Strona 6 z 10

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 03 mar 2015, 20:44
autor: Yoroiookami
Jazzwhisky pisze:W zasadzie miałem nie przypominać, no ale chciałem napisać, że prezentacji prac spodziewajcie się dopiero nad ranem, ew. gdzieś przed południem, nie nocą czy wcześniej.

Kilka godzin do końca, dziś już wpadły jeszcze jakieś nowe mapy, wymiatacie. =)

Właśnie chciałem napisać że strasznie dużo czasu na zrobienie map jest. I chciałem spytać o skrócenie czasu do trzech/czterech dni...ale widzę że niektórzy są bardzo zajęci. o_o

Albo odkładają na ostatnią chwilę. :roll:

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 03 mar 2015, 20:47
autor: Athanor
Yoroiookami pisze:
Jazzwhisky pisze:W zasadzie miałem nie przypominać, no ale chciałem napisać, że prezentacji prac spodziewajcie się dopiero nad ranem, ew. gdzieś przed południem, nie nocą czy wcześniej.

Kilka godzin do końca, dziś już wpadły jeszcze jakieś nowe mapy, wymiatacie. =)

Właśnie chciałem napisać że strasznie dużo czasu na zrobienie map jest. I chciałem spytać o skrócenie czasu do trzech/czterech dni...ale widzę że niektórzy są bardzo zajęci. o_o

Albo odkładają na ostatnią chwilę. :roll:

Cóż... W pierwszej kolejce moją mapę robiłem kilkanaście godzin przed końcem konkursu :P
Dzisiaj oddałem w drugim dniu, ale starałem się!

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 03 mar 2015, 20:54
autor: Kleo
Może są też tacy, co robią po 10 wersji mapki, a potem trzy dni wybierają najładniejszą? Im też trzeba dać szansę. ;)

W sumie dobrze, że mapki będą tym razem trochę później, może pójdę spać o ludzkiej godzinie, zamiast siedzieć i się wgapiać, tak jak w pierwszej kolejce. Tak z ciekawości - ile map już jest?

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 03 mar 2015, 21:02
autor: X-Tech
Ja od razu wrzucam. Parę minut i wysłane i 1szej i drugiej rundzie. Nie ma się nad czym zastanawiać. Zrobiłbym 2,3,10,15 to później byłby żal gdyby się okazało, że ktoś inny stworzył taką samą kombinacje klocków xd

Zrobicie 15, albo 3, albo 2 i co się stanie ? Okaże się, że ta druga której nie wysłaliście wygląda jak mapa zwycięzcy ? xd Wrzucajcie pierwsza bo skończy się na żalu i płaczu.



XDDDD

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 03 mar 2015, 21:46
autor: Dr.Man
Pierwsza mapa skonstruowana w 2k3 ukończona i wysłana.
Wyszło trochę.. może za dużo oczekiwałem po tym chipsecie

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 03 mar 2015, 22:02
autor: orco
Ja tam swoją jedną mapkę dopieszczałam przez kilka dni ;p

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 10:22
autor: Jazzwhisky
Tym razem 27 map, czyli grubo ponad to, co dotychczas pojawiało się w drugiej kolejce LM. Zasady poniżej (bez zmian w stosunku do kolejki 1.), zapraszam do oceniania i komentarzy, głosy przez ankietę, ale jakby co - pamiętajcie, że wasze wybory są jawne i możecie się nimi dzielić.

Jazzwhisky pisze:Głosowanie
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w temacie.
- zwykła ankieta z maksymalnie CZTEREMA opcjami wyboru (MOŻE ULEC ZMIANIE!)
- w głosowaniu mogą brać udział wszyscy użytkownicy zarejestrowani przed startem kolejki i co najmniej trzema postami na koncie - głosy innych użytkowników będą anulowane
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace, nie ujawniamy autorów poszczególnych map
- szczególna uwaga, głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów eliminują z rywalizacji w danej kolejce (0 pkt), proszę o ostrożność, wyjątków od zasady nie będzie!

Punkty
- Punkty rozdawane są wg zasady: 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie) - 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt, (16+15+14)/3=15), następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt).
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej liczbę pkt równą 1 plus połowa uzyskanych głosów. Wszelkie poprawki dokonywane są po obliczeniach przedstawionych wcześniej.
- Oprócz liczby pkt do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)


Map0001
Obrazek

Map0002
Obrazek

Map0003
Obrazek

Map0004
Obrazek

Map0005
Obrazek

Map0006
Obrazek

Map0007
Obrazek

Map0008
Obrazek

Map0009
Obrazek

Map0010
Obrazek

Map0011
Obrazek

Map0012
Obrazek

Map0013
Obrazek

Map0014
Obrazek

Map0015
Obrazek

Map0016
Obrazek

Map0017
Obrazek

Map0018
Obrazek

Map0019
Obrazek

Map0020
Obrazek

Map0021
Obrazek

Map0022
Obrazek

Map0023
Obrazek

Map0024
Obrazek

Map0025
Obrazek

Map0026
Obrazek

Map0027
Obrazek

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 10:56
autor: ADI
Łoo.... Jeju...

Piękne mapki <3

Ciężki wybór XD

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 11:39
autor: Endvorte
Faktycznie, na pierwszy rzut oka wszystkie prezentują się całkiem ładnie, jednak po dłuższym przeglądaniu wychodzą na wierzch pewne wady - niektóre mapki są nieco puste, niektóre zbyt przekombinowane.
Generalnie wszystkie na swój sposób są ciekawe i mają w sobie ciekawe smaczki, jednakże jest to konkurs na najlepsze mapy - więc trza wybrać najlepsze :).

Ja wybrałem:
19 - za staranne dopracowanie każdego najmniejszego szczegółu, ładne użycie cieni i klimatycznie wykonany pomysł.
22 - głównie za nietypowy pomysł - trochę niedopracowany, jednak w efekcie zupełnie inny niż reszta.
25 - za windę! :), generalną oryginalność mapy, ogólną spójność i logikę w budowie lokacji.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 12:12
autor: Yoroiookami
Ciekawe mapki. Na niektórych przeszkadza mi natłok elementów. Niby fajnie, że chcecie zapełnić całą mapkę, ale jak dla mnie nie za dobrze to wygląda. :roll:
Zagłosowałem na #3, #8, #12, oraz #23. Jestem ciekawy wyników. :mrgreen:

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 12:21
autor: CrashuR
U mnie bylo bardzo ciezko z wyborem, wiec zaglosowalem na to, co przykulo moj wzrok na starcie. #19, #22, #23, #25.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 14:09
autor: Amelanduil
Niektóre z tych map są za bardzo ściśnięte, niektóre są trochę źle rozplanowane i mają mało detali. Tak lecę ogólnie bo nie uśmiecha mi się wytykać błędów na każdej mapie z osobna...

Ale ogólnie jest kilka bardzo ładnie wykonanych map. 25 na przykład bardzo mi przypomina lokację z golden sun xD

Jestem ciekaw jak to się potoczy, ta runda chyba będzie bardziej wyrównana.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 14:51
autor: Kleo
Niebiesko mi. Nie mam teraz czasu zbytnio wnikać w szczegóły (wniknę wieczorkiem), ale 19 trafia w mój plebejsko-jarmarczny gust. ;) Fajnie pokazana przestrzeń, coś podobnie, jak w jednej mapie z poprzedniej kolejki.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 15:01
autor: orco
Na dużej ilości map strasznie razi mnie podłoga zbudowana "na pałę". Zwłaszcza tam gdzie jeden kafel powtarza się na dużej powierzchni. Zaskakująco dużo autorów tak zrobiło, a moim zdaniem to bardzo rzuca się w oczy i nieładnie wygląda :(

Kilka komentarzy dla autorów map, które najbardziej przykuły moja uwagę:

1. Cała mapka poprawna, ale nie wybitna. Ma kilka bardzo fajnych elementów jak dziura w ścianie (szacun za rozkminienie co fajnego można było z zrobić z tych niebieskich kafli z górnej warstwy!) czy spójnie złożenie podłogi. Ale jako całość... jakoś do mnie nie przemawia.

3. Miła dla oka, choć mocno niedopracowana (np te ściany poniżej poziomu podłogi) i sama podłoga też nie wygląda dobrze..

4. Mam bardzo mieszane uczucia. Jest poprawna, ale wywołuje u mnie jakieś takie... uczucie dyskomfortu. Jakby działo się tam coś bardzo złego. Może taki był zamysł?

6. Ładna, dopracowana, może trochę przesadzona / przeładowana, ale naprawdę fajna

9. Fajny gostek czytający tablicę :)

12. Wow, to jest fajna mapka. Nic nie razi, wszystko sie ładnie zgrywa. Fajnie wykorzystane elementy (np tablice jako barierki). No i jest po prostu wizualnie ładna. Bardzo mi się podoba.

13. Przez tą podłogę nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to korytarz na oddziale szpitalnym XD

14. Nie rozumiem tej mapy :S

17. Bardzo "żywa" scena i fajne wykorzystanie cieni.

18. Fajne filary na ścianach i cienie.

19. Spójna mapa. Widać, że autor spędził dłuższą chwilę dopracowując szczegóły. Razi mnie ta nieszczęsna podłoga w paru miejscach, ale całość sprawia bardzo pozytywne wrażenie.

22. No, nie. To jest po prostu powtórka 5 z pierwszej kolejki. Na pierwszy rzut oka "o jakie ładne", ale już po chwili: "ale halo, tu nic do siebie nie pasuje i nic się ze sobą nie zgrywa o.O"
Pewnie znowu rozpęta się dyskusja, że lepiej się nie dało, bo chipset ograniczony, że kreatywne wykorzystanie zasobów, ale nie zmienia to faktu, że z każdym kolejnym spojrzeniem ta mapa jest coraz brzydsza i coraz to nowe szczegóły mnie w niej drażnią

23. Podoba mi się jak krawędzie podłogi na różnych piętrach się od siebie odcinają.

24. Może troszkę przesadzona, ale baaaardzo klimatyczna. Oczami wyobraźni widzę scenkę jak wewnątrz jakiejś magicznej fortecy drużyna bohaterów przygotowuje się do walki z bossem :)

25. Jedna z najlepszych (i najlepiej dopracowanych) map. Chwilę zajmuje "ogarnięcie" co tam się dzieje, ale z każdą chwilą gdy się na nią patrzy, wydaje się coraz ładniejsza. Zupełne przeciwieństwo 22 XD

26. To też jedna z najlepszych map w kolejce. Na upartego można by się do jakichś pierdół przyczepić, ale od pierwszego do ostatniego spojrzenia - jest ładna, podoba mi się.


Głosy ostatecznie powędrowały na: 12, 24, 25, 26

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 15:04
autor: Necromo
Gdy pierwszy raz oglądałem te mapki, myślałem, że dostanę oczopląsu. :lol:
Wszystkie są niemal identyczne, ciężko będzie się przebić.
Swoje głosy oddałem na:
7 - po prostu spodobała mi się. Wygląda jak jakaś lokacja z samego końca gry, gdzie walczymy ze swym nemesis, a potem idziemy rozwalić ostatniego bossa.
12 - jakieś takie kolorowe to i futurystyczne. Ma swój klimat.
19 - nasz nowy zwycięzca. Genialne użycie efektu trójwymiarowości i cienia.
25 -za stworzenie windy. :-)
Poziom map podniósł się naprawdę mocno.
Mam nadzieję, że dostanę chociaż jeden głos.