Re: Sezon IV - kolejka 2
: 04 mar 2015, 15:05
Widać, że niektórzy bardziej pobawili się tym chipsetem i się go nauczyli robiąc więcej niż 1 lokacja i siedząc nad mapami dłużej niż 3 minuty XD efekt widoczny i przekłada się na zrozumienie chipsetu. Niektóre lokacje mają bardziej spójnie użyte elementy niż reszta. Głosuję proste na:
19,23,25,8
Te mapy zdecydowanie są bardziej złożone od reszty. Bardziej spójnie wykorzystują klocki tileseta niż reszta map.
Ja siedziałem nad swoją 3 minuty także daje sobie tym razem 0 głosów XDD
Gratuluję, że wam się chciało rozkminiać ten tileset do tego stopnia, bo ja jak na niego popatrzyłem to miałem raczej średni zapał, ale honorowo coś wrzuciłem xd
Te mapy, które są lepsze (co ciekawe akurat dokładnie wg. mnie 4) mają rozkiminiony w pełni ten tileset widać wyraźnie, że najważniejsze było rozkminienie tutaj jak działa podłoga, aby postąpić w pełni kreatywnie. Jak ja popatrzyłem na tę podłogę robiąc swoją to sobie myślę matrix dajcie spokój nie mam na to siły xdd
Jak sobie tak patrzę na te lokacje to spokojnie moja lokacja zasługuje na 1,2,3,4,5,6 minimum miejsce. XDDD
Co do jeszcze moich osobistych uwag chciałbym zagrać w grę na lokacjach w stylu tej numer 23 z zręcznościowym lutowaniem jak w zeldzie i zagadkami i możliwością biegania. Dźwignie , sekrety tajemnice takie coś jak Zelda, ale nawet lepsze na takich lokacjach klimat by wymiatał.
Zdecydowanie wg. mnie mapa 23 zasługuje na dużo więcej głosów niż otrzymała.
Mapa numer 8 to już w ogóle nie doceniona. Nie wierzę xd
26 wg. mnie jest natomiast z lekka przeceniona. Odstaje wg. mnie od tych które wymieniłem
19,23,25,8
Te mapy zdecydowanie są bardziej złożone od reszty. Bardziej spójnie wykorzystują klocki tileseta niż reszta map.
Ja siedziałem nad swoją 3 minuty także daje sobie tym razem 0 głosów XDD
Gratuluję, że wam się chciało rozkminiać ten tileset do tego stopnia, bo ja jak na niego popatrzyłem to miałem raczej średni zapał, ale honorowo coś wrzuciłem xd
Te mapy, które są lepsze (co ciekawe akurat dokładnie wg. mnie 4) mają rozkiminiony w pełni ten tileset widać wyraźnie, że najważniejsze było rozkminienie tutaj jak działa podłoga, aby postąpić w pełni kreatywnie. Jak ja popatrzyłem na tę podłogę robiąc swoją to sobie myślę matrix dajcie spokój nie mam na to siły xdd
Jak sobie tak patrzę na te lokacje to spokojnie moja lokacja zasługuje na 1,2,3,4,5,6 minimum miejsce. XDDD
Co do jeszcze moich osobistych uwag chciałbym zagrać w grę na lokacjach w stylu tej numer 23 z zręcznościowym lutowaniem jak w zeldzie i zagadkami i możliwością biegania. Dźwignie , sekrety tajemnice takie coś jak Zelda, ale nawet lepsze na takich lokacjach klimat by wymiatał.
Zdecydowanie wg. mnie mapa 23 zasługuje na dużo więcej głosów niż otrzymała.
Mapa numer 8 to już w ogóle nie doceniona. Nie wierzę xd
26 wg. mnie jest natomiast z lekka przeceniona. Odstaje wg. mnie od tych które wymieniłem