Strona 10 z 10

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 11 mar 2015, 00:14
autor: Dragon Kamillo
Trochę późno, no ale chyba nie za późno XD.
Nie wiem jak ktoś mógł głosować na to coś z numerkiem 22, a że to było 19 osób to dopiero dziwota XD. Przecież ta moja mapka jest wręcz do dupy. Robiłem ją na szybko, w połowie byle-jak, ma kupe karygodnych błędów, a cały pomysł powstał na kiblu podczas srania. Do tego jest to mapka nie grywalna, naprawdę nie wiem czym się kierowaliście oddając głos na tą mapę. Do tego w tej mapie jest skopane to co było tym oryginalnym pomysłem - perspektywa. Wystarczy popatrzeć i widać że dół nie zgadza się z górą itp. Ogólnie to miało coś wyjść ale SNESowskie Mode7, albo może raczej jako XPekowskie H-Mode 7 XD.

Dobra, a teraz muszę się przyznać że przez zaspanie i sprawdzian z fizyki (ten trudniejszy) i angielskiego ze słówek, nie oddałem głosów. Wieczorkiem zasnąłem, a rano jak się obudziłem stwierdziłem że gówno umiem i wolałem się uczyć.

Ale z map na które zwróciłem uwagę (co nie znaczy że każdej dałbym głos):
8 - fajny labirynt, jak dla mnie najlepsza mapa tutaj, świetne użycie cienia.
17 - jest OK, dół mapy taki se, ale fajny pomysł na ściany na górze mapy.
25 - winda genialny pomysł, reszta mapy brzydota.
26 - ktoś się chyba nie mógł zdecydować, które pomieszczenie wybrać. Gdy się łapą zakryje jedno i patrzy tylko na drugie i odwrotnie to z osobna jest genialnie, no ale na jednej mapie już nie. W grze trzeba by było albo zakrywać obrazkiem niewidoczne pomieszczenie, albo po prostu podzielić mapę na 2 mapy. Jedno z tych pomieszczeń (w sumie obojętnie które) i mapa OK, tak mapa nie OK.
3 - w sumie byłoby OK, gdyby nie pomieszczenie w prawym dolnym rogu wciśnięte jakby na siłę. Ono psuje całą mapę.
1 - dziura mi się podoba, ale mapka raczej słaba.
10 - w sumie też jest OK.
12 - jakoś dziwny efekt robią te schody między tymi trzema środkowymi "wyspami". Ale ogólnie też OK.
13 - może być. W grze byłoby OK, na konkurs takie se.
19 - te cienie i dziury robią taką dziwną mozaikę z tej mapy. Mi się to nie podoba, jakoś nie umiem sobie wyobrazić tej mapy w grze. Do tego ma jeszcze błędy z tym cieniem. Jedyne co dla mnie jest dobre, to dolne części ścian - fajny pomysł.

To chyba tyle ode mnie.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 11 mar 2015, 10:05
autor: Venesard
Odnośnie mojej 26 to dwa pomieszczenia miały łączyć się w jedną historię :wink:
Wrota obu pomieszczeń łączyłyby się ze sobą.