Mam podobna taktyka pomyślę chwilę. Parę godzin później się zabiorę dla odmiany, ale pewnie też z 5 minut posiedzę. Zobaczymy xdCrasheR pisze:Ja na razie nie mam zamiaru oddawac mapki. Do tej pory wyslalem je 2-3 godziny po rozpoczeciu kolejki, wie teraz sprobuje wykorzystac wiecej czasu na tworzenie xD
Sezon IV - kolejka 3
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon IV - kolejka 3
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 3
A ja już wysłałem xD
Ale długo siedziałem. Efekt? Lepiej niż w poprzednich kolejkach, bo bardziej ogarniam edytor, chociaż pewnie walnę kombo 3x0punktów xD
down:
nie wiem, ale można wysłać paczkę .rar z mapą i plikiem, nie?
Ale długo siedziałem. Efekt? Lepiej niż w poprzednich kolejkach, bo bardziej ogarniam edytor, chociaż pewnie walnę kombo 3x0punktów xD
down:
nie wiem, ale można wysłać paczkę .rar z mapą i plikiem, nie?
Ostatnio zmieniony 07 mar 2015, 00:52 przez Noruj, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Sezon IV - kolejka 3
Rozszerzenie rxdata jest zabronione. Czyli forum NIE akceptuje plików map RM. Ale jakoś wysłałem.
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon IV - kolejka 3
Przezroczystość w zdarzeniach jest dozwolona, a co ze zmianą typu łączenia(bo zmiana koloru to za duże przegięcie, wiem)?
Pracuję nad...
- Crashykk
- Posty: 724
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 3
Jeju, z XP'kiem rozstałem się w 2010, więc miło było przypomnieć sobie co nieco o tym programie. Może moja mapka wygórowanego poziomu nie ma, ale dobrze mi się spędziło czas przy XP'ku i zawsze coś oddałem.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 3
Tak, wiem, ale postanowiłem zostawić porady w standardowej formie.Athanor pisze:Ehem.... Tutaj za bardzo nie ma pojazdu :PJazzwhisky pisze: 4) Jeszcze raz - oprócz zdarzeń możecie wykorzystywać startowe pozycje hero i pojazdu.
Już poprawiłem, rzeczywiście wcześniej forum przyjmowało tylko pliki map RM2k/2k3 i VX/VXA.Rave pisze:Rozszerzenie rxdata jest zabronione
Yup, tylko przezroczystość, opcje Blending i Hue zmieniają kolorystykę grafik, więc odpadają.Prometherion pisze:Przezroczystość w zdarzeniach jest dozwolona, a co ze zmianą typu łączenia(bo zmiana koloru to za duże przegięcie, wiem)?
Mam na razie 5 map. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon IV - kolejka 3
Wreszcie bliżej się temu przyjrzałem. Edytor w programie RMXP - Z lekka przereklamowany. ;p
Co tu dużo ukrywać.
Dwie warstwy z 2k3 dają te same opcje co 3 w rpgmaker XP. Jeśli chcę mogę tworzyć sobie złudzenia w 2k3 o wiele większej ilości warstw przez zmyślna architektura i jest to o wiele szybsze. W XP 3 warstwy wiele komplikują. Ta trzecia robi za to co robią sporadycznie eventy czyli rzadka przydatność przesłonięcia kawałka czegoś, bo na stałe raczej ta opcja nie sprawia, że lokacje są ciekawsze CZY grywalniejsze. Częściowe przesłonięcie jakiegoś małego elementu to rzadki dodatek i zapotrzebowanie.
W każdym razie edytor jest niezły i zabieram się za robienie screenshota, bo oczywistym jest, że 2 poprzednie kolejki pokazały że nie idziemy w strone kompletnych map tylko screenshotów udających coś większego czego ja nie jestem i nie byłem fanem, bo nie lubię oszukiwać. Zniszczę was swoją kaszaną tym razem. Odpalam.
Może komuś też spodoba się idea na lokacje - większa lokacja i z niej wycinek taki jak w wymiarach na konkurs. Powinno być spoko
Co tu dużo ukrywać.
Dwie warstwy z 2k3 dają te same opcje co 3 w rpgmaker XP. Jeśli chcę mogę tworzyć sobie złudzenia w 2k3 o wiele większej ilości warstw przez zmyślna architektura i jest to o wiele szybsze. W XP 3 warstwy wiele komplikują. Ta trzecia robi za to co robią sporadycznie eventy czyli rzadka przydatność przesłonięcia kawałka czegoś, bo na stałe raczej ta opcja nie sprawia, że lokacje są ciekawsze CZY grywalniejsze. Częściowe przesłonięcie jakiegoś małego elementu to rzadki dodatek i zapotrzebowanie.
W każdym razie edytor jest niezły i zabieram się za robienie screenshota, bo oczywistym jest, że 2 poprzednie kolejki pokazały że nie idziemy w strone kompletnych map tylko screenshotów udających coś większego czego ja nie jestem i nie byłem fanem, bo nie lubię oszukiwać. Zniszczę was swoją kaszaną tym razem. Odpalam.
Może komuś też spodoba się idea na lokacje - większa lokacja i z niej wycinek taki jak w wymiarach na konkurs. Powinno być spoko
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: Sezon IV - kolejka 3
:<Jazzwhisky pisze:Yup, tylko przezroczystość, opcje Blending i Hue zmieniają kolorystykę grafik, więc odpadają.
Szkoda, mapa do kosza. A wreszcie miałem jakiś sensowny pomysł na mapę XD W sumie to dobrze, że się dowiedziałem przynajmniej teraz XD Potem nagle mógłbym zostać zdyskwalifikowany.
- Yotta
- Posty: 39
- Rejestracja: 16 lut 2015, 20:02
- Lokalizacja: Dobre Miasto
Re: Sezon IV - kolejka 3
Swoją pracę wysłałem. Wyszła mi całkiem nieźle.
Kto pyta, nie błądzi. Kto nie błądzi, ten znajdzie drogę. Kto znajdzie drogę, ten odnajdzie własne szczęście.
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon IV - kolejka 3
Uff, mapka skończona, pozostało jedynie zrobić skrina:) Ogromnie brakowało mi możliwości edycji niektórych elementów. Przyznam, iż niezbyt mi się udało, nie jestem zadowolony z mapki więc na głosy i ewentualnego hat-tricka nie liczę. Zobaczymy w środę.
Pracuję nad...
- Athanor
- Posty: 150
- Rejestracja: 22 mar 2014, 08:13
- Lokalizacja: Krypta
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 3
Powiedzcie wszyscy 2k3owcy i Vxowcy, jak wam się pracowało w naszym Xpekowym RMie?
Ja nadal bez pomysłu na mapę, myślę i coś mi świta.
Ja nadal bez pomysłu na mapę, myślę i coś mi świta.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon IV - kolejka 3
Ja nie wysłałem jeszcze zmieniłem strategie z 5 minut w rmie od razu po zgłoszeniu na poczekam chwilę i pomyślę. Póki co jedna warstwa używana sporadycznie kawałek drugiej. Chwilę posiedziałem z pół już jest.
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 3
Nie potrafię sobie wyobrazić bardziej nijakiego i pozbawionego charakteru tilesetu. Jeśli komuś uda się zrobić z tego coś ambitnego to naprawdę będę pod wrażeniem. Dodatkowo brak autotile'ów i niektóre elementy wymuszają spore kompromisy, czego bardzo nie lubię :P Mapka wysłana, ale czuję, że w tej kolejce nie będzie szału.
Z RMXP nie miałem wcześniej wiele do czynienia, ale muszę przyznać, że trzecia warstwa jednak całkiem się przydaje, bardzo ograniczając ilość eventów. Dzięki temu w ogóle nie musiałem ich używać.
Z RMXP nie miałem wcześniej wiele do czynienia, ale muszę przyznać, że trzecia warstwa jednak całkiem się przydaje, bardzo ograniczając ilość eventów. Dzięki temu w ogóle nie musiałem ich używać.
turn up the silence
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon IV - kolejka 3
Zgadzam się w stu procentach. Ja jeszcze nie wysłałem z jednego powodu. Ciągle upiększam mapę poprawiam coś bo wygrana będzie zależała od tego kto ładniej wykona podobny pomysł. I jestem pewny że nie będę to ja. No chyba że ktoś wpadnie na coś innowacyjnego i jednocześnie przyciągającego oko. No nic zaraz chyba wysyłam bo jakoś nie mam inwencji. Nie wymyślę już nic więcej na tym tilesecie.Deathwing pisze:Nie potrafię sobie wyobrazić bardziej nijakiego i pozbawionego charakteru tilesetu. Jeśli komuś uda się zrobić z tego coś ambitnego to naprawdę będę pod wrażeniem
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Sezon IV - kolejka 3
Co każdą kolejkę jest taka gada. VX Ace miał być beznadziejny, a i tak wyszły klawe mapy. Na 2k3 niby był mały, nieciekawy kolorystycznie chipset, a i tak wyszły świetne mapy. Podobnie będzie teraz.