Sezon IV - kolejka 3

Start Sezonu VI!!!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 13 mar 2015, 10:20

Map001
0
Brak głosów
Map002
1
1%
Map003
9
8%
Map004
9
8%
Map005
1
1%
Map006
13
11%
Map007
4
3%
Map008
0
Brak głosów
Map009
5
4%
Map010
1
1%
Map011
2
2%
Map012
11
10%
Map013
14
12%
Map014
1
1%
Map015
9
8%
Map016
4
3%
Map017
0
Brak głosów
Map018
7
6%
Map019
2
2%
Map020
0
Brak głosów
Map021
0
Brak głosów
Map022
12
10%
Map023
3
3%
Map024
0
Brak głosów
Map025
7
6%
 
Liczba głosów: 115
Awatar użytkownika
Amelanduil

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 5 (miejsce 1)
Posty: 450
Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Amelanduil »

No 21 wygrywa złotego bakłażana xD chociaż w sumie 1 wcale nie taka lepsza.
Tak patrzę na te mapy i patrzę... kurczę, no nie wiem na co głosować. Nie widzę tego. Jeszcze mam czas to się zastanowię.
ObrazekGlico☆Magic?
Awatar użytkownika
Necromo
Posty: 276
Rejestracja: 28 cze 2013, 21:58
Lokalizacja: Gniezno

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Necromo »

No, czas zabrać się za napisanie jakiegoś komentarza. :-)
1 - Mapa bardzo pusta, wygląda, jakby ktoś się bardzo spieszył.
2 - Taka trochę bez sensu ta mapa. Płot na środku drogi wygląda, jakby był specjalnie tam postawiony, by zmusić gracza do chodzenia naokoło.
3 - Podoba mi się ta mapa. Oczywiście są drobne błędy, ale nie są one zauważalne od razu. Jedyna rzecz, która mi się nie podoba, to te dachy.
4 - Spojrzałem i stwierdziłem: "Świetna mapa, ktoś wyskrobał jakieś miasteczko górnicze z tego tilesetu". A potem spojrzałem po raz drugi i zdałem sobie sprawę, jaka ta mapa jest zła.
5 - Kwadratowe cienie bolą, tak samo jak most z dachu. Dom jest jakiś dziwny.
6 - W końcu miasto, które żyje. Chętnie bym zobaczył taką lokację w jakimś projekcie.
7 - Dziwna mapa. Autor miał chyba jakiś pomysł, ale nie wiedział, jak go zrealizować. Brakuje takiego głównego elementu tej mapy. Posągi stoją nienaturalnie krzywo. Ogólnie takie coś nadawało by się jako tło do normalnej mapy, która znajdowała by się wyżej.
8 - Po prostu las. Za dużo niewykorzystanej przestrzeni czyni ją mapą słabą. Może w grze by uszła, ale nie nadaje się raczej na pokaz.
9 - Takie sobie. Buda na skraju przepaści jest trochę głupim pomysłem. Dom byłby dużo lepszy, gdyby miał o jedno piętro więcej.
10 - Ten domek kojarzy mi się z Pokemonami. Mapa trochę za pusta.
11 - Gdy na nią patrzę, czuję się przytłoczony przez te budowle, są zdecydowanie za duże. Dodatkowo mamy jaskinię obok schodów, mosty w dziwnych miejscach (plus za kreatywne użycie drogowskazów), ścieżkę rodem z Minecrafta i zbyt kolorowy dach.
12 - Mało przestrzeni, delikatne błędy z tilesetem (patrz jaskinia) i pomniki w dziwnych miejscach. Sam nie wiem dlaczego, ale przypomina mi Margonema.
13 - Bardzo mi się spodobała ta mapa. Jest naturalna, ciekawa, nie ma błędów i aż się prosi o opowiedzenie jej historii.
14 - Dom, który znajduje się w bardzo złym położeniu strategicznym. Mamy tutaj dziwną perspektywę (posąg na górze), Dziwne schody i jaskinię otwieraną dźwignią.
15 - Jestem chyba jednym z niewielu, którym ta mapka się nie podoba. :lol: Sama w sobie nie jest zła, ale nie podobają mi się krzaki na dachu oraz czarne tło, które byłoby dobre z panoramą, której tu nie ma (bonie może być).
16 - Za dużo wszystkiego. Mamy dziwne schody, aż cztery jaskinie, kładki i za dużo krzaczków. To wygląda tak, jakby autor sam nie wiedział, co chce zrobić. Chyba bym oszalał, gdybym musiał grać na tej mapie.
17 - Mapa zdecydowanie za pusta, chociaż dom w skale jest pomysłem ciekawym i wygląda tu dość dobrze. Groby w lesie są dość dziwne. Mapa byłaby dużo lepsza, gdyby miała ścieżkę lub jakieś skały w tle.
18 - Bardzo dobra mapa, dość naturalnie wygląda. Do gry w sam raz.
19 - Te kładki są trochę dziwne i niepraktyczne, są tu też delikatne błędy w mappingu. Ten dom jest ciekawym zjawiskiem, do teraz nie wiem, gdzie ma drzwi. :lol: (stwierdziłem, że chyba nie ma).
20 - Mapa pusta, dom beznadziejny, wygląda jak jakiś barak.
21 - Wyczuwam dłoń samego mistrza MateuszaSSJ8 :lol: . Ciekawe, czy to trollmapa, czy ktoś może po prostu nie poradził sobie z presją lub wysłał nie tę mapę.
22 - Mimo, że to po prosu normalna mapa, bardzo mi się spodobała. Już bym tu widział jakąś walkę z bandytami i upadek w przepaść...
23 - Tęczowy domek i mapa zaprzeczająca wszelkim prawom fizyki.
24 - Niebywale pusta ta mapa, taka bez pomysłu. Buda w garażu z widokiem na przepaść to naprawdę "genialny" pomysł. Lepszy byłby tylko plac zabaw nad przepaścią. :twisted:
25 - Mapa nie jest zła, jednak mnie nie przekonuje. Ta ścieżka trochę dziwnie wygląda.

Moje głosy to 3, 6, 13, 22.
Jeśli komentarze nie mają wartości to ich wartość jest niska. - X Tech
Ja jestem kulturalny człowiek, jeszcze nigdy nikogo nie ukradłem. - EnterVPL
Odporność na stan: Śmierć. Usunąłem to, a umieranie stało się takie proste. - EnterVPL
Życie zabija, studia to katalizator.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sefiro

Golden Forki 2020 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2019 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki Special III - Pełne Wersje (zwycięstwo); Konrad Championship I (miejsce 2)
Posty: 93
Rejestracja: 20 wrz 2014, 14:22
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Sefiro »

Najbardziej podoba mi się mapka nr 12. Jest klimat. Co do reszty map to ciężko coś wybrać...
Nie pasują mi jakoś te domki w tym tilesecie.

Tym razem mapa wyszła mi trochę lepiej, mam nadzieje przynajmniej na 1 pkt :-P
Ostatnio zmieniony 11 mar 2015, 21:15 przez Sefiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Kleo »

Po pierwszej rundzie, w której postawiłam na wrażenia estetyczne i drugiej, w której znaczenia zaczęła nabierać dla mnie historia, teraz wybrałam sobie mapki, na których po prostu chciałabym się znaleźć. No i padło na: 13, 22 (po bliższym wejrzeniu, jak dla mnie, najlepsza w tej kolejce), 23 i 25.
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Deathwing »

3, 6, 12, 13
Najbardziej mi się spodobały na pierwszy rzut oka, chociaż miałem wątpliwości co do 12. Nawet domki nie wyglądają na tych mapkach paskudnie, bo całkiem dobrze wpasowują się w teren. Co prawda każda z nich cierpi w pewnym stopniu na horror vacui, ale już przymknąłem na to oko. Ogólnie tym razem poziom jest bardzo wyrównany, bo w sumie wszystko sprowadzało się do jak najbardziej fantazyjnego ułożenia pagórków. Pozostaję przy zdaniu, że to był bardzo biedny tileset i nic specjalnie ciekawego wycisnąć się z niego nie dało.
turn up the silence
Awatar użytkownika
Endvorte
Posty: 25
Rejestracja: 22 lut 2015, 00:43

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Endvorte »

Moje głosy:
6 - ładnie wykonana, osada z krwi i kości - nawet bez widocznych na mapie ludzi można od razu stwierdzić, że jest to teren wyraźnie zamieszkiwany i tętniący życiem.
12 - bardzo estetyczna mapka, można wyraźnie odczuć smakowity, erpegowy klimat.
15 - bez wątpienia oryginalny pomysł i całkiem porządnie wykonany.
18 - z pozoru nie ma tu wiele różnorodności, jednakże mapka ma w sobie pewną nutkę realizmu - z jakiegoś powodu odczuwam tutaj pewien niepokój, element zagrożenia, napięcia - ciężko generalnie określić, jednakże wydaje mi się że to przede wszystkim sprawka dobrego zastosowania minimalizmu.

Poza tym doszedłem generalnie do pewnego wniosku - obiektywny wybór najlepszej mapy jest wręcz niemożliwy. Wszystkie opinie to czysty subiektywizm - ktoś ocenia mapki pod kątem logiki i grywalności, ktoś inny szuka historii, ktoś jeszcze inny stawia na innowacyjność, i ktoś znowuż poszukuje dopracowania najdrobniejszych szczegółów. W związku z tym niektóre mapki idą rankingowo w górę, inne pozostają na dole - jednak myślę, że ogółem każda z tych mapek jest na swój sposób wartościowa.

Przykładowo mapka numer 2 - całkiem przejrzysta i sensowna lokacja. Może się wydawać nieco pustawa, lecz gdyby wyobrazić sobie ją w grze - z dodatkiem postaci i zwierząt - z pewnością by się sprawdziła.
Mapka numer 4 - widać w tym bardzo twórczy zamysł, mimo nieco niechlujnego wykonania. Widziałbym na tej mapie jakąś pochrzanioną, komediową historię :).
Mapka 7 - niby pusto, ale jak na logiczną zagadkę, czy coś w ten deseń - genialnie.
Numer 8 - również nie za wiele elementów, jednak z drugiej strony - całkiem ładny las, a to też byłaby przecie potrzebna w gierce lokacja.
Mapa nr 17 - mam wrażenie, że stworzona przez kogoś z klimatów rm2k3 :). Również pozornie bez fajerwerków - ale całkiem spójnie i z sensem, mimo widocznej kwadratowości. W sumie ta kwadratowość, gdyby gierkę skonstruować w całości z taką koncepcją, byłaby jedynie zaletą.
Mapka 21 - Necromo określił ją mianem "Mateuszowej". Może to i racja, bo mapka jest zupełnie absurdalna - ale teraz tak - nawiasem mówiąc - myślę, że nawet MateuszSSJ8 (tak, wiem o Miasteczku) mógł mieć podczas tworzenia swojej gierki pewne pozytywne intencje i może próbował nam przekazać na swój dziwny sposób coś nieszablonowego? :)

Wygląda na to, że nic nie jest w gruncie rzeczy tak jakościowo złe, jak mogłoby się pozornie wydawać. Także uczestnicy, którzy otrzymali po zero lub tylko kilka głosów - nie przejmujta się, w mojej opinii każda z tych map posiada w sobie choć odrobinę swoistej iskierki :). Myślę że w rzeczy samej nie ma tu złotego środka - chyba najlepiej tworzyć tak jak się lubi i czerpać frajdę z tego ciekawego narzędzia - a nuż, widelec - może tym razem mapka przypadnie do gustu nieco większej grupie.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2015, 01:08 przez Endvorte, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Kleo »

Endvorte pisze:Wszystkie opinie to czysty subiektywizm - ktoś ocenia mapki pod kątem logiki i grywalności, ktoś inny szuka historii, ktoś jeszcze inny stawia na innowacyjność, i ktoś znowuż poszukuje dopracowania najdrobniejszych szczegółów.
Mało tego, że każdy ma inne kryteria oceny, to są jeszcze takie osoby (np. ja, ale podejrzewam, że nie tylko), które co kolejkę je sobie zmieniają. Zresztą to nawet widać po wynikach, mam wrażenie, że mapka 4 na początku ligi zrobiłaby furorę swoją innowacyjnością, a teraz "tylko" goni czołówkę. Ale mnie to pasuje, to twórczy konkurs, a nie jakaś nowa matura z kluczem odpowiedzi skrojonym pod jedynie słuszną, nudną i przewidywalną sztancę. Więc dobrze, że jest subiektywnie. :)
Awatar użytkownika
Endvorte
Posty: 25
Rejestracja: 22 lut 2015, 00:43

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Endvorte »

Kleo pisze:Ale mnie to pasuje, to twórczy konkurs, a nie jakaś nowa matura z kluczem odpowiedzi skrojonym pod jedynie słuszną, nudną i przewidywalną sztancę. Więc dobrze, że jest subiektywnie. :)
Masz rację - gwoli ścisłości, muszę przyznać że mimo wszystko również podoba mi się ta subiektywna różnorodność i nieprzewidywalność. Warto było wziąć w tym udział.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Jazzwhisky »

Myślałem o tym trochę w ostatnich dniach i zastanawiałem czy i kiedy się tym ew. dzielić. Kilka najważniejszych wniosków, podobnych do tego co napisaliście przed chwilą, może niektórym własne oczekiwania przestaną się trochę rozjeżdżać z konkursową rzeczywistością. =)

Po pierwsze, Liga Mapperów to nie konkurs na najlepsze mapy do gierc, jRPG czy jakichkolwiek. Szukając porównania, to nie codzienne gotowanie bigosu, które jako twórcy znacie dobrze, to bardziej jak konkurs artystyczno-kulinarny, który wymaga kreatywności i przekroczenia granic, choćby w codzienności nie miało szans się to sprawdzić, a nawet było trochę niepoważne. Żaden (nawet najlepszy) bigosik nie kupi widza, nie wygra konkursu, gdy obok stoją wyszukane półmiski z czymś co trudno chociaż prawidłowo nazwać czy rozpoznać, podobnie jest z LM.

Po drugie, Liga Mapperów to także nie konkurs w którym mapy odgórnie mają być oceniane wg jakiegoś kryterium x. Cokolwiek by Wam nie napisano, nie sugerowano (a w każdym sezonie były już takie próby) żaden sposób czy kryterium nie jest gorsze lub lepsze, słuszne bądź niesłuszne, każdy ocenia mapy w LM wg własnego uznania i tyle.

Wreszcie po trzecie, trochę w wyniku i odniesieniu do tego co wyżej - to wszystko nie znaczy, że w lidze panuje jakiś chaos, o nie. Dyskusje i rezultaty pokazują wyraźnie, że wśród głosujących można spokojnie wydzielić pewne grupy, które stawiają jedno kryterium ponad innymi. Ponadto jak zauważyliście, dosłownie z kolejki na kolejkę konkurs i spojrzenia niektórych (a może i większości) osób ewoluują. W LM pewne kryteria i wartości rzeczywiście liczą się bardziej niż inne, ale nie dlatego że są narzucone, sugerowane, tylko dlatego, że wynikają po prostu z sumy gustów głosujących (czyli najbardziej aktywnych użytkowników forum). Paradoksalnie to - obok tych elementów które wymieniałem na starcie LM - taka największa zaleta imprezy, kryteria konkursowych prac są dosyć spójne, ale trochę nieuchwytne i zmienne w czasie, tak jak ludzie i ich decyzje w ogóle. =)

To wszystko powinno też nieco tłumaczyć Wam dobór konkursowych tilesetów i rozmiarów map, im więcej zamieszania, także tego mniej fajnego, ale z rozmysłem, tym w tym sensie lepiej.

Swoją drogą, ja też z każdym konkursem, czy kolejką LM zauważam rzeczy do poprawki ze swojej strony. I np. - pomijając już drobne uzupełnienia konkursowych zasad - dziś w drugim chipsecie nie dorzuciłbym cienia w górnej warstwie do wykorzystania, a w pierwszej kolejce na pewno można było pokusić się o wybór nawet 5 map przez każdego głosującego.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Avaron
Posty: 34
Rejestracja: 26 sty 2015, 23:31

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Avaron »

Nie oddałem mapy >_< dysk mi padł >_< teraz piszę z tele >_< ale muszę napisać że większość mapek mi się nie podoba >_< w następnej rundzie na 100% będę :D
Awatar użytkownika
Adrap

GF2020 - Dema (miejsce 3); GF2019 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (zwycięstwo); GF2017 - Pełne Wersje (miejsce 3)(miejsce 3); GF2015 - Dema (miejsce 2) Zapowiedzi (zwycięstwo); KC I (miejsce 2); KC II (miejsce 3); TASC 4 (miejsce 2)(miejsce 3)
Posty: 815
Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
Lokalizacja: Kurpsie

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Adrap »

"Wy też skomentujcie all mapki którzy macie do tego moc."
Ja mam taką moc.
1. Pusto tu trochę. Nikt się chyba nie przyłożył do tej mapy.
2. Może być. Ale "płot" mi się nie podoba. I całość za specjalnie nie porywa.
3. Fajna mapa, widać że coś się na niej dzieje. Głosowałbym ale jest podobna lecz zdeczko lepsza.
4. Wcale mi się nie podoba. Mimo że głosowałem w pośpiechu widziałem masę niedoróbek. Zdecydowanie ma za dużo głosów. Można porównywać ją do map DK i Prometheriona, ale jest o kilka klas słabsza, a błędy, które miały (chyba) być coś na wzór tego kilfu mnie kłują w oczy. Te powycinane drzewa (nawet nie mówię o "sosnach") i ten klif to masakra jest.
5. Wszystko psują cienie. I ten most to wolałbym drewniany a nie z dachu, bo nie pasuje po prostu.
6. Tak jak 3 tylko lepsza taka bardziej urozmaicona, ale znowu te dachy na dole mi się nie podobają.
7. Mi pasuje jako taka logiczna zręcznościówka, ale wizualnie mi się nie podoba.
8. Eee... Co to jest? Nawet jak na las to mi się nie podoba.
9. Porządna mapa, ale powinna mieć więcej głosów (ale nie zagłosowałem :evil:)
10. Tak jak 1
11. Te domki dają takie wrażenie wielkich, a spokojenie można byłoby zrobić je mniejsze. I niektóre zdają się "lewitować".
12. Chyba ją pominąłem. Mam nauczkę za swój pośpiech. Fajny klimat. Można się przyczepić do tych gór ale to tylko szczegół.
13*. Jak dla mnie najlepsza mapka. Tylko te miejsce na prawo od domu mi nie pasi.
14. Taka se. Efekt psuje te wysokie coś z pomnikiem.
15. Spoko pomysł nawet dobrze wykonany ale nie podchodzi mi jakoś.
16*. Podoba mi się jej platformowość i przejścia pomiędzy jaskiniami.
17. Hehe... Ekhm... Oczy mnie bolą. Ale "domek" mi przypomina trochę MC. Ale to raczej nie jest plus.
18*. Grywalność i spoko wykonanie. Podoba mi się chciałbym tam się przejść postacią. Jest klimat.
19. Pomysł ok. Ale estetycznie mi się nie podoba. I te mosty są za długie.
20. Platformowość ok, ale złe wykonanie. I ten domek. I te wysokie coś.
21. 2/10. BARDZO zła mapka. W sensie że niegrzeczna. :mrgreen:
22. Supcio jest ale przegrywa dla mnie z 18. Miałem na nią zagłosować ale numer mi się pomylił...
23*. ...z tą mapą. Słabe wykonanie i masa błędów. Ale fajna te przejście na górze mapy.
24. Słaba mapa ale dobre jest przejście tych kamieni.
25. Porządna mapa ale porządna mapa.

Teraz jakbym głosował: 12, 13, 18, 22
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy

Współautor gry: Amarok
(W produkcji)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: X-Tech »

Mi się ostro dostanie w tej rundzie XDD
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Jazzwhisky »

Wyniki, ha!

1 Venesard (16-14)
2 Pikselowy Potwór (15-13)
3 Deathwing (14-12)
4 Adrapnikram (13-11)
5 lorak/Dragon Kamillo/Prometherion (11-9)
8 Yoroiookami/ravenone (8,5-7)
10 Endvorte (7-5)
11 Keibi/Athanor (5,5-4)
13 ka0909 (4-3)
14 Kryzz333/ADI (2,5-2)
16 Sefiro/orco/Noruj/CrasheR (1,5-1)
20 Yotta/Rave/X-Tech/Preki/Necromo/GameBoy (1-0)


Jeszcze raz gratulacje dla najlepszych i podziękowania dla wszystkich za udział! Zaktualizowana tabela wisi już w odpowiednim temacie.

Start kolejki czwartej późnym wieczorem.

W drodze o wybór wersji RM na piątą kolejkę w grze pozostali: Deathwing, Venesard i ka0909. Gdyby zdarzyło się tak, że po następnej kolejce pozostanie dokładnie dwóch uczestników i każdy chciał dokonać innego wyboru - decydujący głos będzie miał lepszy z nich w czwartej kolejce.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Athanor
Posty: 150
Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
Lokalizacja: Krypta
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Athanor »

Gratulacje Yoroś i ravenone, w tej kolejce liczyłem, że wasze mapki lepsze będą! Ja też poszedłem w górę :P
Awatar użytkownika
Crashykk

GF 2022 - Pełne Wersje (msc. 1)(msc. 3) Dema (msc. 3); GF 2020 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2015 - Pełne Wersje (msc. 3); GF 2014 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 3); TAPE #2 (msc. 2); TASC 4 (msc. 3); TASC 6 (msc. 2)(msc. 2)
Posty: 723
Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
Lokalizacja: Kuj-Pom
Kontakt:

Re: Sezon IV - kolejka 3

Post autor: Crashykk »

Moje kwadratowe cienie sie nie sprawdzily xD Mimo wszystko i tak jestem zadowolny z mapki. W koncu stworzylem ja w makerze, ktorego prawie 5 lat na oczy nie widzialem. :lol:
ObrazekObrazek
Obrazek
Zablokowany