No, czas zabrać się za napisanie jakiegoś komentarza.
1 - Mapa bardzo pusta, wygląda, jakby ktoś się bardzo spieszył.
2 - Taka trochę bez sensu ta mapa. Płot na środku drogi wygląda, jakby był specjalnie tam postawiony, by zmusić gracza do chodzenia naokoło.
3 - Podoba mi się ta mapa. Oczywiście są drobne błędy, ale nie są one zauważalne od razu. Jedyna rzecz, która mi się nie podoba, to te dachy.
4 - Spojrzałem i stwierdziłem: "Świetna mapa, ktoś wyskrobał jakieś miasteczko górnicze z tego tilesetu". A potem spojrzałem po raz drugi i zdałem sobie sprawę, jaka ta mapa jest zła.
5 - Kwadratowe cienie bolą, tak samo jak most z dachu. Dom jest jakiś dziwny.
6 - W końcu miasto, które żyje. Chętnie bym zobaczył taką lokację w jakimś projekcie.
7 - Dziwna mapa. Autor miał chyba jakiś pomysł, ale nie wiedział, jak go zrealizować. Brakuje takiego głównego elementu tej mapy. Posągi stoją nienaturalnie krzywo. Ogólnie takie coś nadawało by się jako tło do normalnej mapy, która znajdowała by się wyżej.
8 - Po prostu las. Za dużo niewykorzystanej przestrzeni czyni ją mapą słabą. Może w grze by uszła, ale nie nadaje się raczej na pokaz.
9 - Takie sobie. Buda na skraju przepaści jest trochę głupim pomysłem. Dom byłby dużo lepszy, gdyby miał o jedno piętro więcej.
10 - Ten domek kojarzy mi się z Pokemonami. Mapa trochę za pusta.
11 - Gdy na nią patrzę, czuję się przytłoczony przez te budowle, są zdecydowanie za duże. Dodatkowo mamy jaskinię obok schodów, mosty w dziwnych miejscach (plus za kreatywne użycie drogowskazów), ścieżkę rodem z Minecrafta i zbyt kolorowy dach.
12 - Mało przestrzeni, delikatne błędy z tilesetem (patrz jaskinia) i pomniki w dziwnych miejscach. Sam nie wiem dlaczego, ale przypomina mi Margonema.
13 - Bardzo mi się spodobała ta mapa. Jest naturalna, ciekawa, nie ma błędów i aż się prosi o opowiedzenie jej historii.
14 - Dom, który znajduje się w bardzo złym położeniu strategicznym. Mamy tutaj dziwną perspektywę (posąg na górze), Dziwne schody i jaskinię otwieraną dźwignią.
15 - Jestem chyba jednym z niewielu, którym ta mapka się nie podoba.
Sama w sobie nie jest zła, ale nie podobają mi się krzaki na dachu oraz czarne tło, które byłoby dobre z panoramą, której tu nie ma (bonie może być).
16 - Za dużo wszystkiego. Mamy dziwne schody, aż cztery jaskinie, kładki i za dużo krzaczków. To wygląda tak, jakby autor sam nie wiedział, co chce zrobić. Chyba bym oszalał, gdybym musiał grać na tej mapie.
17 - Mapa zdecydowanie za pusta, chociaż dom w skale jest pomysłem ciekawym i wygląda tu dość dobrze. Groby w lesie są dość dziwne. Mapa byłaby dużo lepsza, gdyby miała ścieżkę lub jakieś skały w tle.
18 - Bardzo dobra mapa, dość naturalnie wygląda. Do gry w sam raz.
19 - Te kładki są trochę dziwne i niepraktyczne, są tu też delikatne błędy w mappingu. Ten dom jest ciekawym zjawiskiem, do teraz nie wiem, gdzie ma drzwi.
(stwierdziłem, że chyba nie ma).
20 - Mapa pusta, dom beznadziejny, wygląda jak jakiś barak.
21 - Wyczuwam dłoń samego mistrza MateuszaSSJ8
. Ciekawe, czy to trollmapa, czy ktoś może po prostu nie poradził sobie z presją lub wysłał nie tę mapę.
22 - Mimo, że to po prosu normalna mapa, bardzo mi się spodobała. Już bym tu widział jakąś walkę z bandytami i upadek w przepaść...
23 - Tęczowy domek i mapa zaprzeczająca wszelkim prawom fizyki.
24 - Niebywale pusta ta mapa, taka bez pomysłu. Buda w garażu z widokiem na przepaść to naprawdę "genialny" pomysł. Lepszy byłby tylko plac zabaw nad przepaścią.
25 - Mapa nie jest zła, jednak mnie nie przekonuje. Ta ścieżka trochę dziwnie wygląda.
Moje głosy to 3, 6, 13, 22.