Wpadam na chwilę, wyniki pojawią się przed południem, wtedy też powinna wystartować kolejka 5. Szykujcie się na RMVX(A) i nie będzie to mapa świata. :)
Kici kici, miau miau.
Co jak co, liczba głosów przerosła moje oczekiwania, spodziewałem się mniej xD
Na które miejsce ona się w ogóle łapie? 4-te, czy 6-te?
Moja to:
"15 - Chaosu trochę tutaj. Fajnie widać poziomowość mapki, czego reszcie map zabrakło chyba. Całość wygląda na ekskortę kogoś ważnego i zasadzkę na niego."
I mam podobne zdanie do Jorosia (które swoją drogą wystarczy mi jako nagroda :D ), aczkolwiek od mojej mapy bardziej mi się podoba 16. Ale chyba doszedłem co jest nie tak z moimi mapami w 2k3. Zawierają za dużo elementów. O ile w przybliżeniu 2x się fajnie na to patrzy, to w normalnym rozmiarze daje efekt chaosu. I teraz wywaliłbym ten basen z dachu :P
Osobiście podobała mi się również 13 i myślałem, że zgarnie b. wysokie miejsce. Zdecydowanie nie spodziewałem się dla niej 0 punktów.
Necromo pisze:
3. - Mapka sama w sobie nie jest zła, ale ten niebieski daszek i te kwiaty strasznie denerwują. (naprawdę nie można było ich ułożyć w poziomie?)
Co? o_O Naprawdę nie rozumiem co masz na myśli, ani w jaki sposób układ kwiatków może denerwować.
Nie chciało mi się wcześniej pisać, ale głosowałam na:
10 - kotki :)
11 - działa na wyobraźnię, a do tego jest po prostu ładna
15 - konstrukcja tej budowli, choć skomplikowana, to wydała mi się przemyślana i spójna
16 - uwielbiam budynki z podcieniami (no dobra, cała mapka jest śliczna, ale ten kawałek najbardziej)
Refleksja ogólna też mnie przy tej kolejce naszła, a mianowicie taka, że ile razy sobie pomyślę, że któraś mapa jest "w czyimś stylu", to niemal za każdym razem się okazuje, że jej autorem jest ktoś inny, niż przypuszczałam. :)
Trochę mi głupio, bo nie głosowałem po raz pierwszy od czasu startów w Lidze. Miałem kilkudniową imprezę i nie dałem rady patrzeć na mapki:) Jutro skomentuję wszystkie mapki, a poza tym dzięki za głosy...
Okej. Więc mapa numer 8 to moje "dzieło" :).
Wbrew pozorom, nie miała być i nie jest to troll-mapa.
Żeby nie było - nie tworzyłem również tego w pośpiechu - poświęciłem spokojnie kilka godzin żeby wszystko dopieścić.
Mapka w zamyśle miała przedstawiać fragment miasta zawieszonego nad ziemią - te miejsca z trawą czy wodą to jakby "bioplatformy", które zasilane są życiodajną energią za pomocą tychże łączących wszystko przewodów (czyli w tilesecie te grafiki murów). Reszta to oczywiście również lewitujący fragment budynku, a drewniany pomost pełni rolę takich powietrznych uliczek, łączących poszczególne obszary. W tle zaś przewija się porastająca wszystko zielenina, którą można nazwać dość absurdalnie - nadziemnymi chwastami.
Scena jaka tam się odgrywa, w założeniu miała ukazywać dwie możliwości: epicką walkę dwóch przeciwnych zakonów, czy też panikę dwóch zakonów/nacji na wieść o tajemniczym zniknięciu kluczowego dla miasta artefaktu (środek mapy).
Wiem, możliwe że wyszło zupełnie inaczej niż sobie planowałem, ale i tak nie żałuję poświęconego czasu.
Chciałem poeksperymentować, dać się ponieść wyobraźni - przekonać się cóż tak naprawdę innego można stworzyć na takim jednoznacznym tilesecie - podobnie jak w przypadku chipsetu autorstwa DE, z którego stworzyłem wcześniej ten absurdalny statek kosmiczny :D.
No i cóż - ja tam jestem spełniony - nie mam do nikogo z was pretensji i rozumiem, że dla wielu mapka może być po prostu przesadą i kaszaną.
Dzięki za ten 1 głos - nawet jeśli ktoś zagłosował dla beki :D.
Generalnie wiadomo - każdy się cieszy gdy jego mapa zostanie uznana - ale mimo wszystko osobiście biorę udział w lidze po prostu dla zabawy. Najlepsze imho jest właśnie to jak takie przedsięwzięcie potrafi pobudzić umysł do działania - rozpalić tę iskrę dzięki narzuconym ograniczeniom (albo mi się zdaje, albo o tym chyba nawet mówiłem też w poprzedniej edycji).
Okej, to tyle o mojej mapce - teraz głosy:
6 - Jak napisał Adrapnikram: "Wygląda jak Romeo i Julia". Faktycznie, wygląda to bardziej jak taka romantyczna scena, niż akcja z jakiegoś rpga przedstawiająca rozmowę z npc. Oryginalnie :D.
11 - Świetne rozplanowanie budowli, sensowne umieszczenie postaci, doskonale dobrane cienie i odpowiednio gęsto ułożone drzewa. Mapka bardzo przyjemna, miła dla oka.
12 - Zagłosowałem ze względu na dużo ruchu i dynamiki - mapka niby przeciętna, ale dużo się dzieje i wszystko tętni życiem, czego często brakuje w innych mapach.
16 - Nie można było nie zagłosować, oczywiście - najlepsza technicznie mapa kolejki, widać naturalny talent i solidne umiejętności.