Strona 3 z 4

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 17 cze 2016, 15:30
autor: Amelanduil
Czemu wyczuwam kolejną kolejkę, w której dostanę jeden glos :roll:
A ten patent z 6-ki kurczę faktycznie ładnie wypada.

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 17 cze 2016, 16:31
autor: Adrap
Cotygodniowy wtorkowy piątkowy przegląd map #7

Spodziewałem się ciut lepszych map. Ale przynajmniej jest grywalnie. Wsiadamy w pociąg i jedziemy.

1. To taka mapa do gierki zrobionej na RTP (Ile te zdanie ma sensu xD). Ogólnie prezentuje się nieźle, ale bez szaleństw. Taka mini eksploracyjna mapę. Im dłużej patrzę tym bardziej się podoba.
2. Trochę gorzej niż 1, mapka wygląda na sklejoną bardzo szybko. Nawet mam podobną do testów w grze. Bardzo grywalnie, ale jakieś pagórki by się przydały. Albo ją tak przesunąć parę kratek w dół.
3. Tu tileset mi się bardziej spodobał bardziej niż sama mapa. Tory wyszły dość płasko, bardziej na tym tilesecie widziałbym jakieś zagęszczone wieżowce niż minisklepiki. Wtedy dałoby fajny postapokaliptyczny klimat.
4. Mapy podziemi z VX Ace, kojarzą mi się z chaosem. Nie inaczej jest w tym przypadku. Ale rozumiem, że te latające klocki to jakiś element logiczno zręcznościowy. Dają fajny klimacik mapie, tak samo jak kości dinozaura/smoka. Fajnie czuć taki fantastyczny klimacik.
5. Pierwsze wrażenie - Gotik i stary obóz. Fajny motyw z miastem po (a może w trakcie) oblężenia. Opowiada ciekawą historię, zdecydowanie brakuje mi ty charsetów lejących się po łbach.
6. Lux mapa. Jest głos. Jednak mapa nie posiada ciekawych elementów, poza pubu. Ten cień, który nie pada na kwiatki, to też jakaś lipa xD Kończę na to patrzeć bo się zaraz rozmyślę i nie oddam głosu.
7. Podobnie jak w 3, jednak koncept mapy do mnie bardziej przemawia. Widzę tu jakąś gierkę typy GTA. Jedyne co mnie odpycha, to ta symetria, której nie cierpię, serio. Choć tu nie wygląda, aż tak źle.
8. Średnio tutaj :/ Gdyby bardziej skupić się na tej kapliczce i dać więcej stopni wysokości, to może wyglądałoby lepiej. Za dużo powtarzających się elementów. Co nie zmienia faktu, że w grze wyglądałoby nieźle.
9. Coś mi tutaj nie pasuje. Już wiem! Kamienie, stojące na wodzie. Poza tym mostek ucięty trochę. Tak samo jak palma po prawej. Kurde, niby mapa fajna, ale jakoś te szczególiki mi ostro przeszkadzają. Nie wiem o co chodzi. Przemyślę, może będzie głos.
10. Mapa sezonu? Głos na 100% Chyba najbardziej mi się podoba, to że mapa daje fajne możliwości eksploracji. Tu jakaś jaskinia niedźwiedzia, tutaj wejście za wodospady. Na przepływanie rzeki pod skałami sam bym nie wpadł. Muszę się zgodzić z Promkiem, że takie mapy często widać na Screenach (może nie aż takie dobre). Teraz zobaczyłem coś jeszcze. Można tą mapę przejść trzymając jeden klawisz praktycznie xD. Ale można też pozwiedzać.
11. Tutaj super koncept na obóz postawiony na wyżynie. Tylko widziałbym z tej górki bardziej jakieś oblegane miasto w stylu mapy nr. 5 Nie znam ograniczeń tilesetu. Może poleci głos, choć wątpię, bo można by zrobić to lepiej. Fakt te tile z 95 są bardzo spoko.
12. Biegające bałwany. Brakuje mi jakiegoś wejścia do domku, ale wiadomo, brak charów. Głos byłby gdyby... Nie skopana perspektywa. Niby domek stoi na górce, jednak droga jest płaska. Poza tym nie ma tutaj niczego skomplikowanego, czy innowacyjnego.
13. Wioska indian? Nawet fajny koncept. Ale nie lubię zbyt wysokich skał, szczególnie w VX Ace/ VX. Mapa trochę mało grywalna, bo żeby przejść z jednego krańca do drugiego trzeba się trochę naklikać w strzałki.
14. Final Fantasy! Tu prawdopodobnie będzie głos. Mapka konkret, przedstawia to co powinna przedstawiać. Ale ten Inn troszeczkę za mały. No i trochę chaosu się wdało do tej mapy.
15. Wodospady! Wodospady. Wodospady... wodospady....... Mindfuck konkretny.

Jednak nie taka kolejka zła po głębszym przypatrzeniu się. Zgadzam się w 100% z GB
Prometherion pisze:mapki w stylu 10, z rtp xpka te grafiki pojawiają się najczęściej, czy to w pierwszych projektach czy w screenshot thread, dość. :)
Taa... W pierwszych projektach. Chyba twoich :-P

EDIT: Fajną ideą tego konkursu jest to, że widać głosy i jak w czasie one rosną. Jest takie napięcie, wdł. mnie większe niż na GFach

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 17 cze 2016, 21:51
autor: Kleo
Przyłączam się do stronnictwa, które uważa, że w tej kolejce jest na co popatrzeć. A że najprzyjemniej patrzyło mi się na mapki 6, 9 i 10, to na nie idą głosy.

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 17 cze 2016, 23:22
autor: Deathwing
Ciekawy przekrój przez historię RM, do pełni szczęścia brakuje tylko 2k (który imo ma ładniejszy RTP niż 2k3). Pomijając mapping, to fajnie widać tutaj wady i zalety wszystkich tilesetów. Najlepiej jak dla mnie broni się XP, z tymi pagórkami jest idealny do trzaskania pocztówek i potrafi przykryć tym nawet średni dizajn. Może to trochę pójście na łatwiznę, ale fakt, że patrzy się na to przyjemnie, w przeciwieństwie do kanciastych gór z VX. 10 wykorzystuje to najlepiej, chociaż wydaje mi się podejrzanie podobna do jednej mapki z pierwszej kolejki. Za to MV mnie zupełnie nie przekonuje, zgodzę się, że strasznie to niespójne.

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 18 cze 2016, 12:17
autor: Crashykk
Ciekawi mnie ile osob zdeklarowalo sie na 2k3 xd Sam nie mam szans go zdobyc (chociaz bardzo bym chcial :( ).

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 18 cze 2016, 14:00
autor: Adrap
CrashuR pisze:Ciekawi mnie ile osob zdeklarowalo sie na 2k3
Ale ze mnie idiota. Dopiero kapnąłem się jak to będzie rozdawane. Ja zrozumiałem, że dla zwycięzcy kategorii, to znaczy dla tego kto zdobędzie największą ilość punktów w swoim RM :facepalm:
W takim razie jeśli mam coś wygrać muszę liczyć na dużo szczęścia :P

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 09:33
autor: Rahael
Moje głosy poszły na 3 i na 6. Mapa nr 6 zdecydowanie najlepsza według mnie, jest ładna, jest grywalna i dobrze przemyślana. trójka na pierwszy rzut oka skojarzyła mi się ze slumsami w Midgard z FF7, w pewnym sensie mnie urzekła bardziej niż pozostałe mapy (poza 6).

Trzeciego głosu postanowiłem nie przyznawać. Jakoś pozostałe mapy mnie nie przekonują. Może dlatego, że jak widzę RTP z XP to dostaję mdłości i przewijam dalej xD Cóż, jak to mawiają są gusta i guściki.

Ja pogrzebałem swoje szanse na dobry wynik przez ogromnego babola na mapie, który zauważyłem dopiero po publikacji mapek :D

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 11:58
autor: Adrap
Deathwing pisze:10 wykorzystuje to najlepiej, chociaż wydaje mi się podejrzanie podobna do jednej mapki z pierwszej kolejki.
No, muszę przyznać, że mnie przejrzałeś :P
Aczkolwiek ta mapa była robiona wcześniej niż ta z VX Ace, po prostu już nie miałem sił w pierwszej kolejce i zrobiłem coś podobnego.
Moje głosy oddałem na 6, 11 i 14
Gratulacje dla zwycięzcy, to była naprawdę zażarta walka. Kurde, jak to jest, że jak się rozpędzę, to się okazuje, że to ostatnia kolejka LM?

Teraz mieć tylko nadzieję, że pierwsze miejsce nie wybrało kart :-P
Super impreza i dzięki Jazz za organizację (w szczególności, że w większości (a może i cała?) była samotna). Gratuluję wszystkim przede mną w rankingu, oraz tym którzy podjęli się walki i wytrwali do końca.

Ten jeden punkt na końcu...

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 11:59
autor: Jazzwhisky
No i pora na ostatnie wyniki, wszystko sprawdzone, szczegóły poniżej! :)

Standardowo, kolejno - pozycja, nick/nicki, (ilość pkt-ilość głosów):

1 Deathwing (16-9)
2 Adrapnikram (15-8)
3 Prometherion (14-7)
4 CrashuR/Dragon Kamillo (12,5-6)
6 lorak (11-5)
7 GameBoy (10-4)
8 Germillios/Keibi (8,5-3)
10 PAKKK/Necromo/Endvorte/Rahael (5,5-2)
14 Amelanduil/Yoroiookami (2,5-1)



I nagrody!

Angielska, steamowa wersja RM2003 wędruje do CrashuRa.

Angielską, steamową wersję RMXP zdobywa Deathwing.

Deck Builder's Toolkit MTG wygrywa Adrapnikram!


Wielkie gratulacje dla zwycięzców i jeszcze większe podziękowania dla wszystkich uczestników, w tym głosujących.
Zwycięzców proszę o kontakt na PM, potrzebuję danych do przesłania Wam nagród (fizycznie czy elektronicznie). :)

Za chwilę tabela i ostateczne podsumowanie, do którego zapraszam w tym temacie - viewtopic.php?f=21&t=5563.

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 12:01
autor: Crashykk
Moją mapką była typowa wioseczka z kilku pierwszych Fajnali. Przyznam się nawet, że inspirację brałem z pierwszego miasta w pierwszej części gry :P
Obrazek

Edit:
Jazzwhisky pisze: Angielska, steamowa wersja RM2003 wędruje do CrashuRa.
:shock: W życiu bym nie pomyślał, że jednak mi się uda skoro wylądowałem na 4 miejscu :o
Naprawdę się cieszę!

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 12:02
autor: GameBoy
;____;

Muszę za rok zmiażdżyć konkurencję. :v

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 12:17
autor: Prometherion
Szkoda :D

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 12:21
autor: Deathwing
No masz, to ostatnie zwycięstwo było dosłownie rzutem na taśmę :D Planowałem na tę kolejkę VXowe wnętrze, ale dałem sobie spokój po milionie prób. Ta mapka to takie luźne nawiązanie do mojej pokemonowej wioski z pierwszego sezonu, wtedy patent na sielski krajobraz się sprawdził i teraz jak widać też :) A głosowałem na 9, 10 i 12.

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 12:23
autor: Adrap
W zasadzie to rozpoznałem czyje są mapy w pierwszej 5 i kilka pozostałych, dlatego mocno bałem się o ten ciągły remis na 1 miejscu, bo Prometherion jest wyżej w rankingu. Fajnie wyjść z LM z czymś. I to z takim czymś :D

Re: Sezon V - kolejka specjalna

: 19 cze 2016, 12:27
autor: Prometherion
Gratualcje dla Deathwinga bo robił super mapki.Konkurencja była ostra i zażarcie walczyła. Dałem dupy w 5 i 6 kolejce, zamiast wykonać domek i mapkę, to wolałem eksperymentować:) Mam nadzieję, że w 6 sezonie(o ile powstanie) nie dam się:)