Sezon I - kolejka 6

Bo składanie mapek to sama przyjemność. Sezon V, wyniki!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 25 maja 2008, 04:47

Map0001
16
32%
Map0002
13
26%
Map0003
0
Brak głosów
Map0004
1
2%
Map0005
1
2%
Map0006
4
8%
Map0007
15
30%
Map0008
0
Brak głosów
 
Liczba głosów: 50
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4126
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Sezon I - kolejka 6

Postautor: Jazzwhisky » 18 maja 2008, 18:45

Kolejka 6:

1) Przesyłacie screen (plik .png całego obszaru mapy!) + plik .lmu, w sytuacjach krytycznych cały projekt bez pliku .exe - najlepiej poprzez prywatne wiadomości!
2) Wysyłając pliki możecie korzystać z opcji załączników do PM (maksimum 200kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
3) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście
4) Czas do czwartku 22.05.2008 włącznie.

CHIPSET KOLEJKI

Obrazek

rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Tomash

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 2)
Posty: 124
Rejestracja: 24 kwie 2006, 16:07

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Tomash » 18 maja 2008, 18:57

Banzai! :P
Trochę pusty ten chip, i z powodu małej ilości elementów mapki chyba będą bardzo do siebie podobne.
Awatar użytkownika
Kedor
Posty: 144
Rejestracja: 27 kwie 2008, 21:09
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Kedor » 18 maja 2008, 19:09

a ja twierdze ze nie beda podobne :p
ty idzie sie nawet wykazac :p
ale tym razem mam chyba nie zawodną technike
!NAPCHAC ILE WLEZIE! :D
nie powiem :P moze byc ciekawie :)
Wróciłem do zabawy z RM po dość długiej przerwie :)
Awatar użytkownika
Rushi
Posty: 17
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:06
Lokalizacja: Lublin

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Rushi » 18 maja 2008, 21:32

Nah, wolałbym jakąś naturę, ale z tego też może coś sklecę >_>
@Edit
Po krótkim zapoznaniu się z Chipsetem, zaczynam ubolewać nad brakiem jakichkolwiek AutoTilesów >_> Ale co tam, będziemy kombinować!
Ostatnio zmieniony 18 maja 2008, 22:03 przez Rushi, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Kalashnikov » 18 maja 2008, 22:01

Wow, śliczności. Swego czasu, w początkach swojego makerowania poszukiwałem dokładnie takich chipsetów do swojej gry w japońskich klimatach. Ehh, ale cudo zapodałeś :)
Awatar użytkownika
Kedor
Posty: 144
Rejestracja: 27 kwie 2008, 21:09
Lokalizacja: Gdynia

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Kedor » 21 maja 2008, 13:37

nie oddam swojej mapki tym razem..
chcialem ją zrobic dzis lub jutro.. ale właśnie wpadli rodzice na chate :D
i powiedzieli zebym sie pakowal.. wyjeżdzam xD
nie bedzie mnie do piątku wieczór :<

:/:/:/
Wróciłem do zabawy z RM po dość długiej przerwie :)
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: FEI » 21 maja 2008, 20:17

no szkoda, bo ten chip daje spore możliwości i łatwo na nim zdziałać "cuda". to bardzo prosty i przyjazny chip. no i teraz wiem skąd świątynia w estalionie ma ten dach :|
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
orco
Posty: 18
Rejestracja: 26 kwie 2006, 20:26
Kontakt:

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: orco » 21 maja 2008, 21:39

FEI pisze:no szkoda, bo ten chip daje spore możliwości i łatwo na nim zdziałać "cuda". to bardzo prosty i przyjazny chip. no i teraz wiem skąd świątynia w estalionie ma ten dach :|

=O
ja nad nim płaczę od trzech dni i za cholerę nic ładnego mi z tego nie wychodzi -_-'
Awatar użytkownika
Rushi
Posty: 17
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:06
Lokalizacja: Lublin

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Rushi » 21 maja 2008, 21:48

Ten Chip jest bardzo ładny, ale bardzo wybrakowany. Brakuje wielu wykończeń roślin, czy innych rzeczy, przez co trzeba bardzo kombinować, żeby zrobić coś spójnego.
Mimo wszystko coś wykombinowałem i wysłałem, może będzie :D
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4126
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Jazzwhisky » 23 maja 2008, 04:47

Hardkorowy chipset i zostali tylko najlepsi i najwytrwalsi ;)
8 map poniżej.


Map0001
Obrazek


Map0002
Obrazek


Map0003
Obrazek


Map0004
Obrazek


Map0005
Obrazek


Map0006
Obrazek


Map0007
Obrazek


Map0008
Obrazek
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Rushi
Posty: 17
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:06
Lokalizacja: Lublin

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Rushi » 23 maja 2008, 10:17

Można głosować na nie swoje mapki?
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: FEI » 23 maja 2008, 10:31

nie można głosować tylko na swoją mapkę. poczytaj regulamin zanim zadasz pytanie takiego pokroju.
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Rushi
Posty: 17
Rejestracja: 16 maja 2008, 19:06
Lokalizacja: Lublin

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Rushi » 23 maja 2008, 10:42

Wskaż mi miejsce w którym tak pisze, bo zanim napisałem ten post, zdążyłem regulamin przeczytać kilka razy i takiego punktu się nie doszukałem...
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4126
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Jazzwhisky » 23 maja 2008, 10:51

Info znajduje się w pierwszym poście pierwszej kolejki, w wątku z zasadami rzeczywiście nie ma na ten temat ani słowa (choć jest wzmianka odsyłająca do wspomnianej kolejki 1), uczestnicy mogą głosować dowolnie z wyłączeniem własnych mapek, elu. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Tomash

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 2)
Posty: 124
Rejestracja: 24 kwie 2006, 16:07

Re: Sezon I - kolejka 6

Postautor: Tomash » 23 maja 2008, 13:12

Mapa 7 - "HOHOHO" :P

Szkoda że moja mapa tak mizernie przy reszcie wygląda ^^

Wróć do „Liga Mapperów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości