Strona 7 z 8

Re: Sezon V - kolejka 2

: 18 maja 2016, 19:49
autor: Yoroiookami
Nie przyznawaj się do władzy, Jazz, bo zaraz wylecą na ciebie z widłami i pochodniami. :lol:

Ja na ogół nigdy nie żałuję oddanych głosów, więc myślę że długi czas na przemyślenia nie jest zawsze dobry. Już wystarczy że nad wyborem smaku soku się zastanawiam 20 minut. :I
Za to trochę szkoda, że można oddać tylko cztery głosy. Naprawdę mnie dziwi, że niektórzy są w stanie np. zagłosować tylko na dwie mapki przy takim ładnym zestawieniu.

Re: Sezon V - kolejka 2

: 18 maja 2016, 20:15
autor: GameBoy
Im dłużej się zastanawiasz tym trudniej wybrać, dlatego ja staram się głosować szybko. =)

Re: Sezon V - kolejka 2

: 18 maja 2016, 21:12
autor: Stanior
Też mi się wydaję, że obecny system głosowania jest bardzo dobry. Przecież to tylko i wyłącznie zabawa, jeżeli ktoś oszukuje to naprawdę musi być mocno niedowartościowany :P Wydaję mi się jednak, że żadne "przekręty" tutaj nie odchodzą :) Skala wydarzenia jest mimo wszystko zbyt duża.

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 00:29
autor: Jazzwhisky
Dobra dobra, ja tu mam już wyniki! :)

Standardowo, kolejno - pozycja, nick/nicki, (ilość pkt-ilość głosów):

1 Deathwing (16-20)
2 lorak/Gameboy (14,5-17)
4 Prometherion (13-9)
5 Dragon Kamillo (12-8)
6 Venesard (11-7)
7 Fear/Necromo/Spider (9-5)
10 ADI/Adrapnikram/Ekhart/Kryzz333/Endvorte/Keibi (4,5-4)
16 Yoroiookami/Sefiro/CrashuR (2,5-3)
19 Michu/Amelanduil/X-Tech (2-2)
22 Stanior (1,5-1)
23 Rahael/Preki/PAKKK (1-0)


Szykowało się na większe przetasowania, ale końcówka wiele nam wyrównała. Gratulacje dla wszystkich uczestników, obejrzeliśmy naprawdę dużo fajnych mapek. Aktualna sytuacja w tabeli tutaj - viewtopic.php?f=21&t=5563, a szczegóły oraz kolejka trzecia już nad ranem. Na dziś to tyle, dobranoc!

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 00:41
autor: CrashuR
2,5 punktu to nie tak źle :P
Zamysł ramki na dole w mojej mapie (13) był mniej więcej taki:
Obrazek
Niestety nie wyszło jak chciałem, a mała ilość kafelków ograniczyła moją wyobraźnie, więc zostawiłem jak było. Dzięki za te 3 głosy :P

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 01:18
autor: ADI
Odebrałem to w podobny sposób :)
Moja to 25.
Spoiler:

Kurcze... Robiłem ją dość późno i na szybko, przez co nie było zbytnio czasu na dopieszczanie, ale ogólnie pomimo braku większej ilości głosów i tak widzę że nie wyszło najgorzej :)

EDIT:
@Dół
W ogólnej tabeli i tak zawyżasz :P Ale spoko, już idę do Ciebie :)

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 01:49
autor: Yoroiookami
Hahaha! Jak na razie moje szesnaste miejsce wydaje się zupełnie możliwe. :lol:

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 02:31
autor: Amelanduil
Ah, szto? to już koniec głosowania? Moja to 22... Stanior za to idealnie wstrzelił się w moją interpretację, dlatego dla mnie jego głos jest warty 5-ciu innych xD
Prometherion pisze:22 - Pod względem kompozycyjnym bardzo uboga mapka, nic nie jest w niej tak naprawdę zrobione. Po prostu ściany i podłoga, oraz kilka szaf. Chociaż tło fabularne mogłoby uratować ten minimalizm.
Natomiast tu chciałbym przypomnieć, że słowami "po prostu ściany i podłoga" można opisać multum map starych gier, bo ktoś chyba o tym zapomniał :v

To jest moja przypadłość, przez którą nie nadaję się do ligi: dla mnie mapa musi być grywalna, robienie map nie pod grę to propagowanie złych nawyków >_>

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 03:55
autor: Ekhart
Moja była #6 :v

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 07:07
autor: Adrapnikram
To ja się zastanawiam jak wpływają ma głosy komentarze tych lepszych. Zaraz po tym jak Prometherion zagłosował na moją dwójkę dostałem jeszcze jeden głos :P
Tak poza tym to uważam, że poziom się podniósł, przynajmniej w porównaniu do ostatniej kolejki z ostatniego LM. Mógłbym się założyć że moja dwójka byłaby na czołowym miejscu, nie mówiąc o 23. Aż nie jest mi smutno że tak kiepsko idzie w tak dobrym LM.
A najbardziej podobała mi się walka loraka i gameboya. Coś czułem, że w końcu będzie równa ilość punktów.

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 07:34
autor: Prometherion
Dzięki po raz kolejny za te kilka głosów. A tutaj małe sprostowanie...
Kryzz333 pisze:23 ma bardzo ciekawy koncept i niezłe wykonanie, ale niektóre elementy dziwaczne i psują odbiór. Dodatkowo tileset moim zdaniem średnio pasuje do statku kosmicznego (?).

Adrapnikram pisze:23*- Wygląda jak pokład jakiegoś statku kosmicznego.


ha, ha, w założeniu to nie miał być statek kosmiczny, a fragment... więzienia. Te pokoje to cele z więźniami w środku, którzy są przetrzymywani przez czarnych magów. Kraty to pole siłowe, a tymi rurami wpuszczany jest gaz do środka. Fakt, że jest to latające więzienie, dlatego kapitan włazem wylatuje na zewnątrz. Jak widać za mało sugestywnie to przedstawiłem :-) W tej kolejce postanowiłem zrobić grową mapkę bez szaleństw, jak widać bardziej opłacalne było większe "zakręcenie". Gratulacje dla zwycięzców! U góry zrobiło się tłoczno, na szczęście teraz xp-ek, nie odpuszczę, ha, ha.

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 08:07
autor: PAKKK
moja to #4 jak widać nie poszło zbyt dobrze. Miała być to karczma z siedzibą jakiejś sekty czy coś.

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 08:46
autor: Spider
Spoiler:

Moja mapka to nr 21. Jeżeli ktoś myślał że moja to nr 5 to zwyczajnie przeceniał swój rozum i bazował na jakiś błędnych przekonaniach, pokazaliście mi tez że nadal nie zrozumieliście mojej wcześniejszej mapki, proszę to nadrobić.
Bardzo pozytywne komentarze przeczytałem. Obiecuję że jeszcze niejednokrotnie was zaskoczę i dam z siebie jeszcze więcej.

Kryzz333 pisze:21. Wykonanie takie sobie, ale dostaje głos za klimat. Nieźle to wygląda i pobudza wyobraźnię, jako część czegoś większego


Tak, robiąc ją myślałem o prince of persia i castelvaniach. Dostawali byśmy się do wielkich poziomów przez takie wiszące mosty z jednej wierzy do drugiej i tutaj moja uwaga dla tych co brzydko pisali (kółeczko wzajemnej adoracji) o mojej mapce, jest taka że gry z grafiką 2d maja to do siebie że wymagają od gracza wyobraźni, a mapki które tworzę mogą wykraczać poza czyjeś progi, to coś naturalnego.
Ech -_-' Wytłumaczę wam to. W przeciwieństwie do poprzedniej kolejki, chipset wymagał bym poszedł w całkiem inny styl. Nie zapełniałem na maksa tej planszy i uważam że niczego na niej nie brakuję. Patrząc waszym mózgiem można by napisać np. Takie pomosty raczej nie powinno się obciążać, zbędnymi ciężkimi beczkami czy innym szitem, Jest tak zbudowana że zwyczajnie nie ma na to miejsca, proszę to uwzględnić. Chciałem tez stworzyć coś oryginalnego, więc nie korzystałem z wielu elementów byłem świadomy że większość uczestników będzie miało ten sam charset na mapce.
Co do rury to jest ona zakończona chipsetem który ja uwypukla, a wystaję; bo chciałem zachować w tej prostokątnej prostocie pewien odłam surrealizmu lol.

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 10:26
autor: lorak
Za dobre były mapki w tej kolejce :) Poziom kreatywności niezaskakująco wysoki. No i uczestników więcej niż w poprzedniej kolejce. Trzymam kciuki, żeby taka tendencja się utrzymała.
Dzięki wszystkim za głosy. Trochę przesadziłem z bałaganem na screenie, ale w obronie mogę jedynie powiedzieć, że zamieszania jest mniej przy oglądaniu na standardowym growym ekranie. No i cóż - miała to być ukryta, nielegalna (wejście przez szafę) destylarnia, najwyraźniej więc nad komunikacją konceptu muszę jeszcze sporo popracować.

Ja zagłosowałem na 2, 9, 15, 23.
Dwójka dla mnie mocno niedoceniona. W sumie nie dziwię się, że część naprawdę dobrych mapek nie zebrało zbyt wielu głosów. Ja napisałem sobie listę głosów to wyszło mi jakieś 10 - 12 pozycji i brak zdecydowanych faworytów. Więc u mnie głosowanie to właściwie rzuty kością.

Sporo mapek miało w sobie motyw konwentu Mrocznych Kapturów. Fajne, nie wpadłbym na to.

Będzie trzeba wziąć się w garść i pokonywać własne granice, bo konkurencja najwyraźniej nie zamierza stać w miejscu ;)

Re: Sezon V - kolejka 2

: 19 maja 2016, 10:46
autor: Deathwing
Tanie efekciarstwo sprzedaje się najlepiej ;) A na poważnie, nie oczekiwałem pierwszego miejsca, ale miło mi, że mapka się spodobała. Pierwotne miałem nieco inny pomysł, ale przez brak odpowiednich klocków poprzestałem na samym moście. Zgodzę się z komentarzami, że mapka jest typowo do cutscenek. Staram się raczej unikać takiego stylu, więc myślę, że w następnych kolejkach pojadę już bardziej "grywalnym" schematem.

Moje głosy poszły na 1, 17, 18, 23 - praktycznie każda jest świetna jako mapka do gry. Na 17 urzekł mnie najbardziej motyw z destylarnią, jej wykonanie jest naprawdę genialne.