Sezon I - kolejka 3

Start Sezonu VI!!!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 04 maja 2008, 08:15

Map0001
14
16%
Map0002
9
11%
Map0003
1
1%
Map0004
7
8%
Map0005
2
2%
Map0006
6
7%
Map0007
1
1%
Map0008
3
4%
Map0009
13
15%
Map0010
1
1%
Map0011
1
1%
Map0012
12
14%
Map0013
12
14%
Map0014
3
4%
 
Liczba głosów: 85
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Sezon I - kolejka 3

Post autor: Jazzwhisky »

Ok, druga kolejka wyszła znacznie sprawniej. Suche info nt. kolejki trzeciej poniżej (na podstawie sugestii uczestników i najczęściej powtarzanych błędów ;)).

1) Pamiętajcie o rozmiarach mapy!
2) Przesyłacie: obowiązkowo screen (plik .png całego obszaru mapy!) + plik .lmu, w sytuacjach krytycznych cały projekt bez pliku .exe - najlepiej poprzez prywatne wiadomości!
3) Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 200kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
4) Czas do czwartku 01.05.2008 włącznie.

CHIPSET KOLEJKI

Obrazek

rozmiary pracy: 40x30 pól (640x480px)


Jeden z najważniejszych elementów większości jrpg przed Wami. Mapa świata - chipset nie idealny, ale dający spore, dość różnorodne możliwości.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
DragonWings
Posty: 34
Rejestracja: 18 mar 2007, 14:53

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: DragonWings »

Ej, wybaczcie pytanie z kategorii newbie... Jak zrobić screena, żeby wyświetliła się cała mapka? I tak, żeby były równomierne wszystkie obiekty podświetlone?


Bo nie mam pojęcia XD~
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: BeVoo »

Hmm... uruchamiasz gre, robisz printskriny i kleisz w paintcie?
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: Kalashnikov »

A ja powiem, ze znowu brzydki chipset xD
Pierwszy byl najladniejszy, trzeba bylo sie sprezyc i cos zrobic :(

PS Co masz na mysli piszac "rownomiernie podswietlony"?
kolin
Posty: 136
Rejestracja: 08 sie 2007, 16:57

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: kolin »

Uruchamiasz gre testowa na pelnym ekranie, print screen, wychodzisz, wklejasz gdzies i tak az skleisz cala mape
Obrazek o prosze, co znalazlem! ;d
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: BeVoo »

"rownomiernie podswietlony" = wszystkie 3 warstwy sa prawidlowo wyswietlane?
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
DragonWings
Posty: 34
Rejestracja: 18 mar 2007, 14:53

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: DragonWings »

Ta, bo ja myślałem, że da się jakoś to w programie zrobić :P Żeby wyświetlił całą mapkę i git :P No ale ok, już wiem co i jak :]
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 361
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: Kiksi »

W sumie żeby podświetlić wszystkie trzy warstwy w programie wystarczy włączyć narzędzie zaznaczania :P Ale to i tak sie nie nadaje, bo eventy zostaną :)
A chipset jak dla mnie lepszy od dwóch pozostałych. W pierwszym strasznie drażniło mnie brak poziomów w trawie heh.
Tomash

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 2)
Posty: 124
Rejestracja: 24 kwie 2006, 16:07

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: Tomash »

Jak dla mnie ten tile jest bardzo dobry, mapkę zrobiłem już wczoraj i uważam że dzięki temu tile'owi wygląda bardzo ładnie. Wszystkie najpotrzebniejsze elementy są, więc nie ma żadnego problemu.
Awatar użytkownika
Yaslon
Posty: 121
Rejestracja: 11 kwie 2007, 15:21

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: Yaslon »

Tileset ładny, ale nie potrafiłem nim zrobić pasm górskich. Mam nadzieję, że ktoś na to wpadł i zaprezentuje ^^
Obrazek
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: Mertruve »

Weź autotile gór, zrób nim kwadrat 3x3, zaznacz za pomocą Select map elements i kopiuj-wklej :)
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: Sobriquet Gaido »

Yaslon pisze:Tileset ładny, ale nie potrafiłem nim zrobić pasm górskich. Mam nadzieję, że ktoś na to wpadł i zaprezentuje ^^
Da się :)

Obrazek

Te obcięte góry z lewej to specjalny zabieg :P

Screen nie powiem z jakiej gry...
kolin
Posty: 136
Rejestracja: 08 sie 2007, 16:57

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: kolin »

Eee, fajnie ze pomagacie innym jak zrobic mape? Myslalem ze kazdy ma sam sobie poradzic :|
Obrazek o prosze, co znalazlem! ;d
Awatar użytkownika
Flaque
Posty: 400
Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: Flaque »

Ale oni są dżentelmenami i pomagają, boże, Kolin.
Obrazek
Awatar użytkownika
Sobriquet Gaido

Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 474
Rejestracja: 15 kwie 2007, 21:45
Lokalizacja: Ale mam pod spodem fikuśny znaczek :D

Re: Sezon I - kolejka 3

Post autor: Sobriquet Gaido »

Gaido i tak nie bierze udziału, więc może się tak brzydko bawić :P
Zablokowany