Strona 1 z 2

Sezon I - kolejka 7

: 26 maja 2008, 20:04
autor: Jazzwhisky
Kolejka 7:

1) Przesyłacie screen (plik .png całego obszaru mapy!) + plik .lmu, w sytuacjach krytycznych cały projekt bez pliku .exe - najlepiej poprzez prywatne wiadomości!
2) Wysyłając pliki możecie korzystać z opcji załączników do PM (maksimum 200kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
3) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście
4) Czas do 30.05.2008 (wyjątkowo - piątek!) włącznie.

CHIPSET KOLEJKI (+ dodatkowy charset)

Obrazek Obrazek

rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)


Zestaw nie wymaga chyba komentarza. Fatima miała być ostatnim z wybranych chipsetów, wypadek losowy (sry) sprawia jednak, że pojawia się już teraz. Tak jak skrócenie sezonu, trochę zakłóca to mój początkowy zamysł, ale coś czuję, że odczuwam to właściwie tylko ja. :]
Powodzenia!

Re: Sezon I - kolejka 7

: 26 maja 2008, 20:34
autor: Kedor
oooo :D
nie powinno byc źle :D
co prawda charset nie jest zbyt bogaty xD
ale jest dobrze :P

Re: Sezon I - kolejka 7

: 26 maja 2008, 23:22
autor: Kiksi
Byłem pewny, że ten chipset się pojawi! :) No cóż, nigdy go nie użyłem, więc pora się sprawdzić.

Re: Sezon I - kolejka 7

: 27 maja 2008, 00:24
autor: Rushi
Po raz kolejny brak natury ;/ Nie lubię budować budynków.. No nic, za tydzień może będzie.

Re: Sezon I - kolejka 7

: 27 maja 2008, 02:32
autor: Szopa
Ten chip akurat mam opanowany. Moze w koncu nie bede ostatni. xD

Re: Sezon I - kolejka 7

: 27 maja 2008, 06:42
autor: Kalashnikov
Chip bardzo ładny (hehe, takie samo było moje pierwsze wrażenie tydzień temu, a po włączeniu RM... szkoda gadać :D ). Mam tylko nadzieję, że w użyciu będzie przynajmniej troszkę wygodniejszy niż poprzedni.

@Szopa - ja tam nie odczuwam tych ostatnich miejsc najgorzej, przegrywać z najlepszymi to prawie jak wygrywac xD

Re: Sezon I - kolejka 7

: 27 maja 2008, 12:45
autor: Mertruve
Mam tylko nadzieję, że w użyciu będzie przynajmniej troszkę wygodniejszy niż poprzedni.
Zależy, przez co rozumiesz wygodę ;D

Re: Sezon I - kolejka 7

: 27 maja 2008, 19:24
autor: Rushi
Heh, jest chyba lepiej, niż myślałem :P Nie będzie złej mapki ^^

Re: Sezon I - kolejka 7

: 29 maja 2008, 12:40
autor: X-Tech
A ja już bym chciał się w to wkręcić, ale załatwiam na razie sprawy z akademią i 2 tyg. robienia prac (arggghhh). Może jak znajdę więcej wolnego czasu w między czasie to też jakąś mapkę stworzę.

Re: Sezon I - kolejka 7

: 31 maja 2008, 02:50
autor: Jazzwhisky
6 prac :)

Map0001
Obrazek


Map0002
Obrazek


Map0003
Obrazek


Map0004
Obrazek


Map0005
Obrazek


Map0006
Obrazek

Re: Sezon I - kolejka 7

: 31 maja 2008, 03:17
autor: Flaque
<sherlock mode on> Coraz mniej prac </off>
001 za porządek
004 za eksperymenty na rycerzu-łosiu
005 za to, że 2,3 i 6 mnie się nie podobały.

Re: Sezon I - kolejka 7

: 31 maja 2008, 07:08
autor: Kalashnikov
Mój głos na mapki nr 2, 5 i 6 za przejrzystośći poprawność wykorzystania chipsetu (pozostałe mapki posiadają elementy niezbyt czytelne lub po prostu lekko źle dobrane - albo to ja źle patrze, co również jest możliwe :)

Jak zwykle przypomniałem sobie o LM za późno - 1:05. W przyszłym tygodniu wam pokażę! :D

Re: Sezon I - kolejka 7

: 31 maja 2008, 10:20
autor: Masquitice
3 i 6 za "wielopiętrowość" bez utraty przejrzystości.

Re: Sezon I - kolejka 7

: 31 maja 2008, 10:49
autor: Flaque
W 6 nie ma utraty przejrzystości? ;D

Re: Sezon I - kolejka 7

: 31 maja 2008, 11:06
autor: Lloyd
3 i 6 to moim zdaniem jakieś niegrywalne labirynty. Passudztwo po prostu ;d