Strona 7 z 10

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 15:05
autor: X-Tech
Widać, że niektórzy bardziej pobawili się tym chipsetem i się go nauczyli robiąc więcej niż 1 lokacja i siedząc nad mapami dłużej niż 3 minuty XD efekt widoczny i przekłada się na zrozumienie chipsetu. Niektóre lokacje mają bardziej spójnie użyte elementy niż reszta. Głosuję proste na:

19,23,25,8

Te mapy zdecydowanie są bardziej złożone od reszty. Bardziej spójnie wykorzystują klocki tileseta niż reszta map.

Ja siedziałem nad swoją 3 minuty także daje sobie tym razem 0 głosów XDD

Gratuluję, że wam się chciało rozkminiać ten tileset do tego stopnia, bo ja jak na niego popatrzyłem to miałem raczej średni zapał, ale honorowo coś wrzuciłem xd


Te mapy, które są lepsze (co ciekawe akurat dokładnie wg. mnie 4) mają rozkiminiony w pełni ten tileset widać wyraźnie, że najważniejsze było rozkminienie tutaj jak działa podłoga, aby postąpić w pełni kreatywnie. Jak ja popatrzyłem na tę podłogę robiąc swoją to sobie myślę matrix dajcie spokój nie mam na to siły xdd


Jak sobie tak patrzę na te lokacje to spokojnie moja lokacja zasługuje na 1,2,3,4,5,6 minimum miejsce. XDDD



Co do jeszcze moich osobistych uwag chciałbym zagrać w grę na lokacjach w stylu tej numer 23 z zręcznościowym lutowaniem jak w zeldzie i zagadkami i możliwością biegania. Dźwignie , sekrety tajemnice takie coś jak Zelda, ale nawet lepsze na takich lokacjach klimat by wymiatał.

Zdecydowanie wg. mnie mapa 23 zasługuje na dużo więcej głosów niż otrzymała.
Mapa numer 8 to już w ogóle nie doceniona. Nie wierzę xd

26 wg. mnie jest natomiast z lekka przeceniona. Odstaje wg. mnie od tych które wymieniłem

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 16:10
autor: CrashuR
Dla porownania filmik z oryginalnej lokacji. Zobaczcie sobie jak Square budowalo swoje mapy :P

Dime Tower - Sword of Mana
https://m.youtube.com/watch?v=sjmCxlbQmF0

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 16:13
autor: X-Tech
CrasheR pisze:Dla porownania filmik z oryginalnej lokacji. Zobaczcie sobie jak Square budowalo swoje mapy :P

Dime Tower - Sword of Mana
https://m.youtube.com/watch?v=sjmCxlbQmF0


Takie popaprane przestrzenne lokacje. Są spoko.
A ty jak porównujesz te mapy względem tego co zrobiło Square ?
Dodam tylko jedno. Ktoś tu widzę się zapoznał z lokacjami z gry wcześniej, bo jedna z lokacji wygląda właśnie jak te w stylu z gry. Cheaty.



@dół:

Mnie się ten chipset też nie podoba. Wolę te w stylu bazowego stylu charsetów i lokacji rodem z stylu RTP, ale nie koniecznie RTP. Są bardziej kreatywne i dają więcej możliwości. Takie chipsety jak ten z kolejki są przeznaczone do określonych lokacji zrobionych pod konkretne gry mocno ograniczają wg. mnie działanie. Efekt mi też raczej średnio się podoba.

Zdecydowanie tileset sprawdziłby się, ale w lokacjach minimum 4x większych czyli około 60x60 i większych.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 16:28
autor: Kryzz333
Mnie ten chipset i mapy nie przekonują. Nie wiem co wybrać, muszę się mocno zastanowić.

Jak widać tym razem będziemy mieli mocną oligarchię punktową - jakichś 5 faworytów, reszta znacznie niżej.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 17:40
autor: lorak
Ja zagłosowałem na:

8 - Naprawdę bardzo dobrze widać przestrzeń, poza tym dopracowana została podłoga (na czego braku wiele map traci). Nie zaobserwowałem żadnych niedoróbek. + Za przestrzeń

12 - Ładnie wygląda ze względu na kolorystykę i inny styl niż w pozostałych mapkach. Dopracowana. + Za klimat

18 - Prosta i podoba mi się. Nie lubię tego typu ścian, ale ogólnie mapę chętnie zobaczyłbym w grze. Trochę traci na słabych cieniach. + Za użytkowość i prostotę

25 - Dużo szczegółów i ciekawe wykorzystanie kafelków. Pomimo skomplikowania bardzo czytelna. Trochę mi tylko nie pasują te schody jako barierka/murek + Za oryginalność

Nie zagłosowałem, ale mi się podobały:

26 - Ładna, choć brakuje jej trochę spójności. Jest dopieszczona i czytelna.

22 - Oryginalny koncept. Mnóstwo widocznych niepasujących do siebie kafelków, które sprawiają złe wrażenie.

17 - Podobają mi się cienie i poczucie głębi na mapie. Dobre na umieszczenie jakiejś scenki.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 17:52
autor: Noruj
Ciężko coś wybrać, bo te mapy są strasznie do siebie podobne :P Muszę trochę pooglądać :D

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 20:22
autor: Rave
Tak jak się spodziewałem, "dzięki" chipowi mapki w większości takie same i spokojnie można by je do jednej gierki wrzucić. Nie głosuję, bo nie popieram nijakości.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 20:46
autor: Amelanduil
Rave pisze:Tak jak się spodziewałem, "dzięki" chipowi mapki w większości takie same i spokojnie można by je do jednej gierki wrzucić. Nie głosuję, bo nie popieram nijakości.

Widać różnice w wykonaniu tych map i różny wkład ze strony ludzi, różny styl wykonania. Tak trochę niefajnie upychać to wszystko do jednego wora tylko ze względu na tileset :v

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 21:26
autor: Rave
Różny styl wykonania to było widać w przypadku mapy świata. Tutaj za bardzo różnych nie da się zrobić bo chipset ma kilka tilesów na krzyż, więc jest więcej tego samego. Tak jak mówię - poczekam na rundkę XP, jak będzie jakiś normalny tileset to chętnie wezmę udział.

No ale moje zdanie jest moje a twoje jest twoje i tego nie zmienimy.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 21:37
autor: Adrapnikram
Można było zmienić charom przezroczystość?? Zacięta walka pomiędzy 25 i 26
To lecimy ze wszystkimi mapkami:
1 - Jak z klasycznego RPG. Taka walka z final bossem. Plus za dziurę w ścianie ale mało się raczej autor przyłożył do roboty.
2 - Nawet nie wiem co powiedzieć. Słaba mapka, ale fajnie wykorzystane "barierki"
3 - Nie rzuca się w oczy nic specjalnego ale w grze by uszła.
4 - Fajna, ale za ciasne korytarze dla mnie i ogólnie bez składu tu to rzucone tu tamto. Ale lepsza od powyższych.
5 - Tak jak 1 tylko ździebko lepsza
6 - Usunąłbym jeden 'zwis' najlepiej ten środkowy. Kojarzy mi się z flashówką w której trzeba było zajmować tereny przeciwnika i wtedy zmieniały kolor. No i plus za maga z piąchą w brzuchu.
7 - Fajny pomysł jak taka walka z duchami przywołanymi przez maga, ale nie rozumiem dlaczego one są porozrzucane w każdą stronę? Ogólnie mi się kojarzy z tym: http://www.dragonball-multiverse.com/pl ... tml#h_read
8 - Jest kilka tego typu mapek. Ta jest jedną ze słabszych.
9 - Tam gdzie jest więcej rzeczy to ujdzie, ale ogólnie jest bardzo pusto.
10 - Nie rzuca się nic specjalnego. No tylko te ściany w tle.
11 - jak 8
12 - Fajne ściany ale lampa mi wizerunek psuje. Jakby jej nie było oddałbym głos. No trzebaby było jeszcze coś urozmaicić.
13 - symetria pionowa tej mapki sprawia że jest słaba wizualnie. A tą walkę można by fajnie urozmaicić.
14 - Schody :mrgreen: Miałem podobne pomysł. Jakby była ukazana głębia mapy dałbym punkt a tak wydaje się zbyt sucha.
15 - Taka mapa na 'odwal się' trochę. Jak dla mnie balansuje na krawędzi czy wogóle powinna być dopuszczona do głosowania.
16 - Symetria jest, akcja jest ale jednak pustawo trochę.
17 - Bije klimat, nie ogarniam dlaczego ma 0 punktów?! Jednak przegrała z 5 faworytami 5 miejsce.
18 - Niby coś w niej jest a niby nie ma. Jak dla mnie za mało elementów.
19*- Właśnie o taką głębie chodziło mi w 14.
20 - Mam wrażenie jakby mapka była zrobiona przez generator. Nie wypada najlepiej.
21 - Jedna z lepszych. Głównie podoba mi się za motyw magów i ich bóstw.
22*- Mapa kozak. Symetria skośna zachowana to i mapa rzuca się w oczy. Dla mnie za dużo duchów.
23 - Pomysł z blankami spoko. I jeszcze ten lewy dolny róg mapy, ale nic poza tym.
24 - Te tło mi psuje wrażenie.Przypomina szóstkę tylko słabiej wykonaną.
25*- Winda, tron, wyższa platforma, te skały po bokach tronu. Mapka kolejki.
26*- Punkt jest za przedstawienie dwóch dobrze zrobionych sytuacji na tak małym obszarze.
27 - Taka skradanka żeby nikt cię nie zauważył. Spoko pomysł ale wykonanie nie powala.

"Poza tym życzę wszystkim uczestnikom zajęcia 1 równoległego miejsca z 1 punktem oddanym na każdą pracę" Moje życzenie się chyba nie spełni =C

@Jazz
Sry za tamtą wstawkę. Najpierw napisałem potem pomyślałem. A miałem już edytować.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 04 mar 2015, 22:19
autor: Kleo
Większość moich głosów zasiliła czołówkę, ale także w tej kolejce znalazłam sobie perełkę, na którą nikt poza mną (jak na razie) nie zwrócił uwagi. Mapka niepozorna, bez fajerwerków i w dodatku symetryczna, za czym generalnie nie przepadam. Ale scenka na niej przedstawiona podziałała na moją wyobraźnię z taką siłą, że nie miałam innego wyjścia, jak zagłosować na mapę nr 21.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 05 mar 2015, 00:37
autor: Deathwing
Spory surrealizm wyczuwam miejscami, niektórzy naprawdę mocno odpłynęli przy klejeniu tych mapek :D Wykonanie i potencjalna grywalność to inna sprawa, ale za same pomysły należy się jakieś wyróżnienie. 6, 14 i 21 chyba najbardziej się wyróżniają pod tym względem. Pomijając kilka prac wykonanych ewidentnie na kolanie, to od niektórych map odstraszyła mnie jednokaflowa podłoga i faliste ściany. Nie rozumiem też skąd ta popularność 22, bo jest zwyczajnie przekombinowana i brzydka, a elementy w ogóle się ze sobą nie zgrywają. Moje głosy idą na:
8 - najbardziej niedoceniana w tym zestawie. Poprawnie sklejona, a te cienie rzucane przez platformy to w ogóle mistrzostwo.
23 - druga mapka, która zasługuje na znacznie większe zainteresowanie. Sprawia wrażenie niesamowicie grywalnej.
25 - zdecydowanie jedna z najlepszych. Pomysły + wykonanie na najwyższym poziomie.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 05 mar 2015, 16:22
autor: McLaren
Wszystkie mapki są ładne i bardzo podobne do siebie ale najbardziej ładna i wyróżniająca się jest mapka 22:)

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 05 mar 2015, 18:48
autor: Prometherion
Tym razem wytypowanie mapek sprawiło mi pewne problemy. Lokacje są do siebie bardzo podobne, a większość z nich cierpi na "horror vacui". Zagłosowałem na:

12 - Spójna miejscówka zachowująca minimum estetyki i w miarę przemyślana, ciekawa historia
17 - Dziwi mnie pomijanie tej lokacji w głosowaniu. Urzekła mnie symetria(chociaż wywaliłbym te końskie łby) i kapitalne cieniowanie.
21 - W tej lokacji spodobała mi się opowiadana historia. Ustawka kiboli a na górze boss krzyczący finish him:)

Ogólnie wygrywają te mapy, które nie są za bardzo posiekane i przedstawiają jedno pomieszczenie.

Re: Sezon IV - kolejka 2

: 05 mar 2015, 19:49
autor: Avaron
Podejrzewam że 22 to robota Prometheriona :D te skrzywienia przypominają mi klif z pierwszej kolejki :> moje postanowienie TOP 5 się spełni xD ale od tyłu chyba xD