Sezon II - kolejka 1

Bo składanie mapek to sama przyjemność. Sezon V, wyniki!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 08 paź 2008, 02:00

Map0001
4
5%
Map0002
3
4%
Map0003
1
1%
Map0004
4
5%
Map0005
8
11%
Map0006
1
1%
Map0007
6
8%
Map0008
5
7%
Map0009
7
10%
Map0010
3
4%
Map0011
7
10%
Map0012
1
1%
Map0013
9
12%
Map0014
1
1%
Map0015
4
5%
Map0016
2
3%
Map0017
6
8%
Map0018
1
1%
 
Liczba głosów: 73
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4126
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Sezon II - kolejka 1

Postautor: Jazzwhisky » 29 wrz 2008, 11:43

Ok, liczba uczestników przeszła najśmielsze oczekiwania - czas zatem zacząć! :)

Podstawowe zasady rywalizacji/oddawania prac:
- Pierwsza kolejka została przedłużona o całe 3 dni. Czas na oddanie pracy: do niedzieli włącznie (05.10).
- Podstawą wykonanej pracy jest screenshot wykonanej lokacji. Do pliku png dołączacie także plik mapy .lmu (RM 2000 lub 2003).
- Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 200kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
- [b]Żadne ze zdarzeń
(w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Oceniamy mapping, w grę nie wchodzi użycie panoramy, zmiana kolorystyki ekranu, użycie grafik poza tymi dostarczonymi w poście itp. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne. Możecie także wykorzystywać grafikę bohatera i pojazdu z zakładki System.
- Tworzymy dowolną lokację/obszar, jednak nie edytujemy chipsetu i nie wykorzystujemy jego elementów w inny sposób.
- Uwaga na koniec - mapy w tym stylu -> http://tsukuru.pl/inne/ligamapperow/s1k2/Map0016.png nie będą poddawane głosowaniu (0 pkt)

Głosowanie:
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w poniedziałek (06.10).
- zwykła ankieta z maksymalnie trzema opcjami wyboru (MOŻE ULEC ZMIANIE!).
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace
- głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów automatycznie wykluczać będą z dalszych rozgrywek!

Punkty:
- Punkty rozdawane są wg zasady - 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie): 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd. W sumie pkt uzyska pierwszych 16 prac.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt <(16+15+14):3=15>). Następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt.
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej 1 pkt. Wszelkie ucinki i dopiski dokonywane są po obliczeniach przedstawionych powyżej.
- Oprócz liczby pkt do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość!) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)

Długo jak zwykle, zresztą jest to mniej-więcej powtórka z sezonu pierwszego, mam nadzieję, że po kolejce, dwóch wszystko stanie się dla wszystkich jasne. Jakby co - służę pomocą.

CHIPSET KOLEJKI

Obrazek

rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)

Zaczynamy zgodnie z rozpoczętą tradycją - RTP w akcji i wszystkie niedoskonałości powinny być widoczne gołym okiem. Mapy będą prawdopodobnie niezwykle różnorodne, ale to powinno tylko ucieszyć nasze oczy.

Sry za dłużyzny, życzę powodzenia!

P.S. Trzy hinty na koniec:
1) nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Jeszcze raz - możecie wykorzystywać hero i grafikę pojazdu (dla kolejek z dodatkowymi charsetami).
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Djinn
Posty: 3
Rejestracja: 22 wrz 2008, 18:46

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: Djinn » 29 wrz 2008, 11:46

No to do dzieła :-)
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: FEI » 29 wrz 2008, 14:30

widzę sporą różnorodność i duże braki w tym chipie. w I kolejce startowy chip był zdecydowanie bardziej przyjazny i wdzięczny w użyciu.

XoD djinn zarejestrowałeś się tu wyłącznie dla LM?
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: DE » 29 wrz 2008, 15:27

Pomysl juz mam, ale realizacja musi poczekac do weekendu :)

Chip, z ktorego zrobilem moja pierwsza w zyciu jaskinie... chlip.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Awatar użytkownika
Lloyd
Posty: 119
Rejestracja: 27 gru 2007, 21:59

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: Lloyd » 29 wrz 2008, 16:04

Ale kewl chipset! W życiu bym nie pomyślał, że coś takiego będzie kiedyś w LM. Serio! Aż chce się na nim mapki robić :]
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: Akwarelek » 29 wrz 2008, 16:26

Na drugą turę pewnie będzie chip, w którym wszyscy robili pierwszy las i miasto xD
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: DE » 29 wrz 2008, 16:28

Lloyd pisze:że coś takiego będzie kiedyś w LM.

W RM. Tsukuru oficjalnie potepilo korzystanie z klonow i podrobek naszego ukochanego mejkera.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Awatar użytkownika
Foxer

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 3); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 2); TA Code-Off Edycja V (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
Lokalizacja: Tuptusiovo

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: Foxer » 29 wrz 2008, 16:31

Możecie także wykorzystywać grafikę bohatera

Znaczy się można wybrać DOWOLNĄ grafikę bohatera?

Chip nawet fajny, pokażę wam co to prawdziwa jaskinia :twisted: .
Zapraszam na irc: irc.irchighway.net kanał #rpgmaker
Last.fm: http://lastfm.pl/user/foxer13
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4126
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: Jazzwhisky » 29 wrz 2008, 16:52

Foxer pisze:
Możecie także wykorzystywać grafikę bohatera

Znaczy się można wybrać DOWOLNĄ grafikę bohatera?

Chip nawet fajny, pokażę wam co to prawdziwa jaskinia :twisted: .


Nah, odnosi się to tylko do kolejek, w których znajdą się dodatkowe charsety - wtedy prócz wykorzystania ich jako grafiki eventów można użyć ich jako grafiki bohatera/vehicle i umieścić na mapie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
majkuu
Posty: 6
Rejestracja: 25 wrz 2008, 21:31

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: majkuu » 29 wrz 2008, 19:09

Niby próbuje, próbuje i nic ciekawego z tego chipsetu zrobić nie mogę =D Kiepski wybór na początek, ale raczej coś wykombinuje się.
desing92
Posty: 17
Rejestracja: 20 lip 2008, 19:22
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: desing92 » 29 wrz 2008, 20:02

majkuu pisze:Niby próbuje, próbuje i nic ciekawego z tego chipsetu zrobić nie mogę =D Kiepski wybór na początek, ale raczej coś wykombinuje się.


Bardzo ładny i fajny chipset....z niego można zrobić tyle że....bardzo dużo, osobiście mam tyle pomysłów co by można z niego robić że nie wiem jaki wybrać
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: X-Tech » 30 wrz 2008, 16:22

Taki zwykły chipset - RTP jak uważa wielu, ale moim zdaniem różnorodnością powala na kolana, większość chipsetów. Jest to jeden z najlepszych chipsetów.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: odmęty internetu
Kontakt:

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: ŻbiXs » 30 wrz 2008, 17:02

Nie jest to takie superanckie RTP jak w RPGMakerze 2000, ale ujdzie. :-)
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: FEI » 02 paź 2008, 12:17

wyszedłem z wprawy... wszak minęło wiele lat odkąd zrobiłem ostatnią mapkę. ale ale nikt przecież nie powiedział, że musze wygrać XoD więc bawię się dalej! elo kolin
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Re: Sezon II - kolejka 1

Postautor: Gamer2002 » 02 paź 2008, 19:18

FEI nie martw się, nie ty jeden tak masz ;p
Obrazek

Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.

Wróć do „Liga Mapperów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość