Cotygodniowy
wtorkowy piątkowy przegląd map #7
Spodziewałem się ciut lepszych map. Ale przynajmniej jest grywalnie. Wsiadamy w pociąg i jedziemy.
1. To taka mapa do gierki zrobionej na RTP (Ile te zdanie ma sensu xD). Ogólnie prezentuje się nieźle, ale bez szaleństw. Taka mini eksploracyjna mapę. Im dłużej patrzę tym bardziej się podoba.
2. Trochę gorzej niż 1, mapka wygląda na sklejoną bardzo szybko. Nawet mam podobną do testów w grze. Bardzo grywalnie, ale jakieś pagórki by się przydały. Albo ją tak przesunąć parę kratek w dół.
3. Tu tileset mi się bardziej spodobał bardziej niż sama mapa. Tory wyszły dość płasko, bardziej na tym tilesecie widziałbym jakieś zagęszczone wieżowce niż minisklepiki. Wtedy dałoby fajny postapokaliptyczny klimat.
4. Mapy podziemi z VX Ace, kojarzą mi się z chaosem. Nie inaczej jest w tym przypadku. Ale rozumiem, że te latające klocki to jakiś element logiczno zręcznościowy. Dają fajny klimacik mapie, tak samo jak kości dinozaura/smoka. Fajnie czuć taki fantastyczny klimacik.
5. Pierwsze wrażenie - Gotik i stary obóz. Fajny motyw z miastem po (a może w trakcie) oblężenia. Opowiada ciekawą historię, zdecydowanie brakuje mi ty charsetów lejących się po łbach.
6. Lux mapa. Jest głos. Jednak mapa nie posiada ciekawych elementów, poza pubu. Ten cień, który nie pada na kwiatki, to też jakaś lipa xD Kończę na to patrzeć bo się zaraz rozmyślę i nie oddam głosu.
7. Podobnie jak w 3, jednak koncept mapy do mnie bardziej przemawia. Widzę tu jakąś gierkę typy GTA. Jedyne co mnie odpycha, to ta symetria, której nie cierpię, serio. Choć tu nie wygląda, aż tak źle.
8. Średnio tutaj :/ Gdyby bardziej skupić się na tej kapliczce i dać więcej stopni wysokości, to może wyglądałoby lepiej. Za dużo powtarzających się elementów. Co nie zmienia faktu, że w grze wyglądałoby nieźle.
9. Coś mi tutaj nie pasuje. Już wiem! Kamienie, stojące na wodzie. Poza tym mostek ucięty trochę. Tak samo jak palma po prawej. Kurde, niby mapa fajna, ale jakoś te szczególiki mi ostro przeszkadzają. Nie wiem o co chodzi. Przemyślę, może będzie głos.
10. Mapa sezonu? Głos na 100% Chyba najbardziej mi się podoba, to że mapa daje fajne możliwości eksploracji. Tu jakaś jaskinia niedźwiedzia, tutaj wejście za wodospady. Na przepływanie rzeki pod skałami sam bym nie wpadł. Muszę się zgodzić z Promkiem, że takie mapy często widać na Screenach (może nie aż takie dobre). Teraz zobaczyłem coś jeszcze. Można tą mapę przejść trzymając jeden klawisz praktycznie xD. Ale można też pozwiedzać.
11. Tutaj super koncept na obóz postawiony na wyżynie. Tylko widziałbym z tej górki bardziej jakieś oblegane miasto w stylu mapy nr. 5 Nie znam ograniczeń tilesetu. Może poleci głos, choć wątpię, bo można by zrobić to lepiej. Fakt te tile z 95 są bardzo spoko.
12. Biegające bałwany. Brakuje mi jakiegoś wejścia do domku, ale wiadomo, brak charów. Głos byłby gdyby... Nie skopana perspektywa. Niby domek stoi na górce, jednak droga jest płaska. Poza tym nie ma tutaj niczego skomplikowanego, czy innowacyjnego.
13. Wioska indian? Nawet fajny koncept. Ale nie lubię zbyt wysokich skał, szczególnie w VX Ace/ VX. Mapa trochę mało grywalna, bo żeby przejść z jednego krańca do drugiego trzeba się trochę naklikać w strzałki.
14. Final Fantasy! Tu prawdopodobnie będzie głos. Mapka konkret, przedstawia to co powinna przedstawiać. Ale ten Inn troszeczkę za mały. No i trochę chaosu się wdało do tej mapy.
15. Wodospady! Wodospady. Wodospady... wodospady....... Mindfuck konkretny.
Jednak nie taka kolejka zła po głębszym przypatrzeniu się. Zgadzam się w 100% z GB
Prometherion pisze:mapki w stylu 10, z rtp xpka te grafiki pojawiają się najczęściej, czy to w pierwszych projektach czy w screenshot thread, dość. :)
Taa... W pierwszych projektach. Chyba twoich
EDIT: Fajną ideą tego konkursu jest to, że widać głosy i jak w czasie one rosną. Jest takie napięcie, wdł. mnie większe niż na GFach