Strona 3 z 6

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 08 mar 2015, 18:53
autor: Amelanduil
Noruj pisze:Co każdą kolejkę jest taka gada. VX Ace miał być beznadziejny, a i tak wyszły klawe mapy. Na 2k3 niby był mały, nieciekawy kolorystycznie chipset, a i tak wyszły świetne mapy. Podobnie będzie teraz.
Ace to była world mapa, więc to się trochę inaczej mappuje niż zwykłą lokację. 2k3 był dość wyrazisty i charakterystyczny, więc dało radę z tego coś zrobić. Tutaj... jest strasznie zwyczajny ten tileset, nie ma w nim nic charakterystycznego.

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 08 mar 2015, 19:36
autor: Yoroiookami
Wysłałem mapkę. Zrobienie zajęło mi o wiele dłużej niż w poprzednich kolejkach. Może uda mi się zdobyć chociaż jeden punkcik. :roll:

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 09 mar 2015, 18:21
autor: Keibi
Ja też już wysłałem mapę. Postarałem się, żeby była estetyczna i funkcjonalna. Mam nadzieję, że utrzymam miejsce w tabeli :wink:

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 09 mar 2015, 22:12
autor: Prometherion
Ja jeszcze raz na spokojnie przyjrzalem sie mojej pracy i przypuszczam, iz moge zaliczyc fantastyczny spadek z 1 miejsca na jedno z koncowych. Dobrze ze raz mozna odpuscic

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 09 mar 2015, 22:17
autor: Avaron
Prometherion zawsze możesz coś nowego wyczaić :D
Ok lecimy z tym pobieram tileset xD [tak wiem szybki jestem]

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 09 mar 2015, 22:57
autor: X-Tech
Ja jutro wrzucę. Postanowiłem na odwrót zamiast od razu wrzucać tym razem dla odmiany na końcu. Trzeba uwzględniać wszelakie kombinacje choćby nawet całość powstała w 5 minutek.

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 06:42
autor: Keibi
Prometherion pisze:Dobrze ze raz mozna odpuscic
Prawdziwy mistrz nigdy nie odpuszcza :-) Masz jeszcze dużo czasu. Na spokojnie coś zdziałasz :-P
Niecałe 20h to wbrew pozorom tyle czasu, że kilka takich map na tym tilesecie można zrobić...
Tyle możliwości... :twisted:


PS. 10 post tutaj :lol:

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 06:59
autor: Athanor
żebym został pokonany w Makerze w kótrym pracuje raz to spoko, ale żeby zostać pokonanym w Makerze który znam bardzo dobrze to to już jest wstyd. Nie mma weny przez tą ligę, foch.
Powyższe zdanie jest ironią, nie bierz go na poważnie! Branie na poważnie może powodwać śmierć, biegunkę, cuchnący oddech, demencje, psychozę, bolesne swędzenie odbytu i starzenie się.

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 10:55
autor: Jazzwhisky
Podbijam, pozostało kilkanaście godzin na oddanie pracy w kolejce trzeciej, mam już kilkanaście map, ale do rekordu na tym etapie jeszcze sporo brakuje. =)

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 19:20
autor: X-Tech
Dobra. Posiedziałem jeszcze parę chwil i zrobiłem screenshota. Wysyłam to. Irytuje mnie to, że zrobiłem to co zrobiłem, bo sensu to nie ma żadnego wg. mojego podejścia i logiki - jednakże takie lokacje wyraźnie są tu celem. Będzie wysokie miejsce wśród ostatnich, bo kloc niezły choć zrobiony od niechcenia na szybkiego tym razem z 10 minut posiedziałem łącznie, bo edytor mi nie leży i nie przyśpiesza działania. Przełączanie się między druga i trzecia warstwa, oraz brak śladów zaznaczonego elementu przy wycinaniu nie leżą mi, ale się udało zrobić niezłą kaszanę aczkolwiek to samo zrobiłbym w 2k3 szybciej co najmniej 2x. Pewnie kwestia przyzwyczajenia do edytora, ale jednak nawet jak zatrybił to myślenie przy tworzeniu mapy w 2k3 było po prostu logiczniejsze i nie oparte o przyzwyczajanie do dziwnych zasad edytora map.


Polecam pobrać takie coś co się zwie Map Extractor, bo ani mi się śni jakiekolwiek screeny kleić w paincie - zrobi wam png z całej mapy bez zabawy w paint także ogólnie git można w tym XP screeny full map expresowo produkować. Wygooglałem to w 8 sekund po zrobieniu mapy.

Jedyna odmiana jaka podszedłem do mapy to tym razem zero jakiejkolwiek logiki co mnie boli + fakt, że zamiast zrobić mapę od razu zrobiłem ją na parę chwil przed końcem kolejki. Prawda jest taka, że jak chcemy tu mieszać trzeba wyłączyć mózg, bo ogarnijcie, że wyglądają głównie osoby które nie robią gier. Polecam spróbować takiego podejścia choć boli xd

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 19:27
autor: Noruj
Co tak słabo z mapami pod XP? :) Zapał straciliście?

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 19:39
autor: ADI
Wszyscy zapomnieli... Jak ja...
(Teraz, na ostatnie chwile (znowu) przypomniało mi się, że nie wysłałem mapki :lol: )
Albo nikt nie ma pomysłu...

Albo zaatakowali ich zombie, i teraz zajmują się szukaniem mięsa, zamiast robić mapki... :D


Mapka wysłana, teraz tylko czekać na jutrzejsze cuda :P
Kocham to oczekiwanie...

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 19:40
autor: X-Tech
Chipset jest dobry. Nie da się nie mieć pomysłu. TO tylko domy i skały. Kwestia je ustawić. Rozkład kwiatków i drzewek tworzy specyficzne screenshoty, a przecież tu zasad nie ma powinniście być w swoim raju XPkowcy. Znów będzie deszcz ciekawej kaszanki mapowej. Nie mogę się doczekać.

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 19:58
autor: Crashykk
Mapki pojawią się jak w pierwszej kolejce, czy raczej będziemy czekać do rana?

Re: Sezon IV - kolejka 3

: 10 mar 2015, 20:33
autor: X-Tech
Amelanduil pisze:
Noruj pisze:Co każdą kolejkę jest taka gada. VX Ace miał być beznadziejny, a i tak wyszły klawe mapy. Na 2k3 niby był mały, nieciekawy kolorystycznie chipset, a i tak wyszły świetne mapy. Podobnie będzie teraz.
Ace to była world mapa, więc to się trochę inaczej mappuje niż zwykłą lokację. 2k3 był dość wyrazisty i charakterystyczny, więc dało radę z tego coś zrobić. Tutaj... jest strasznie zwyczajny ten tileset, nie ma w nim nic charakterystycznego.
2k3 chipset opierał się na dużych gotowych elementach, a 3/4 trudności to było rozwikłanie jak działa podłoga w tym CHIPSECIE. Ja tam wolę tworzyć niż się zastanawiać godzine jak działają elementy tileseta. Ten tileset z XP podoba mi się bardziej, ale to chyba kwestia głównie pogody, bo dziś było całkiem wiosennie XD Mapa świata to był freestyle totalny. W sumie to ja bym chętnie jeszcze jedną mapę świata zmontował. Co do edytora z map XP ogólnie po tej mapki realizacji - jest niezły.


Co ciekawe w tej kolejce nie ma żadnych charsetów itp. bajerków aby manipulować historyjką. Też jakaś opcja.