Strona 2 z 5

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 14:50
autor: X-Tech
Chipset wydaje się faktycznie niedokończony, ale powiadam z tego co jest zostaje masa różnych kombinacji. Mnie nie jara ten chipset, ale da się z tego zrobić różne lokacje.

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 17:08
autor: Yoroiookami
Naprawdę nie rozumiem tego tilesetu, ale mimo to oddałem mapkę. :shock: Tym razem zdobycie nawet jednego głosu będzie prawdziwym cudem. Mam nadzieję, że innym uczestnikom poszło o wiele lepiej. Może pokażą mi, jak się tego tilesetu używa. :roll:

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 19:20
autor: GameBoy
Jednak po chwili dłubania coś fajnego można z tego chipsetu poskładać.
Miałem już nawet ominąć tę kolejkę (znów...), ale patrząc na mapę, którą zrobiłem to powinienem dostać trochę punktów.


W ogóle zauważyłem, że w 2k3 idzie mi najlepiej z tymi mapami. =)

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 21:21
autor: Noruj
Ja też już wysłałem. Ogólnie nie idzie mi w tej lidze, co pewnie zauważyliście, ale aż tyle problemów to jeszcze nie miałem. Ciężko, oj ciężko :P

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 21:26
autor: Dragon Kamillo
Chipset nie może być niedokończony, toć to jest zripowane przez samego kvacha, a jak wiadomo on fuszerki nie odwalał.

Dobra to ja się biere za mapkę, co prawda coś już zacząłem, ale mi się nie podoba. Wyszedłem właśnie z kibla i oto mam pomysła. Obym się wyrobił, bo chipset do łatwych nie należy.

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 21:33
autor: Kryzz333
Niedokończony, czy nie, mi bardzo się podoba.

Ogarnąłem go sobie i całkiem nieźle mi idzie. Mam nadzieję, że tym razem moja mapka spodoba się szerszemu gronu. :wink:

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 22:40
autor: Athanor
Dzisiaj waszego króla mapek nie będzie, rezygnuje z tej kolejki.
odpoczywam, no i nie chce trzeci raz ściągać rmk23k285k.

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 23:27
autor: ADI
Nie ma to jak z rana pójść oddać krew, a następnie przespać cały dzień...

Obudzić się idealnie godzinkę przed ostatecznym terminem oddania map i na szybkości coś ukleić :D Hahah...
Całe szczęście jeszcze internet mam i chęci. A już myślałem że nie kolejka przepadnie XD

Chipset idzie ogarnąć. Na początku też wydawał mi się niedokończony,
ale dziś świeżo niewyspanym okiem spojrzałem i da rade poskładać różne mapy.
Choć nie podoba mi się za bardzo ta woda. XD
No ale liczę na swoją (i Waszą) inwencje twórczą :D

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 23:42
autor: Dragon Kamillo
No i po 1,5h katorgi (padła mi myszka, więc musiałem mapę robić bardziej karkołomnymi sposobami) mapa wysłana. Zoboczymy co to będzie, bo w sumie z chipsetu da się wiele wyciągnąć. Jeden minus - Jazz nie dał charsetu z cieniami, które dużo znaczyły w mappingu oryginału.

A właśnie, ciekawe kto na to wpadł XD, ale dla ostatnich róbców mapy daje pewną pomoc naukową XD: http://www.spriters-resource.com/resources/sheets/13/13809.png

Edit dół: są brzegi wody. Popatrz uważnie na tej mapie co dałem z czego są one zrobione, a znajdziesz i też te elementy w chipsecie.

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 23:45
autor: ka0909
Jazz nie dał charsetu z cieniami, które dużo znaczyły w mappingu oryginału.

Czy tylko cienia? Ja osobiście nie mogłem znaleźć kafelek od brzegu wody ;c

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 23:47
autor: Necromo
Eh, masakra. Zdecydowanie najgorszy chipset/tileset w całej Lidze. Nie mam w ogóle pomysłu na mapę. Chyba oddam ją walkowerem.

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 23:48
autor: lorak
Wysłałem. Chipset całkiem fajny, minimalnie wybrakowany ale można coś fajnego skleić. Grafiki mają niestety niezbyt dobry kontrast i obawiam się, że to może zaburzyć czytelność mapek.

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 21 kwie 2015, 23:55
autor: ADI
Ja tam brzeg znalazłem :P

A co do cienia, to faktycznie, w piątek widziałem oryginał, i rzeczywiście dziś mogę powiedzieć że mógłby się przydać.
Ale i bez niego, źle to nie wygląda :P

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 22 kwie 2015, 00:08
autor: Deathwing
Dragon Kamillo pisze:A właśnie, ciekawe kto na to wpadł XD, ale dla ostatnich róbców mapy daje pewną pomoc naukową XD: http://www.spriters-resource.com/resources/sheets/13/13809.png

To wiele wyjaśnia :P Też początkowo myślałem, że tileset jest mocno niedorobiony, ale np. te korony drzew uzasadniają brak górnej części wzgórza. Jeśli dobrze ogarnąłem, to brakuje tylko jednego kafla, jednak dało się to obejść i coś zaimprowizować. W każdym razie po swojej mapce widzę, że nieznajomość oryginału może być korzystna.
edit: fcuk, jednak niczego nie brakuje. Trzeba było posiedzieć chwilę dłużej i wszystkiego dało radę się dopatrzyć :P

Re: Sezon IV - kolejka 6

: 22 kwie 2015, 08:34
autor: CrashuR
Ja nie mialem zadnego pomyslu, wiec wyslalem cos sklejonego totalnie na szybko. Zapewne sie nie spodoba :lol: