Re: Sezon V - kolejka 1
: 15 maja 2016, 23:39
Jak na godzinę mapkowania, to nawet, nawet mi poszło...
Ja głosowałem na 1, 10, 13 i 15.
1 i 10 - proste, podobne, tylko że jedno w lato, drugie w zime. A przy okazji zauważyliście brak jesiennych tili w większości zestawach, nawet w RTP, jest tylko lato (od biedy nada się też na wiosnę) i zima XD.
13 i 15 zaś kojarzy mi się z jakimiś sielankami, takie miejsca gdzie chciałoby się być.
Co do innych map które zwróciły moją uwagę:
3 - rozdupca mnie nazywanie tego muru akweduktem XD
5 - chętnie zobaczyłbym w takim stylu całe miasta, to dobry sposób na mapkowanie
6 - prawie mój głos, podoba mi się
7 - okna i kosz - genialne, reszta jakoś mnie nie jara.
9 - s... yyy bałagan, dziwna kratownica w lewym dolnym rogu.
11 - mam z tą mapą problem...
14 - powodzenia w czołganiu się w korytarzu XD
17 - fajna mapa, jednak pewien szczegół mnie bardzo razi i dlatego odpadała, i to nie był brak panoramy. Tylko to dziwna jedna podstawa góry, za bardzo zwraca na siebie uwagę.
Ogólnie fajne mapy, większość jest na niezłym poziomie.
Co do 11, przyłączam się do prośby o wyjaśnienie jak zostało zrobione to drzewo. Niestety sposób który opisałeś działał w XP, ale VX i ACE zostały go pozbawione. Sprawdziłem nawet przed chwilą w sreamowej wersji (a nuż wyszła jakaś nowa wersja która to wraca), ale nie, nie ma tam tej opcji.
W VX i ACE da się to zrobić prosto (ścieżka, ruch eventu => zmień przeźroczystość i odznaczenie powtarzaj ruch), ale to raczej jest już użycie komendy co jest w LM zabronione - no chyba że o czymś nie wiem...
Pamiętam, że podobny (choć dotyczący czegoś innego) problem miałem z jedną mapą w poprzednim LM w VX ACE, w końcu i tak nic się nie wyjaśniło...
Ja głosowałem na 1, 10, 13 i 15.
1 i 10 - proste, podobne, tylko że jedno w lato, drugie w zime. A przy okazji zauważyliście brak jesiennych tili w większości zestawach, nawet w RTP, jest tylko lato (od biedy nada się też na wiosnę) i zima XD.
13 i 15 zaś kojarzy mi się z jakimiś sielankami, takie miejsca gdzie chciałoby się być.
Co do innych map które zwróciły moją uwagę:
3 - rozdupca mnie nazywanie tego muru akweduktem XD
5 - chętnie zobaczyłbym w takim stylu całe miasta, to dobry sposób na mapkowanie
6 - prawie mój głos, podoba mi się
7 - okna i kosz - genialne, reszta jakoś mnie nie jara.
9 - s... yyy bałagan, dziwna kratownica w lewym dolnym rogu.
11 - mam z tą mapą problem...
14 - powodzenia w czołganiu się w korytarzu XD
17 - fajna mapa, jednak pewien szczegół mnie bardzo razi i dlatego odpadała, i to nie był brak panoramy. Tylko to dziwna jedna podstawa góry, za bardzo zwraca na siebie uwagę.
Ogólnie fajne mapy, większość jest na niezłym poziomie.
Co do 11, przyłączam się do prośby o wyjaśnienie jak zostało zrobione to drzewo. Niestety sposób który opisałeś działał w XP, ale VX i ACE zostały go pozbawione. Sprawdziłem nawet przed chwilą w sreamowej wersji (a nuż wyszła jakaś nowa wersja która to wraca), ale nie, nie ma tam tej opcji.
W VX i ACE da się to zrobić prosto (ścieżka, ruch eventu => zmień przeźroczystość i odznaczenie powtarzaj ruch), ale to raczej jest już użycie komendy co jest w LM zabronione - no chyba że o czymś nie wiem...
Pamiętam, że podobny (choć dotyczący czegoś innego) problem miałem z jedną mapą w poprzednim LM w VX ACE, w końcu i tak nic się nie wyjaśniło...