Strona 1 z 2

Sezon I - kolejka 3

: 27 kwie 2008, 04:24
autor: Jazzwhisky
Ok, druga kolejka wyszła znacznie sprawniej. Suche info nt. kolejki trzeciej poniżej (na podstawie sugestii uczestników i najczęściej powtarzanych błędów ;)).

1) Pamiętajcie o rozmiarach mapy!
2) Przesyłacie: obowiązkowo screen (plik .png całego obszaru mapy!) + plik .lmu, w sytuacjach krytycznych cały projekt bez pliku .exe - najlepiej poprzez prywatne wiadomości!
3) Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 200kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
4) Czas do czwartku 01.05.2008 włącznie.

CHIPSET KOLEJKI

Obrazek

rozmiary pracy: 40x30 pól (640x480px)


Jeden z najważniejszych elementów większości jrpg przed Wami. Mapa świata - chipset nie idealny, ale dający spore, dość różnorodne możliwości.

Re: Sezon I - kolejka 3

: 27 kwie 2008, 23:18
autor: DragonWings
Ej, wybaczcie pytanie z kategorii newbie... Jak zrobić screena, żeby wyświetliła się cała mapka? I tak, żeby były równomierne wszystkie obiekty podświetlone?


Bo nie mam pojęcia XD~

Re: Sezon I - kolejka 3

: 27 kwie 2008, 23:19
autor: BeVoo
Hmm... uruchamiasz gre, robisz printskriny i kleisz w paintcie?

Re: Sezon I - kolejka 3

: 27 kwie 2008, 23:25
autor: Kalashnikov
A ja powiem, ze znowu brzydki chipset xD
Pierwszy byl najladniejszy, trzeba bylo sie sprezyc i cos zrobic :(

PS Co masz na mysli piszac "rownomiernie podswietlony"?

Re: Sezon I - kolejka 3

: 27 kwie 2008, 23:38
autor: kolin
Uruchamiasz gre testowa na pelnym ekranie, print screen, wychodzisz, wklejasz gdzies i tak az skleisz cala mape

Re: Sezon I - kolejka 3

: 28 kwie 2008, 00:10
autor: BeVoo
"rownomiernie podswietlony" = wszystkie 3 warstwy sa prawidlowo wyswietlane?

Re: Sezon I - kolejka 3

: 28 kwie 2008, 09:18
autor: DragonWings
Ta, bo ja myślałem, że da się jakoś to w programie zrobić :P Żeby wyświetlił całą mapkę i git :P No ale ok, już wiem co i jak :]

Re: Sezon I - kolejka 3

: 28 kwie 2008, 15:32
autor: Kiksi
W sumie żeby podświetlić wszystkie trzy warstwy w programie wystarczy włączyć narzędzie zaznaczania :P Ale to i tak sie nie nadaje, bo eventy zostaną :)
A chipset jak dla mnie lepszy od dwóch pozostałych. W pierwszym strasznie drażniło mnie brak poziomów w trawie heh.

Re: Sezon I - kolejka 3

: 28 kwie 2008, 16:07
autor: Tomash
Jak dla mnie ten tile jest bardzo dobry, mapkę zrobiłem już wczoraj i uważam że dzięki temu tile'owi wygląda bardzo ładnie. Wszystkie najpotrzebniejsze elementy są, więc nie ma żadnego problemu.

Re: Sezon I - kolejka 3

: 28 kwie 2008, 17:37
autor: Yaslon
Tileset ładny, ale nie potrafiłem nim zrobić pasm górskich. Mam nadzieję, że ktoś na to wpadł i zaprezentuje ^^

Re: Sezon I - kolejka 3

: 28 kwie 2008, 22:09
autor: Mertruve
Weź autotile gór, zrób nim kwadrat 3x3, zaznacz za pomocą Select map elements i kopiuj-wklej :)

Re: Sezon I - kolejka 3

: 29 kwie 2008, 06:46
autor: Sobriquet Gaido
Yaslon pisze:Tileset ładny, ale nie potrafiłem nim zrobić pasm górskich. Mam nadzieję, że ktoś na to wpadł i zaprezentuje ^^
Da się :)

Obrazek

Te obcięte góry z lewej to specjalny zabieg :P

Screen nie powiem z jakiej gry...

Re: Sezon I - kolejka 3

: 29 kwie 2008, 11:00
autor: kolin
Eee, fajnie ze pomagacie innym jak zrobic mape? Myslalem ze kazdy ma sam sobie poradzic :|

Re: Sezon I - kolejka 3

: 29 kwie 2008, 11:01
autor: Flaque
Ale oni są dżentelmenami i pomagają, boże, Kolin.

Re: Sezon I - kolejka 3

: 29 kwie 2008, 11:25
autor: Sobriquet Gaido
Gaido i tak nie bierze udziału, więc może się tak brzydko bawić :P