Strona 3 z 5

Re: Sezon V - kolejka 4

: 30 maja 2016, 23:40
autor: lorak
Wysłałem. Jazz miał rację - do tego chipsetu potrzebowałbym więcej czasu. Akurat w tej kolejce go zbyt wiele nie miałem. Cóż, zobaczymy jak wam poszło :)

Re: Sezon V - kolejka 4

: 30 maja 2016, 23:49
autor: GameBoy
Dziwne trochę, mi się te grafiki zbyt trudne do użycia nie wydawały. Jedynie te niebieskie dachy mogły sprawić trochę trudności, ale cała reszta jest jak najbardziej do ogarnięcia w maks pół godziny.

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 00:25
autor: Jazzwhisky
I 19 prac w kolejce czwartej, czyli bardzo dobry wynik jak na ten etap rywalizacji. :)
Jazzwhisky pisze:Głosowanie
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w temacie
- zwykła ankieta z CZTEREMA opcjami wyboru
- w głosowaniu mogą brać udział wszyscy użytkownicy zarejestrowani przed startem kolejki i co najmniej trzema postami na koncie - głosy innych użytkowników będą anulowane
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace, nie ujawniamy autorów poszczególnych map
- szczególna uwaga, głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów eliminują z rywalizacji w danej kolejce (0 pkt), proszę o ostrożność, wyjątków od zasady nie będzie!

Punkty
- Punkty rozdawane są wg zasady: 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie) - 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt, (16+15+14)/3=15), następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt).
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej liczbę pkt równą 1 plus połowa uzyskanych głosów. Wszelkie poprawki dokonywane są po obliczeniach przedstawionych wcześniej.
- Oprócz liczby pkt do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)
Map001
Obrazek

Map002
Obrazek

Map003
Obrazek

Map004
Obrazek

Map005
Obrazek

Map006
Obrazek

Map007
Obrazek

Map008
Obrazek

Map009
Obrazek

Map010
Obrazek

Map011
Obrazek

Map012
Obrazek

Map013
Obrazek

Map014
Obrazek

Map015
Obrazek

Map016
Obrazek

Map017
Obrazek

Map018
Obrazek

Map019
Obrazek

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 00:30
autor: GameBoy
To zdecydowanie najgorsza kolejka.
Nie widzę tu ani jednej mapy na którą bym zagłosował na pierwszy rzut oka, a w poprzednich kolejkach było takich chociaż kilka.

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 00:35
autor: Athanor
Według mnie na głosy zasługują: 5, 9, 11 i 16 (ona jest najlepsza)
Mam pytanie, co przedstawia mapa 8?

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 00:42
autor: Adrap
Ja się zgadzam z Athanorem i przyłączam się do pytania. Z dwie mapki są faktycznie fajne w tym na pewno 16

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 00:51
autor: Jazzwhisky
Jeśli Stanior wpadnie to na pewno opowie Wam jakąś historię. :)))
Ew. jej autor, ale już PO ogłoszeniu wyników, cierpliwości.

Trochę zabrakło mi klasycznego podejścia do tego tilesetu, takich dopracowanych mapek bez haczyków, ale może to po prostu brak czasu (pogoda sprzyjała aktywności), na który narzekało w tej kolejce mnóstwo uczestników. W tej kolejce przyszło też chyba więcej poprawek niż w poprzednich trzech kolejkach razem wziętych, ale to jakoś mnie nie zaskoczyło. :}

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 00:51
autor: Fear
Głosy idą na 4, 9 i 16. Z czego szesnastka bezdyskusyjnie najlepsza. Nawet wahałem się, czy nie dać punktów tylko dla 16, ale ostatecznie doceniał 4 i 9, mimo, że to pójście na łatwiznę ze zrobieniem po prostu budynku, jako motywu przewodniego. Gratulacje!

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 01:18
autor: Kleo
16 jest śliczna, zdziwiłabym się, gdyby nie wygrała. Za to 17 wygląda, jakby ktoś miał niezły pomysł, ale zabrakło mu czasu, żeby go dokończyć.
Liczyłam na trochę więcej map z "fabułą", lubię je. W tej kategorii, choć estetycznie może nie jest powalająca, wygrywa dla mnie kocia królowa, przeganiająca intruzów siłami swojej miauczącej armii (mam na myśli mapę 10, jakby ktoś miał wątpliwości).
4 mi się nawet podoba, taka monumentalna jest (chociaż dach coś zgrzyta w oczach, chyba w środkowej części jest niższy niż w bocznych?).

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 02:04
autor: Amelanduil
Nie no, 16 miejscami jest troszeczkę mało estetyczna jak na moje gusta, ale chyba w tym tilesecie raczej o to ciężko przy bardziej wymyślnych konstrukcjach.
Można chyba śmiało stwierdzić, że nawiedził nas kaszaniasty tileset...? Plus nawet do 20 map nie dobita kolejka...

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 02:26
autor: Yoroiookami
Większość nie wyszła przepiękna, czyli jednak jakieś problemy z tilesetem były. :> Mimo to nie wiem, czy załapię się na jakieś punkty.
Najbardziej podobają mi się mapy #1, #9, #10, #12, #13, #14, #15, #16, #19.

[1] - Jak zobaczyłem, to moja pierwsza myśl to "chyba nie dostanę żadnego głosu w tej kolejce". :lol:
[9] - Ładnie wykorzystany tileset, nawet domki wyszły lepsze niż na innych mapach.
[10] - Głównie za motyw z kotkami. Gdyby górna część miała więcej elementów, mapka byłaby niesamowita.
[12] - Trochę za dużo postaci, ale mimo to mapka jest ładna.
[13] - Zupełnie to niegrywalne, ale wygląda dobrze. Może do cutscenki. :>
[14] - Skromna i ładna, tylko nie wiem po co aż dwie fontanny.
[15] - Od tej rozbolała mnie głowa. Jest według mnie najładniejszą mapką, ale innym może się wydać zbyt zapełniona.
[16] - Druga moja ulubiona mapka z tej kolejki. Ktoś się zna na tym tilesecie i od razu widać. 'Pienkna' robota.
[19] - Z jakiegoś powodu ta mapa podoba mi się najbardziej pod względem estetycznym. Dużo przestrzeni, a mimo to jest ładna.

Ostatecznie oddaję głosy na 10, 15, 16, 19.
Powodzenia wszystkim!

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 08:48
autor: Venesard
Zagłosowałem na:
3. Urzekła mnie prostota mapy - interpretuję jako klasztor.
10. Lubię koty :D
11. Moim zdaniem najlepsza mapa kolejki. Wyróżnia się na tle innych.
14. Tak jak Joroś napisał, skromna, ładna i obfituje w fontanny.

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 15:47
autor: Necromo
1. - Średnia mapa, ale podobają mi się te maszerujące zakonnice.
2. - Trochę pusto i ten zbiornik z wodą dziwnie wygląda, ale do gry by się nadawała.
3. - Mapka sama w sobie nie jest zła, ale ten niebieski daszek i te kwiaty strasznie denerwują. (naprawdę nie można było ich ułożyć w poziomie?)
4. - Bardzo spodobał mi się ten dworek szlachecki/posiadłość, chociaż dach jest zrobiony dziwnym tilem.
5. - Wydaje mi się, że perspektywa jest tu skopana, ale nie widzę dlaczego. Mimo wszystko mapka ma mój głos, bo spodobała mi się ta wizja wielopoziomowego zamku z losowymi murami i wieżami.
6. - Całkiem ładna pocztówka. Nadawałaby się jako tło do jakiejś strony z zasobami czy czegoś w tym stylu.
7. - Ciekawy pomysł z tą areną jak do bijatyki, no i te paski zdrowia (tak mi się przynajmniej wydaje) z murków - brawa za kreatywność.
8. - Ciężko cokolwiek napisać. Chyba chodziło o jakieś wiszące ogrody, ale wyszła ta przysłowiowa kaszana.
9. - Ładne miasto, do gry w sam raz.
10. - Dziwne, że przed głosowaniem nie zauważyłem tej mapy - dopiero dzisiaj z rana. W każdym razie gratuluję pomysłu.
11. - Naprawdę ładnie wyszły te ruiny w głębi lasu, ale od mapy odstraszyła mnie ta armia klonów.
12. - Wspominałem coś o armii klonów? No właśnie.
13. - No i platformówka tej kolejki, która wyszła całkiem dobrze.
14. - Taka dziwna prostokątność bije z tej mapki. Widać, że była sklejana na szybko.
15. - Zamek duchów? W każdym razie znowu klony...
16. - Oczywisty zwycięzca tej kolejki, wszystko już zostało chyba powiedziane.
17. - Kolejna ciężka do interpretacji mapa. Ogólnie dużo kwadratów.
18. - Klasyka, nic szczególnego.
19. - Bardzo ładny kanał, interesujące ławki z murków.

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 19:24
autor: Adrap
Cotygodniowy wtorkowy przegląd map #4

Słowem wstępu dodam, że tylko dwie mapy mnie zainteresowały, reszta albo ma błędy, albo nie jest wystarczająco dobra.

To lecimy:

1 - Kojarzy mi się z zakonem magów i paladynów. Podrobiłbym trochę ten cały klasztor/kościół i nie ogarniam tego typa z tą dziwną wieżą.
2 - Tu nawet nie ma co mówić bo jest tu dość pusto. Ani tu historii, ani jakiegoś konkretnego miejsca.
3 - Znowu jakaś szkoła magii tym razem otoczona fosą. I znów pusto i kwadratowo. Nie można za wiele powiedzieć.
4 - Wygląda jak jakiś uniwerek czy pałac arystokracki. Z początku wygląda fajnie, ale po przyjrzeniu się, całość traci na wartości. Głównym atutem jest wielkość tego budynku.
5 - Na początku spodobało mi się czarne tło, teraz mi się nie podoba. Samego zamysłu budowli też nie rozumiem. Ani to praktyczne ani ładne.
6 - Ooo... Podobną mapę zrobiłem sam. Wygląda jak Romeo i Julia. Brakuje mi tylko dwóch domków. U mnie zrobiłem dokładnie scenę walki. Kurna, teraz się zastanawiam dla czego tamtej nie wysłałem...
7 - Pomysł super. Jednak samą arenę bardziej przyozdobić o przeszkody i prawdopodobnie byłoby o wiele więcej punktów.
8 - xD
9* - Tutaj standard jak w reszcie map. Dlaczego więc głos? Z powodu okiennic w prawym górnym rogu.
10 - Mapa z 4 ligi. Cat's revenge.
11 - I znowu ten sam pomysł co mój, choć nie ukrywam, że ja bardziej fantazjowałem :V. Za to fajny pomysł na spisek i coś w lasku. Jednak za mało fantazji w tej mapce.
12 - Jak mi się przejadły te wszystkie skoki i ruchy z przezroczystością. Wydaje mi się, że ta mapa to karykatura jakiś dwóch zwaśnionych miast.
13 - Tu byłby głos gdyby nie charsety ktre zwaliły całą mapę. Zarąbiste poczucie wysokości tych budynków.
14 - Taka 3 tylko 2 minuty dopracowywana.
15 - Chaosu trochę tutaj. Fajnie widać poziomowość mapki, czego reszcie map zabrakło chyba. Całość wygląda na ekskortę kogoś ważnego i zasadzkę na niego. Albo jakieś miasto duchów-klonów. Ciekawe odbicia w wodzie. Plus za drzwi. Fajny pomysł.
16*- Majstersztyk. Zdecydowanie nie. Ale najlepsza mapa. Wywaliłbym kilka rzeczy stąd. Np. Przejście zostawiłbym bez wiszącego połączenia. Próbowałbym inaczej zrobić tą wypukłość bo to kuje w oczy. Jeszcze ten chodnik w kratkę i fontannę. Plus za drzwi.
17 - xD 2 Mam nadzieję, że przy budowaniu tej mapy nie ucierpiał żaden kot.
18 - Tak jak 1
19 - Tu całkiem, ładnie i porządnie wyglądająca mapa. Ale jakby robiona na szybko. Brakuje jej polotu.

Re: Sezon V - kolejka 4

: 31 maja 2016, 20:28
autor: Deathwing
Jest nieźle, na pewno ciekawiej niż w poprzedniej kolejce. Widać, że tileset nie był najłatwiejszy w obsłudze, ale mapki nadrabiają różne techniczne braki pomysłowością. Miłośnicy fabularnych interpretacji nie mogą narzekać :P Fajnie się to wszystko ogląda, chociaż z głosowaniem będę miał problem, bo na razie nic mnie specjalnie nie przekonało, poza 16. Mój musk eksplodował kiedy to zobaczyłem, nie wpadłbym nigdy na takie zastosowanie tych grafik. Jak się bliżej przyjrzeć to trochę rzeczy tam się gryzie, ale nie na tyle, żeby to jakoś wybitnie waliło po oczach. Do tego urzekła mnie scenka ściągania kota z drzewa. Na 16 na pewno pójdzie głos, a na marginesie jeszcze parę luźnych refleksji, które mnie naszły po obejrzeniu całego zestawu:
- mapy bez kotów na dachach można policzyć na palcach jednej ręki
- wszędzie drzwi od stodoły, nawet tam gdzie nie pasują
- areny są już tradycją, tak samo jak pseudoplatformówki
- jak wspomniał Adrapnikram, ukazywanie ruchu to mocno wyeksploatowany motyw
- 5 - Minas Tirith?
- zawsze się znajdzie jakiś troll, bo nie wiem jak inaczej określić nr 8