Sezon V - kolejka specjalna
- Amelanduil
- Posty: 450
- Rejestracja: 10 lis 2012, 16:25
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Czemu wyczuwam kolejną kolejkę, w której dostanę jeden glos
A ten patent z 6-ki kurczę faktycznie ładnie wypada.
A ten patent z 6-ki kurczę faktycznie ładnie wypada.
Glico☆Magic?
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Cotygodniowy wtorkowy piątkowy przegląd map #7
Spodziewałem się ciut lepszych map. Ale przynajmniej jest grywalnie. Wsiadamy w pociąg i jedziemy.
1. To taka mapa do gierki zrobionej na RTP (Ile te zdanie ma sensu xD). Ogólnie prezentuje się nieźle, ale bez szaleństw. Taka mini eksploracyjna mapę. Im dłużej patrzę tym bardziej się podoba.
2. Trochę gorzej niż 1, mapka wygląda na sklejoną bardzo szybko. Nawet mam podobną do testów w grze. Bardzo grywalnie, ale jakieś pagórki by się przydały. Albo ją tak przesunąć parę kratek w dół.
3. Tu tileset mi się bardziej spodobał bardziej niż sama mapa. Tory wyszły dość płasko, bardziej na tym tilesecie widziałbym jakieś zagęszczone wieżowce niż minisklepiki. Wtedy dałoby fajny postapokaliptyczny klimat.
4. Mapy podziemi z VX Ace, kojarzą mi się z chaosem. Nie inaczej jest w tym przypadku. Ale rozumiem, że te latające klocki to jakiś element logiczno zręcznościowy. Dają fajny klimacik mapie, tak samo jak kości dinozaura/smoka. Fajnie czuć taki fantastyczny klimacik.
5. Pierwsze wrażenie - Gotik i stary obóz. Fajny motyw z miastem po (a może w trakcie) oblężenia. Opowiada ciekawą historię, zdecydowanie brakuje mi ty charsetów lejących się po łbach.
6. Lux mapa. Jest głos. Jednak mapa nie posiada ciekawych elementów, poza pubu. Ten cień, który nie pada na kwiatki, to też jakaś lipa xD Kończę na to patrzeć bo się zaraz rozmyślę i nie oddam głosu.
7. Podobnie jak w 3, jednak koncept mapy do mnie bardziej przemawia. Widzę tu jakąś gierkę typy GTA. Jedyne co mnie odpycha, to ta symetria, której nie cierpię, serio. Choć tu nie wygląda, aż tak źle.
8. Średnio tutaj :/ Gdyby bardziej skupić się na tej kapliczce i dać więcej stopni wysokości, to może wyglądałoby lepiej. Za dużo powtarzających się elementów. Co nie zmienia faktu, że w grze wyglądałoby nieźle.
9. Coś mi tutaj nie pasuje. Już wiem! Kamienie, stojące na wodzie. Poza tym mostek ucięty trochę. Tak samo jak palma po prawej. Kurde, niby mapa fajna, ale jakoś te szczególiki mi ostro przeszkadzają. Nie wiem o co chodzi. Przemyślę, może będzie głos.
10. Mapa sezonu? Głos na 100% Chyba najbardziej mi się podoba, to że mapa daje fajne możliwości eksploracji. Tu jakaś jaskinia niedźwiedzia, tutaj wejście za wodospady. Na przepływanie rzeki pod skałami sam bym nie wpadł. Muszę się zgodzić z Promkiem, że takie mapy często widać na Screenach (może nie aż takie dobre). Teraz zobaczyłem coś jeszcze. Można tą mapę przejść trzymając jeden klawisz praktycznie xD. Ale można też pozwiedzać.
11. Tutaj super koncept na obóz postawiony na wyżynie. Tylko widziałbym z tej górki bardziej jakieś oblegane miasto w stylu mapy nr. 5 Nie znam ograniczeń tilesetu. Może poleci głos, choć wątpię, bo można by zrobić to lepiej. Fakt te tile z 95 są bardzo spoko.
12. Biegające bałwany. Brakuje mi jakiegoś wejścia do domku, ale wiadomo, brak charów. Głos byłby gdyby... Nie skopana perspektywa. Niby domek stoi na górce, jednak droga jest płaska. Poza tym nie ma tutaj niczego skomplikowanego, czy innowacyjnego.
13. Wioska indian? Nawet fajny koncept. Ale nie lubię zbyt wysokich skał, szczególnie w VX Ace/ VX. Mapa trochę mało grywalna, bo żeby przejść z jednego krańca do drugiego trzeba się trochę naklikać w strzałki.
14. Final Fantasy! Tu prawdopodobnie będzie głos. Mapka konkret, przedstawia to co powinna przedstawiać. Ale ten Inn troszeczkę za mały. No i trochę chaosu się wdało do tej mapy.
15. Wodospady! Wodospady. Wodospady... wodospady....... Mindfuck konkretny.
Jednak nie taka kolejka zła po głębszym przypatrzeniu się. Zgadzam się w 100% z GB
EDIT: Fajną ideą tego konkursu jest to, że widać głosy i jak w czasie one rosną. Jest takie napięcie, wdł. mnie większe niż na GFach
Spodziewałem się ciut lepszych map. Ale przynajmniej jest grywalnie. Wsiadamy w pociąg i jedziemy.
1. To taka mapa do gierki zrobionej na RTP (Ile te zdanie ma sensu xD). Ogólnie prezentuje się nieźle, ale bez szaleństw. Taka mini eksploracyjna mapę. Im dłużej patrzę tym bardziej się podoba.
2. Trochę gorzej niż 1, mapka wygląda na sklejoną bardzo szybko. Nawet mam podobną do testów w grze. Bardzo grywalnie, ale jakieś pagórki by się przydały. Albo ją tak przesunąć parę kratek w dół.
3. Tu tileset mi się bardziej spodobał bardziej niż sama mapa. Tory wyszły dość płasko, bardziej na tym tilesecie widziałbym jakieś zagęszczone wieżowce niż minisklepiki. Wtedy dałoby fajny postapokaliptyczny klimat.
4. Mapy podziemi z VX Ace, kojarzą mi się z chaosem. Nie inaczej jest w tym przypadku. Ale rozumiem, że te latające klocki to jakiś element logiczno zręcznościowy. Dają fajny klimacik mapie, tak samo jak kości dinozaura/smoka. Fajnie czuć taki fantastyczny klimacik.
5. Pierwsze wrażenie - Gotik i stary obóz. Fajny motyw z miastem po (a może w trakcie) oblężenia. Opowiada ciekawą historię, zdecydowanie brakuje mi ty charsetów lejących się po łbach.
6. Lux mapa. Jest głos. Jednak mapa nie posiada ciekawych elementów, poza pubu. Ten cień, który nie pada na kwiatki, to też jakaś lipa xD Kończę na to patrzeć bo się zaraz rozmyślę i nie oddam głosu.
7. Podobnie jak w 3, jednak koncept mapy do mnie bardziej przemawia. Widzę tu jakąś gierkę typy GTA. Jedyne co mnie odpycha, to ta symetria, której nie cierpię, serio. Choć tu nie wygląda, aż tak źle.
8. Średnio tutaj :/ Gdyby bardziej skupić się na tej kapliczce i dać więcej stopni wysokości, to może wyglądałoby lepiej. Za dużo powtarzających się elementów. Co nie zmienia faktu, że w grze wyglądałoby nieźle.
9. Coś mi tutaj nie pasuje. Już wiem! Kamienie, stojące na wodzie. Poza tym mostek ucięty trochę. Tak samo jak palma po prawej. Kurde, niby mapa fajna, ale jakoś te szczególiki mi ostro przeszkadzają. Nie wiem o co chodzi. Przemyślę, może będzie głos.
10. Mapa sezonu? Głos na 100% Chyba najbardziej mi się podoba, to że mapa daje fajne możliwości eksploracji. Tu jakaś jaskinia niedźwiedzia, tutaj wejście za wodospady. Na przepływanie rzeki pod skałami sam bym nie wpadł. Muszę się zgodzić z Promkiem, że takie mapy często widać na Screenach (może nie aż takie dobre). Teraz zobaczyłem coś jeszcze. Można tą mapę przejść trzymając jeden klawisz praktycznie xD. Ale można też pozwiedzać.
11. Tutaj super koncept na obóz postawiony na wyżynie. Tylko widziałbym z tej górki bardziej jakieś oblegane miasto w stylu mapy nr. 5 Nie znam ograniczeń tilesetu. Może poleci głos, choć wątpię, bo można by zrobić to lepiej. Fakt te tile z 95 są bardzo spoko.
12. Biegające bałwany. Brakuje mi jakiegoś wejścia do domku, ale wiadomo, brak charów. Głos byłby gdyby... Nie skopana perspektywa. Niby domek stoi na górce, jednak droga jest płaska. Poza tym nie ma tutaj niczego skomplikowanego, czy innowacyjnego.
13. Wioska indian? Nawet fajny koncept. Ale nie lubię zbyt wysokich skał, szczególnie w VX Ace/ VX. Mapa trochę mało grywalna, bo żeby przejść z jednego krańca do drugiego trzeba się trochę naklikać w strzałki.
14. Final Fantasy! Tu prawdopodobnie będzie głos. Mapka konkret, przedstawia to co powinna przedstawiać. Ale ten Inn troszeczkę za mały. No i trochę chaosu się wdało do tej mapy.
15. Wodospady! Wodospady. Wodospady... wodospady....... Mindfuck konkretny.
Jednak nie taka kolejka zła po głębszym przypatrzeniu się. Zgadzam się w 100% z GB
Taa... W pierwszych projektach. Chyba twoichPrometherion pisze:mapki w stylu 10, z rtp xpka te grafiki pojawiają się najczęściej, czy to w pierwszych projektach czy w screenshot thread, dość. :)
EDIT: Fajną ideą tego konkursu jest to, że widać głosy i jak w czasie one rosną. Jest takie napięcie, wdł. mnie większe niż na GFach
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Przyłączam się do stronnictwa, które uważa, że w tej kolejce jest na co popatrzeć. A że najprzyjemniej patrzyło mi się na mapki 6, 9 i 10, to na nie idą głosy.
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Ciekawy przekrój przez historię RM, do pełni szczęścia brakuje tylko 2k (który imo ma ładniejszy RTP niż 2k3). Pomijając mapping, to fajnie widać tutaj wady i zalety wszystkich tilesetów. Najlepiej jak dla mnie broni się XP, z tymi pagórkami jest idealny do trzaskania pocztówek i potrafi przykryć tym nawet średni dizajn. Może to trochę pójście na łatwiznę, ale fakt, że patrzy się na to przyjemnie, w przeciwieństwie do kanciastych gór z VX. 10 wykorzystuje to najlepiej, chociaż wydaje mi się podejrzanie podobna do jednej mapki z pierwszej kolejki. Za to MV mnie zupełnie nie przekonuje, zgodzę się, że strasznie to niespójne.
turn up the silence
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Ciekawi mnie ile osob zdeklarowalo sie na 2k3 xd Sam nie mam szans go zdobyc (chociaz bardzo bym chcial :( ).
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Ale ze mnie idiota. Dopiero kapnąłem się jak to będzie rozdawane. Ja zrozumiałem, że dla zwycięzcy kategorii, to znaczy dla tego kto zdobędzie największą ilość punktów w swoim RM :facepalm:CrashuR pisze:Ciekawi mnie ile osob zdeklarowalo sie na 2k3
W takim razie jeśli mam coś wygrać muszę liczyć na dużo szczęścia :P
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Moje głosy poszły na 3 i na 6. Mapa nr 6 zdecydowanie najlepsza według mnie, jest ładna, jest grywalna i dobrze przemyślana. trójka na pierwszy rzut oka skojarzyła mi się ze slumsami w Midgard z FF7, w pewnym sensie mnie urzekła bardziej niż pozostałe mapy (poza 6).
Trzeciego głosu postanowiłem nie przyznawać. Jakoś pozostałe mapy mnie nie przekonują. Może dlatego, że jak widzę RTP z XP to dostaję mdłości i przewijam dalej xD Cóż, jak to mawiają są gusta i guściki.
Ja pogrzebałem swoje szanse na dobry wynik przez ogromnego babola na mapie, który zauważyłem dopiero po publikacji mapek :D
Trzeciego głosu postanowiłem nie przyznawać. Jakoś pozostałe mapy mnie nie przekonują. Może dlatego, że jak widzę RTP z XP to dostaję mdłości i przewijam dalej xD Cóż, jak to mawiają są gusta i guściki.
Ja pogrzebałem swoje szanse na dobry wynik przez ogromnego babola na mapie, który zauważyłem dopiero po publikacji mapek :D
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon V - kolejka specjalna
No, muszę przyznać, że mnie przejrzałeś :PDeathwing pisze:10 wykorzystuje to najlepiej, chociaż wydaje mi się podejrzanie podobna do jednej mapki z pierwszej kolejki.
Aczkolwiek ta mapa była robiona wcześniej niż ta z VX Ace, po prostu już nie miałem sił w pierwszej kolejce i zrobiłem coś podobnego.
Moje głosy oddałem na 6, 11 i 14
Gratulacje dla zwycięzcy, to była naprawdę zażarta walka. Kurde, jak to jest, że jak się rozpędzę, to się okazuje, że to ostatnia kolejka LM?
Teraz mieć tylko nadzieję, że pierwsze miejsce nie wybrało kart
Super impreza i dzięki Jazz za organizację (w szczególności, że w większości (a może i cała?) była samotna). Gratuluję wszystkim przede mną w rankingu, oraz tym którzy podjęli się walki i wytrwali do końca.
Ten jeden punkt na końcu...
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon V - kolejka specjalna
No i pora na ostatnie wyniki, wszystko sprawdzone, szczegóły poniżej! :)
Standardowo, kolejno - pozycja, nick/nicki, (ilość pkt-ilość głosów):
1 Deathwing (16-9)
2 Adrapnikram (15-8)
3 Prometherion (14-7)
4 CrashuR/Dragon Kamillo (12,5-6)
6 lorak (11-5)
7 GameBoy (10-4)
8 Germillios/Keibi (8,5-3)
10 PAKKK/Necromo/Endvorte/Rahael (5,5-2)
14 Amelanduil/Yoroiookami (2,5-1)
I nagrody!
Angielska, steamowa wersja RM2003 wędruje do CrashuRa.
Angielską, steamową wersję RMXP zdobywa Deathwing.
Deck Builder's Toolkit MTG wygrywa Adrapnikram!
Wielkie gratulacje dla zwycięzców i jeszcze większe podziękowania dla wszystkich uczestników, w tym głosujących.
Zwycięzców proszę o kontakt na PM, potrzebuję danych do przesłania Wam nagród (fizycznie czy elektronicznie). :)
Za chwilę tabela i ostateczne podsumowanie, do którego zapraszam w tym temacie - viewtopic.php?f=21&t=5563.
Standardowo, kolejno - pozycja, nick/nicki, (ilość pkt-ilość głosów):
1 Deathwing (16-9)
2 Adrapnikram (15-8)
3 Prometherion (14-7)
4 CrashuR/Dragon Kamillo (12,5-6)
6 lorak (11-5)
7 GameBoy (10-4)
8 Germillios/Keibi (8,5-3)
10 PAKKK/Necromo/Endvorte/Rahael (5,5-2)
14 Amelanduil/Yoroiookami (2,5-1)
I nagrody!
Angielska, steamowa wersja RM2003 wędruje do CrashuRa.
Angielską, steamową wersję RMXP zdobywa Deathwing.
Deck Builder's Toolkit MTG wygrywa Adrapnikram!
Wielkie gratulacje dla zwycięzców i jeszcze większe podziękowania dla wszystkich uczestników, w tym głosujących.
Zwycięzców proszę o kontakt na PM, potrzebuję danych do przesłania Wam nagród (fizycznie czy elektronicznie). :)
Za chwilę tabela i ostateczne podsumowanie, do którego zapraszam w tym temacie - viewtopic.php?f=21&t=5563.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Crashykk
- Posty: 723
- Rejestracja: 16 gru 2011, 16:08
- Lokalizacja: Kuj-Pom
- Kontakt:
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Moją mapką była typowa wioseczka z kilku pierwszych Fajnali. Przyznam się nawet, że inspirację brałem z pierwszego miasta w pierwszej części gry :P
Edit:
Naprawdę się cieszę!
Edit:
W życiu bym nie pomyślał, że jednak mi się uda skoro wylądowałem na 4 miejscu :oJazzwhisky pisze: Angielska, steamowa wersja RM2003 wędruje do CrashuRa.
Naprawdę się cieszę!
Ostatnio zmieniony 19 cze 2016, 12:04 przez Crashykk, łącznie zmieniany 1 raz.
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Sezon V - kolejka specjalna
;____;
Muszę za rok zmiażdżyć konkurencję. :v
Muszę za rok zmiażdżyć konkurencję. :v
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Szkoda :D
Ostatnio zmieniony 20 cze 2016, 09:08 przez Prometherion, łącznie zmieniany 1 raz.
Pracuję nad...
- Deathwing
- Posty: 305
- Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
- Kontakt:
Re: Sezon V - kolejka specjalna
No masz, to ostatnie zwycięstwo było dosłownie rzutem na taśmę :D Planowałem na tę kolejkę VXowe wnętrze, ale dałem sobie spokój po milionie prób. Ta mapka to takie luźne nawiązanie do mojej pokemonowej wioski z pierwszego sezonu, wtedy patent na sielski krajobraz się sprawdził i teraz jak widać też :) A głosowałem na 9, 10 i 12.
turn up the silence
- Adrap
- Posty: 815
- Rejestracja: 21 kwie 2014, 14:39
- Lokalizacja: Kurpsie
Re: Sezon V - kolejka specjalna
W zasadzie to rozpoznałem czyje są mapy w pierwszej 5 i kilka pozostałych, dlatego mocno bałem się o ten ciągły remis na 1 miejscu, bo Prometherion jest wyżej w rankingu. Fajnie wyjść z LM z czymś. I to z takim czymś :D
Wydane:
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
Podziemia: Człowiek, 23 sekundy, Królobójcy, Najstarszy
Współautor gry: Amarok (W produkcji)
- Prometherion
- Posty: 238
- Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31
Re: Sezon V - kolejka specjalna
Gratualcje dla Deathwinga bo robił super mapki.Konkurencja była ostra i zażarcie walczyła. Dałem dupy w 5 i 6 kolejce, zamiast wykonać domek i mapkę, to wolałem eksperymentować:) Mam nadzieję, że w 6 sezonie(o ile powstanie) nie dam się:)
Pracuję nad...