Sezon II - kolejka 1
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Sezon II - kolejka 1
Ok, liczba uczestników przeszła najśmielsze oczekiwania - czas zatem zacząć! :)
Podstawowe zasady rywalizacji/oddawania prac:
- Pierwsza kolejka została przedłużona o całe 3 dni. Czas na oddanie pracy: do niedzieli włącznie (05.10).
- Podstawą wykonanej pracy jest screenshot wykonanej lokacji. Do pliku png dołączacie także plik mapy .lmu (RM 2000 lub 2003).
- Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 200kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
- Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Oceniamy mapping, w grę nie wchodzi użycie panoramy, zmiana kolorystyki ekranu, użycie grafik poza tymi dostarczonymi w poście itp. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne. Możecie także wykorzystywać grafikę bohatera i pojazdu z zakładki System.
- Tworzymy dowolną lokację/obszar, jednak nie edytujemy chipsetu i nie wykorzystujemy jego elementów w inny sposób.
- Uwaga na koniec - mapy w tym stylu -> http://tsukuru.pl/inne/ligamapperow/s1k2/Map0016.png nie będą poddawane głosowaniu (0 pkt)
Głosowanie:
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w poniedziałek (06.10).
- zwykła ankieta z maksymalnie trzema opcjami wyboru (MOŻE ULEC ZMIANIE!).
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace
- głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów automatycznie wykluczać będą z dalszych rozgrywek!
Punkty:
- Punkty rozdawane są wg zasady - 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie): 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd. W sumie pkt uzyska pierwszych 16 prac.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt <(16+15+14):3=15>). Następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt.
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej 1 pkt. Wszelkie ucinki i dopiski dokonywane są po obliczeniach przedstawionych powyżej.
- Oprócz liczby pkt do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość!) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)
Długo jak zwykle, zresztą jest to mniej-więcej powtórka z sezonu pierwszego, mam nadzieję, że po kolejce, dwóch wszystko stanie się dla wszystkich jasne. Jakby co - służę pomocą.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)
Zaczynamy zgodnie z rozpoczętą tradycją - RTP w akcji i wszystkie niedoskonałości powinny być widoczne gołym okiem. Mapy będą prawdopodobnie niezwykle różnorodne, ale to powinno tylko ucieszyć nasze oczy.
Sry za dłużyzny, życzę powodzenia!
P.S. Trzy hinty na koniec:
1) nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Jeszcze raz - możecie wykorzystywać hero i grafikę pojazdu (dla kolejek z dodatkowymi charsetami).
Podstawowe zasady rywalizacji/oddawania prac:
- Pierwsza kolejka została przedłużona o całe 3 dni. Czas na oddanie pracy: do niedzieli włącznie (05.10).
- Podstawą wykonanej pracy jest screenshot wykonanej lokacji. Do pliku png dołączacie także plik mapy .lmu (RM 2000 lub 2003).
- Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 200kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
- Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Oceniamy mapping, w grę nie wchodzi użycie panoramy, zmiana kolorystyki ekranu, użycie grafik poza tymi dostarczonymi w poście itp. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne. Możecie także wykorzystywać grafikę bohatera i pojazdu z zakładki System.
- Tworzymy dowolną lokację/obszar, jednak nie edytujemy chipsetu i nie wykorzystujemy jego elementów w inny sposób.
- Uwaga na koniec - mapy w tym stylu -> http://tsukuru.pl/inne/ligamapperow/s1k2/Map0016.png nie będą poddawane głosowaniu (0 pkt)
Głosowanie:
- głosowanie potrwa 48h od momentu anonimowej prezentacji prac w poniedziałek (06.10).
- zwykła ankieta z maksymalnie trzema opcjami wyboru (MOŻE ULEC ZMIANIE!).
- bawimy się z zasadami, nie oddajemy głosów na swoje prace
- głosowanie w LM będzie monitorowane, a wszelkie nieprawidłowości związane z oddawaniem głosów automatycznie wykluczać będą z dalszych rozgrywek!
Punkty:
- Punkty rozdawane są wg zasady - 1 miejsce (największa ilość głosów w ankiecie): 16 pkt, 2 m. - 15pkt, 3 m. - 14pkt itd. W sumie pkt uzyska pierwszych 16 prac.
- W przypadku równej liczby głosów dla kilku map, pkt z kolejnych miejsc zostaną zsumowane i rozdane po równo wszystkim autorom (np. przy trzech mapach o największej liczbie głosów każdy z uczestników otrzyma 15 pkt <(16+15+14):3=15>). Następna praca zajmie tym samym 4 miejsce otrzymując 13 pkt.
- liczba punktów w żadnym z przypadków nie może przekroczyć trzykrotnej ilości oddanych głosów na mapę. Ponadto, każda zakwalifikowana praca otrzyma co najmniej 1 pkt. Wszelkie ucinki i dopiski dokonywane są po obliczeniach przedstawionych powyżej.
- Oprócz liczby pkt do rezultatu (jako druga, oddzielna wartość!) zostanie dołożona bezpośrednia liczba głosów oddanych na pracę. W przypadku uzyskania przez kilku zawodników remisu w łącznej tabeli ligi o miejscach decydować będzie właśnie łączna ilość zebranych głosów (małe pkt, na podobnej zasadzie jak stosunek bramek w piłce nożnej)
Długo jak zwykle, zresztą jest to mniej-więcej powtórka z sezonu pierwszego, mam nadzieję, że po kolejce, dwóch wszystko stanie się dla wszystkich jasne. Jakby co - służę pomocą.
CHIPSET KOLEJKI
rozmiary pracy: 30x20 pól (480x320px)
Zaczynamy zgodnie z rozpoczętą tradycją - RTP w akcji i wszystkie niedoskonałości powinny być widoczne gołym okiem. Mapy będą prawdopodobnie niezwykle różnorodne, ale to powinno tylko ucieszyć nasze oczy.
Sry za dłużyzny, życzę powodzenia!
P.S. Trzy hinty na koniec:
1) nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Jeszcze raz - możecie wykorzystywać hero i grafikę pojazdu (dla kolejek z dodatkowymi charsetami).
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 22 wrz 2008, 18:46
Re: Sezon II - kolejka 1
No to do dzieła
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
Re: Sezon II - kolejka 1
widzę sporą różnorodność i duże braki w tym chipie. w I kolejce startowy chip był zdecydowanie bardziej przyjazny i wdzięczny w użyciu.
XoD djinn zarejestrowałeś się tu wyłącznie dla LM?
XoD djinn zarejestrowałeś się tu wyłącznie dla LM?
ewribadi dałn!
- DE
- Posty: 272
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56
Re: Sezon II - kolejka 1
Pomysl juz mam, ale realizacja musi poczekac do weekendu :)
Chip, z ktorego zrobilem moja pierwsza w zyciu jaskinie... chlip.
Chip, z ktorego zrobilem moja pierwsza w zyciu jaskinie... chlip.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
- Lloyd
- Posty: 119
- Rejestracja: 27 gru 2007, 21:59
Re: Sezon II - kolejka 1
Ale kewl chipset! W życiu bym nie pomyślał, że coś takiego będzie kiedyś w LM. Serio! Aż chce się na nim mapki robić :]
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Sezon II - kolejka 1
Na drugą turę pewnie będzie chip, w którym wszyscy robili pierwszy las i miasto xD
- DE
- Posty: 272
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56
Re: Sezon II - kolejka 1
W RM. Tsukuru oficjalnie potepilo korzystanie z klonow i podrobek naszego ukochanego mejkera.Lloyd pisze:że coś takiego będzie kiedyś w LM.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
- Foxer
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
- Lokalizacja: Poznań
Re: Sezon II - kolejka 1
Znaczy się można wybrać DOWOLNĄ grafikę bohatera?Możecie także wykorzystywać grafikę bohatera
Chip nawet fajny, pokażę wam co to prawdziwa jaskinia .
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Sezon II - kolejka 1
Nah, odnosi się to tylko do kolejek, w których znajdą się dodatkowe charsety - wtedy prócz wykorzystania ich jako grafiki eventów można użyć ich jako grafiki bohatera/vehicle i umieścić na mapie.Foxer pisze:Znaczy się można wybrać DOWOLNĄ grafikę bohatera?Możecie także wykorzystywać grafikę bohatera
Chip nawet fajny, pokażę wam co to prawdziwa jaskinia :twisted: .
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 21:31
Re: Sezon II - kolejka 1
Niby próbuje, próbuje i nic ciekawego z tego chipsetu zrobić nie mogę =D Kiepski wybór na początek, ale raczej coś wykombinuje się.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 20 lip 2008, 19:22
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Re: Sezon II - kolejka 1
Bardzo ładny i fajny chipset....z niego można zrobić tyle że....bardzo dużo, osobiście mam tyle pomysłów co by można z niego robić że nie wiem jaki wybraćmajkuu pisze:Niby próbuje, próbuje i nic ciekawego z tego chipsetu zrobić nie mogę =D Kiepski wybór na początek, ale raczej coś wykombinuje się.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Sezon II - kolejka 1
Taki zwykły chipset - RTP jak uważa wielu, ale moim zdaniem różnorodnością powala na kolana, większość chipsetów. Jest to jeden z najlepszych chipsetów.
- ŻbiXs
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
- Lokalizacja: Totu-totam
Re: Sezon II - kolejka 1
Nie jest to takie superanckie RTP jak w RPGMakerze 2000, ale ujdzie.
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
Re: Sezon II - kolejka 1
wyszedłem z wprawy... wszak minęło wiele lat odkąd zrobiłem ostatnią mapkę. ale ale nikt przecież nie powiedział, że musze wygrać XoD więc bawię się dalej! elo kolin
ewribadi dałn!
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
Re: Sezon II - kolejka 1
FEI nie martw się, nie ty jeden tak masz ;p