema środkowymi "wyspami". Ale ogólnie też OK.
13 - może być. W grze byłoby OK, na konkurs takie se.
19 - te cienie i dziury robią taką dziwną mozaikę z tej mapy. Mi się to nie podoba, jakoś nie umiem sobie wyobrazić tej mapy w grze. Do tego ma jeszcze błędy z tym cieniem. Jedyne co dla mnie jest dobre, to dolne części ścian - fajny pomysł.

To chyba tyle ode mnie.
Awatar użytkownika
Venesard
Posty: 208
Rejestracja: 01 gru 2014, 16:35

Re: Sezon IV - kolejka 2

Post autor: Venesard »

Odnośnie mojej 26 to dwa pomieszczenia miały łączyć się w jedną historię :wink:
Wrota obu pomieszczeń łączyłyby się ze sobą.
Zablokowany