Sezon IV - kolejka 3

Start Sezonu VI!!!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 13 mar 2015, 10:20

Map001
0
Brak głosów
Map002
1
1%
Map003
9
8%
Map004
9
8%
Map005
1
1%
Map006
13
11%
Map007
4
3%
Map008
0
Brak głosów
Map009
5
4%
Map010
1
1%
Map011
2
2%
Map012
11
10%
Map013
14
12%
Map014
1
1%
Map015
9
8%
Map016
4
3%
Map017
0
Brak głosów
Map018
7
6%
Map019
2
2%
Map020
0
Brak głosów
Map021
0
Brak głosów
Map022
12
10%
Map023
3
3%
Map024
0
Brak głosów
Map025
7
6%
 
Liczba głosów: 115
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: X-Tech »

CrasheR pisze:Ja na razie nie mam zamiaru oddawac mapki. Do tej pory wyslalem je 2-3 godziny po rozpoczeciu kolejki, wie teraz sprobuje wykorzystac wiecej czasu na tworzenie xD
Mam podobna taktyka pomyślę chwilę. Parę godzin później się zabiorę dla odmiany, ale pewnie też z 5 minut posiedzę. Zobaczymy xd
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Noruj »

A ja już wysłałem xD
Ale długo siedziałem. Efekt? Lepiej niż w poprzednich kolejkach, bo bardziej ogarniam edytor, chociaż pewnie walnę kombo 3x0punktów xD

down:
nie wiem, ale można wysłać paczkę .rar z mapą i plikiem, nie?
Ostatnio zmieniony 07 mar 2015, 00:52 przez Noruj, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Rave »

Rozszerzenie rxdata jest zabronione. Czyli forum NIE akceptuje plików map RM. Ale jakoś wysłałem.
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Prometherion »

Przezroczystość w zdarzeniach jest dozwolona, a co ze zmianą typu łączenia(bo zmiana koloru to za duże przegięcie, wiem)?
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Crashykk »

Jeju, z XP'kiem rozstałem się w 2010, więc miło było przypomnieć sobie co nieco o tym programie. Może moja mapka wygórowanego poziomu nie ma, ale dobrze mi się spędziło czas przy XP'ku i zawsze coś oddałem. :-)
ObrazekObrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Jazzwhisky »

Athanor pisze:
Jazzwhisky pisze: 4) Jeszcze raz - oprócz zdarzeń możecie wykorzystywać startowe pozycje hero i pojazdu.
Ehem.... Tutaj za bardzo nie ma pojazdu :P
Tak, wiem, ale postanowiłem zostawić porady w standardowej formie.
Rave pisze:Rozszerzenie rxdata jest zabronione
Już poprawiłem, rzeczywiście wcześniej forum przyjmowało tylko pliki map RM2k/2k3 i VX/VXA.
Prometherion pisze:Przezroczystość w zdarzeniach jest dozwolona, a co ze zmianą typu łączenia(bo zmiana koloru to za duże przegięcie, wiem)?
Yup, tylko przezroczystość, opcje Blending i Hue zmieniają kolorystykę grafik, więc odpadają.

Mam na razie 5 map. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: X-Tech »

Wreszcie bliżej się temu przyjrzałem. Edytor w programie RMXP - Z lekka przereklamowany. ;p
Co tu dużo ukrywać.


Dwie warstwy z 2k3 dają te same opcje co 3 w rpgmaker XP. Jeśli chcę mogę tworzyć sobie złudzenia w 2k3 o wiele większej ilości warstw przez zmyślna architektura i jest to o wiele szybsze. W XP 3 warstwy wiele komplikują. Ta trzecia robi za to co robią sporadycznie eventy czyli rzadka przydatność przesłonięcia kawałka czegoś, bo na stałe raczej ta opcja nie sprawia, że lokacje są ciekawsze CZY grywalniejsze. Częściowe przesłonięcie jakiegoś małego elementu to rzadki dodatek i zapotrzebowanie.


W każdym razie edytor jest niezły i zabieram się za robienie screenshota, bo oczywistym jest, że 2 poprzednie kolejki pokazały że nie idziemy w strone kompletnych map tylko screenshotów udających coś większego czego ja nie jestem i nie byłem fanem, bo nie lubię oszukiwać. Zniszczę was swoją kaszaną tym razem. Odpalam.


Może komuś też spodoba się idea na lokacje - większa lokacja i z niej wycinek taki jak w wymiarach na konkurs. Powinno być spoko
Awatar użytkownika
Soul

Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Konrad Championship (miejsce 1); TA Sprite Contest 4 (miejsce 2)
Posty: 526
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Soul »

Jazzwhisky pisze:Yup, tylko przezroczystość, opcje Blending i Hue zmieniają kolorystykę grafik, więc odpadają.
:<
Szkoda, mapa do kosza. A wreszcie miałem jakiś sensowny pomysł na mapę XD W sumie to dobrze, że się dowiedziałem przynajmniej teraz XD Potem nagle mógłbym zostać zdyskwalifikowany.
Awatar użytkownika
Yotta
Posty: 39
Rejestracja: 16 lut 2015, 20:02
Lokalizacja: Dobre Miasto

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Yotta »

Swoją pracę wysłałem. Wyszła mi całkiem nieźle.

Kto pyta, nie błądzi. Kto nie błądzi, ten znajdzie drogę. Kto znajdzie drogę, ten odnajdzie własne szczęście.
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Prometherion »

Uff, mapka skończona, pozostało jedynie zrobić skrina:) Ogromnie brakowało mi możliwości edycji niektórych elementów. Przyznam, iż niezbyt mi się udało, nie jestem zadowolony z mapki więc na głosy i ewentualnego hat-tricka nie liczę. Zobaczymy w środę.
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Athanor »

Powiedzcie wszyscy 2k3owcy i Vxowcy, jak wam się pracowało w naszym Xpekowym RMie? :lol:

Ja nadal bez pomysłu na mapę, myślę i coś mi świta.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: X-Tech »

Ja nie wysłałem jeszcze zmieniłem strategie z 5 minut w rmie od razu po zgłoszeniu na poczekam chwilę i pomyślę. Póki co jedna warstwa używana sporadycznie kawałek drugiej. Chwilę posiedziałem z pół już jest.
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Deathwing »

Nie potrafię sobie wyobrazić bardziej nijakiego i pozbawionego charakteru tilesetu. Jeśli komuś uda się zrobić z tego coś ambitnego to naprawdę będę pod wrażeniem. Dodatkowo brak autotile'ów i niektóre elementy wymuszają spore kompromisy, czego bardzo nie lubię :P Mapka wysłana, ale czuję, że w tej kolejce nie będzie szału.
Z RMXP nie miałem wcześniej wiele do czynienia, ale muszę przyznać, że trzecia warstwa jednak całkiem się przydaje, bardzo ograniczając ilość eventów. Dzięki temu w ogóle nie musiałem ich używać.
turn up the silence
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Adrap »

Deathwing pisze:Nie potrafię sobie wyobrazić bardziej nijakiego i pozbawionego charakteru tilesetu. Jeśli komuś uda się zrobić z tego coś ambitnego to naprawdę będę pod wrażeniem
Zgadzam się w stu procentach. Ja jeszcze nie wysłałem z jednego powodu. Ciągle upiększam mapę poprawiam coś bo wygrana będzie zależała od tego kto ładniej wykona podobny pomysł. I jestem pewny że nie będę to ja. No chyba że ktoś wpadnie na coś innowacyjnego i jednocześnie przyciągającego oko. No nic zaraz chyba wysyłam bo jakoś nie mam inwencji. Nie wymyślę już nic więcej na tym tilesecie.
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Noruj »

Co każdą kolejkę jest taka gada. VX Ace miał być beznadziejny, a i tak wyszły klawe mapy. Na 2k3 niby był mały, nieciekawy kolorystycznie chipset, a i tak wyszły świetne mapy. Podobnie będzie teraz.
Obrazek
Zablokowany